שירותי איתור נזילות איכותיים של מומחים

החברה מספר 1 בארץ לאיתור נזילות מים ללא הרס בעזרת מצלמה טרמית והטכנולגייה המובילה בישראל

התקשרו עכשיו 072-3930090

מאתרים נזילות מעל 20 שנים עם 100% הצלחה,עכשיו גם אתם תהנו מהידע והניסיון שלנו 

שירותי איתור נזילות איכותיים של מומחים

החברה מספר 1 בארץ לאיתור נזילות מים ללא הרס בעזרת מצלמה טרמית והטכנולגייה המובילה בישראל

מאתרים נזילות מעל 20 שנים עם 100% הצלחה,עכשיו גם אתם תהנו מהידע והניסיון שלנו ,חייגו עכשיו ונאתר לכם את הנזילה ללא הרס!

**מתחייבים לאיתור הנזילה!

השאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם לשיחת ייעוץ ללא עלות
לקוחות ממליצים

שמאתר נזילות מומחה יחזור אלי!

למה צריך איתור תשתיות מים?

לא משנה איזה מבנה יש בבעלותכם, למבנה יש תשתיות והתשתיות הללו צריכות לעבוד בצורה תקינה וחלקה וצריכות להיות מבוקרות על מנת שניתן יהיה לגלות תקלות כמה שיותר מהר. למה? כי תקלות שלא מטופלות בזמן גוררות עוד תקלות ובעיות שלא מקבלות מענה מביאות עוד בעיות ואלו ואלו יעלו הרבה יותר כסף מאוחר יותר. התשתיות הללו הן בעיקר של החשמל והמים וכשמדובר על האחרונה, יש צורך במקרים מסוימים לבצע איתור תשתיות מים כדי להבין מה נמצא איפה או במילים אחרות, לדעת איזה צינור עובר באיזה מקום ואם יש נזילה או כל בעיה אחרת, לאתר את המיקום שלה כמה שיותר מהר.

איתור תשתיות מים במקרה של נזילה

יש מצבים שונים בהם יש צורך לבצע איתור תשתיות מים אבל הנפוץ שבהם הוא במקרה ויש נזילה. פעם אם היתה נזילה ולא היו יודעים איפה היא היו צריכים לשבור ולהרוס לא מעט בין אם זה קירות, תקרה או רצפה אבל היום יש טכנולוגיות מתקדמות שעוד מעט ניגע בהן שמאפשרות לזהות באופן מדויק איפה יש את הנזילה ולשבור חלק קטן מאוד מה שיוביל לנזק קטן יחסית.

אבל רגע לפני שנדבר על איך מאתרים תשתיות וגם מהם המצבים הנוספים בהם צריך לבצע איתור של תשתיות המים, הנה קצת על נזילות, על איך מזהים אותן, מהם הנזקים שעלולים להיגרם ואיך מאתרים באופן מדויק את מיקום הנזילה.

דברים שאמורים להדליק נורה אדומה…

איך בכלל חושדים שיש נזילה של מים מהצנרת שנמצאת אי שם מאחורי הקיר? יש סימנים שונים שיכולים להעיד על בעיה כזו. הראשון הוא רטיבות על הקיר. זו רטיבות שלא מתייבשת והיא בטח לא בגלל שמישהו השפריץ מים, ואם רואים אותה במקום מסוים סביר להניח שעוד מעט כתם הרטיבות יתרחב. סימן נוסף הוא עובש ופטריות. גם הם נגרמים ממים עומדים והם מעידים על בעיה חמורה שצריך לטפל בה. עוד סימן שאמור להדליק נורה אדומה הוא שעון מים שרץ בלי שום הסבר לכך. רוצים לעשות בדיקה מהירה? תוודאו שכל הברזים בבית סגורים ולכו לשעון המים. הוא ממשיך לרוץ? ככל הנראה מים זורמים איפהשהוא…

הנזקים שעלולים להיגרם בגלל נזילות של מים

אם אחד או יותר מהסימנים האלו קיימים אצלכם, אתם צריכים לפנות במהירות לחברה שמבצעת איתור תשתיות מים בשביל לאתר את מקום הנזילה ולתקן אותה. חשוב מאוד כפי שציינו לעשות את זה כמה שיותר מוקדם ופה אין שיקול של הוצאה כספית שלא רוצים להוציא כרגע פשוט כי מאוחר יותר ההוצאה תהיה הרבה יותר גדולה. למה היא תהיה גדולה? כי יש נזקים שונים שיכולים להיגרם בשל הנזילה. הנה כמה מהנזקים שנזילות מים מביאות עימן.

נזק אסתטי

נתחיל אולי מהסוף, מהנזק שהתוצאה שלו היא מראה לא נקי ולא אסתטי… עובש אף פעם לא ייראה טוב ואם הוא במקומות לחים הוא גם מרים את הצבע. אם יש מוך לבן על הפאנלים זה אומר שיש רטיבות מתחת למרצפות מה שגם כן נראה לא אסתטי בלשון המעטה. חשוב לזכור שיש גם את הריהוט בבית או בעסק ואם ישנה רטיבות, הנזק לריהוט יהיה משמעותי עד כדי כך שאי אפשר יהיה לעשות בו שימוש.

נזק תשתיתי

תשתיות המבנה הן מה שמחזיק אותו, מה שמאפשר להשתמש בו ולא רק לשהות בו. התשתיות הללו הן הגז, החשמל, האינסטלציה והביוב ואם יש נזילה כל התשתיות עלולות להינזק. אומנם יש בידוד לחוטי החשמל שעוברים מאחורי הקיר בתוך צינורות אך הם לא אטומים לגמרי וכניסה של מים יכולה לפגוע בתשתיות הללו. יכולים להיות קצרים בחשמל ויכולה להיות גם בעיה בטיחותית כשמדובר על חשמל או גז אז צריך עוד יותר להיזהר. חשוב להבין שאי טיפול בבעיית נזילת מים עלול להוביל לנזקים קשים בכל התשתיות ובקווי התקשורת.

נזק בריאותי

כולנו רוצים להיות בריאים ואנחנו עושים לא מעט כדי שזה יקרה. אנחנו משתדלים לאכול בריא, משתדלים לעשות ספורט, לעשות שימוש בתכשירים בריאותיים ועוד פעולות אקטיביות שונות לשמירה על הגוף שלנו. אבל חשוב לדעת שגם הסביבה שלנו יכולה להזיק לנו. אם יש מפגע בריאותי צריך לטפל בו, צריך להזיז אותו ולגרום לו להפסיק להיות כזה. רטיבות ועובש הם ממש לא בריאים. הם מזוהמים וחשוב מאוד לנקות את המבנה מהם.

נזק מבני

לא משנה אם זה הבית או המשרד שלכם, אם זה המפעל שבבעלותכם או העסק אותו אתם מנהלים שנמצא במבנה כזה או אחר, אם תהיה נזילה היא לאט לאט תגרום לנזק גם למבנה עצמו. לא משנה כמה המבנה יהיה חזק ואם הוא מבטון ויש בו ברזל, מים שמחלחלים לאט לאט עושים את הנזק שלהם. זה מתבטא בסדקים וזה מתבטא בתזוזות של המבנה, במרצפות שעולות ובתקרה שנפגעת.

אז מה עושים?

איתור תשתיות מים ונזקי צנרת נעשים באמצעות מצלמה תרמית אותה מפעיל איש מקצוע מיומן. העיקרון די פשוט, המצלמה יכולה “לראות” מאחורי קירות ויכולה לזהות טמפרטורות, וישנם הבדלי טמפרטורות של המים כשהם נמצאים במקור הנזילה או במיקום מרוחק יותר. מכירים את המשחק “חם קר” ששיחקנו כשהיינו ילדים? זה פחות או יותר עובד ככה… האינסטלטור מחפש עד שהוא מוצא את המקום עם הטמפרטורה המתאימה למקור הנזילה וכך אפשר לסמן אותו, לשבור נקודתית את הקיר ולטפל בבעיה. אין ספק שביחס לעבר אז היה צורך לשבור קירות שלמים זה פתרון שמאפשר טיפול מהיר יותר וגם זול יותר.

מצבים נוספים המצריכים איתור של תשתיות מים

אז דיברנו על נזילה שישנה או שיש חשד שיש כזו שמצריכה איתור של תשתית המים באזור והנה עוד כמה מצבים בהם יש צורך באיתור כזה. הראשון הוא כשרוצים לעשות שיפוץ נרחב. צריך לדעת איפה נמצאת כל תשתית ותשתית על מנת לא לפגוע בה במהלך העבודה. כך גם בבנייה חדשה, צריך לעשות איתור תשתיות ולתעד על מנת שניתן יהיה בעתיד לשפץ ללא כל בעיה ובלי לפגוע בצנרת המים עם קידוח וכדומה. מצב נוסף לצורך באיתור תשתיות הוא כשרוצים לערוך בדיקה שגרתית למטרת תחזוקה שוטפת של הביוב. כך גם אם רוצים לעשות טיפול נקודתי בכל בעיה שהיא ולא רוצים לגרום לאיזה שהוא נזק רק בגלל שלא יודעים שיש צנרת מאחורה.

איתור החברה הנכונה

אם אתם צריכים איתור תשתיות מים, אתם צריכים שחברה רצינית ומקצועית תעשה לכם עבודה כזו על מנת שהיא תהיה מדויקת וטובה ושתוכלו לטפל בבעיה אם ישנה במהירות. אתם צריכים חברה עם ניסיון רב ועים אין ספור לקוחות מרוצים, חברה שמקבלת כל הזמן פידבקים חיוביים מלקוחות שלה עם איכות העבודה. במילים אחרות, אתם צריכים את חברת Smart Plumbers שתבצע לכם את העבודה, בגלל הוותק הרב שיש לה ובגלל אנשי המקצוע המנוסים שהיא מעסיקה, בגלל היחס האישי לכל לקוח ולקוח ובגלל העבודה המושלמת שהיא עושה. אל תוותרו על הטוב ביותר בשבילכם ובשביל המבנה אותו אתם רוצים לבדוק.

לחזרה של נציג לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית!

מאמרים על איתור נזילות מים

דילוג לתוכן