שירותי איתור נזילות איכותיים של מומחים

החברה מספר 1 בארץ לאיתור נזילות מים ללא הרס בעזרת מצלמה טרמית והטכנולגייה המובילה בישראל

התקשרו עכשיו 072-3930090

מאתרים נזילות מעל 20 שנים עם 100% הצלחה,עכשיו גם אתם תהנו מהידע והניסיון שלנו 

שירותי איתור נזילות איכותיים של מומחים

החברה מספר 1 בארץ לאיתור נזילות מים ללא הרס בעזרת מצלמה טרמית והטכנולגייה המובילה בישראל

מאתרים נזילות מעל 20 שנים עם 100% הצלחה,עכשיו גם אתם תהנו מהידע והניסיון שלנו ,חייגו עכשיו ונאתר לכם את הנזילה ללא הרס!

**מתחייבים לאיתור הנזילה!

השאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם לשיחת ייעוץ ללא עלות
לקוחות ממליצים

שמאתר נזילות מומחה יחזור אלי!

מהו מיפוי תשתיות מים?

בכל מבנה יש תשתיות שונות בהן תשתיות המים, החשמל והאינסטלציה. התשתות הללו לא נמצאות במקום בו ניתן לראות אותן בקלות בעין אלא מאחורי קירות, מתחת לרצפה או מעל לתקרה. התשתיות הללו מתחברות לרכיבים השונים שבתוך המבנה באזור הגלוי, וכל עוד יש בעיה שרואים בעין אפשר לטפל בה אבל כשמדובר על משהו שנוגע לתשתית, צריך לעשות מיפוי ולגלות את מקור הבעיה. בכל מה שנוגע למים, מיפוי תשתיות מים הוא מה שנדרש כשרוצים לדעת מה מסתתר מאחורי הקיר או מתחת לרצפה, יש אמצעים שונים לעשות את זה ויש סיבות שונות שדורשות מיפוי כזה. אז הנה קצת על הסיבות ועל האמצעים הללו.

איך עושים מיפוי תשתיות מים?

לפני שנדבר על הלמה נדבר על האיך. כל מה שנוגע לתשתיות היום שונה באופן דרמטי ממה שהיה בעבר. במה זה מתבטא? אם בעבר אם היו סימנים של נזילת מים בצנרת שמאחורי הקיר, הדרך היחידה שהיתה לגלות איפה בדיוק הנזילה היתה לשבור עוד ועוד חלקים מהקיר עד שמגיעים למקום הנזילה בצנרת. מיותר לציין עד כמה הנזק היה גדול ומה היתה העלות בהתאם. היום לעומת זאת, מיפוי תשתיות מים מתבצע באמצעים טכנולוגיים מתקדמים. לא עוד שבירת קירות ומרצפות אלא שימוש במכשירים שיודעים לזהות חום בהתאם לנוזל שיש או אין מעבר לקיר ולהצביע בדיוק איפה צריך לשבור כדי להגיע למיקום הנזילה.

מיפוי בגלל נזילה

אז הסיבה הראשונה שבגללה צריך לעשות מיפוי של תשתיות המים היא כאמור תקלה שיש או במילים אחרות, נזילה שרוצים לגלות את המקור שלה. זה מתחיל מרטיבות במקום מסוים בקיר, מעובש ומפטריות שמגיעות לאחר מכן או מכל סימן אחר של רטיבות, מה שמחייב לגלות איפה הנזילה (היא ממש לא חייבת להיות איפה שהרטיבות) יכול להיות גם ששעון המים רץ גם כשכל הצרכנים בדירה סגורים מה שעוד יותר מעלה את החשד לנזילה, וצריך כמה שיותר מהר למצוא את מקור הנזילה גם בשביל להקטין את הנזק עד כמה שניתן וגם בשביל לחסוך הוצאות עתידיות.

מיפוי בשביל שיפוץ

החלטתם לשפץ את הבית אחרי כל כך הרבה שנים שאתם גרים בו? מעולה! אין כמו התחדשות וריענון של הקיים, ואין כמו שינויים שיכולים להכניס רוח חדשה. אבל בשביל שאנשי המקצוע יוכלו לעבוד, אתם חייבים בין השאר מיפוי תשתיות מים באופן מקצועי. למה אתם צריכים את זה? כי תארו לכם שאיש מקצוע חופר באחת הנקודות ברצפה בלי שהוא יודע מה מתחתיה. הוא עלול מהר מאוד לעשות נזק לצנרת ונזק כזה יכול להוביל להוצאות גדולות הרבה יותר ממה שתכננתם. כשיש מיפוי מקצועי, אין סיבה שזה יקרה. אנשי המקצוע יודעים איפה אפשר ואיפה אי אפשר לקדוח ומתנהלים בהתאם.

מיפוי בשביל הבדיקה

מתי עוד תצטרכו מיפוי תשתיות מים? במידה ואתם עומדים לרכוש דירה מיד שנייה ואתם לא יודעים מה מצבה. אתם לא רוצים לרכוש “חתול בשק” אתם מעדיפים לדעת שאתם רוכשים דירה במצב תשתיתי טוב. זה גם רלוונטי לדירה שכבר שלכם שאתם רוצים לעשות לה בדיקה בשביל להעריך את מצבה ומיפוי דרוש גם כשרוצים לעשות תחזוקה שוטפת של הביוב.

לא משנה מה הסיבה שבגללה אתם רוצים לעשות מיפוי של תשתית המים, אתם צריכים חברה רצינית ומקצועית שתדע לעשות את המיפוי בצורה מעולה. אתם צריכים חברה כמו Smart Plumbers שיש לה ניסון עשיר בתחום ושהיא עם אין ספור המלצות מלקוחות עבר שלה שנהנו משירותיה.

לחזרה של נציג לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית!

מאמרים על איתור נזילות מים

דילוג לתוכן