שירותי איתור נזילות איכותיים של מומחים

החברה מספר 1 בארץ לאיתור נזילות מים ללא הרס בעזרת מצלמה טרמית והטכנולגייה המובילה בישראל

התקשרו עכשיו 072-3930090

מאתרים נזילות מעל 20 שנים עם 100% הצלחה,עכשיו גם אתם תהנו מהידע והניסיון שלנו 

שירותי איתור נזילות איכותיים של מומחים

החברה מספר 1 בארץ לאיתור נזילות מים ללא הרס בעזרת מצלמה טרמית והטכנולגייה המובילה בישראל

מאתרים נזילות מעל 20 שנים עם 100% הצלחה,עכשיו גם אתם תהנו מהידע והניסיון שלנו ,חייגו עכשיו ונאתר לכם את הנזילה ללא הרס!

**מתחייבים לאיתור הנזילה!

השאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם לשיחת ייעוץ ללא עלות
לקוחות ממליצים

שמאתר נזילות מומחה יחזור אלי!

מהו מחיר איתור תשתיות תת קרקעיות?

מתי יש צורך באיתור תשתיות תת קרקעיות? בדרך כלל כשיש נזילה אבל לא רק. רוב התשתיות עוברות מתחת לפני הקרקע, תשתיות שהן מים, חשמל, גז, וקווי תקשורת ולפעמים צריך לדעת בדיוק מה נמצא איפה כי אין מפה מסודרת ואם יש בעיה כמו נזילה, צריך לטפל בה וכמה שיותר מהר וצריך לאתר את התשתית התת קרקעית. אם זה לא יקרה במהירות, יהיו נזקים מבניים שיכולים להיות הרי אסון, נזקים בריאותיים שנגרמים בגלל עובש, נזקים תשתיתיים לשאר התשתיות וכמובן הנזקים האסתטיים. אבל מהו מחיר איתור תשתיות תת קרקעיות? תיכף נרחיב על מה משפיע על המחיר אבל עוד קודם לכן, מתי עוד צריך לעשות איתור תשתיות שקיימות מתחת לפני הקרקע?

מחיר איתור תשתיות תת קרקעיות במקרה של בניית מבנה חדש על הקרקע

רגע לפני שנדבר על מה משפיע על מחיר איתור תשתיות תת קרקעיות חשוב להכיר עוד מצב שמחייב איתור תשתיות. המקרה הוא בנייה של מבנה חדש על קרקע לא מוכרת. יש צורך לעשות בדיקות שונות ואחת מהן היא איתור תשתיות תת קרקעיות. למה? כי צריך לתכנן את המבנה ואם לא יודעים מה עובר מתחתיו ובעיקר איפה הוא עובר, יהיה בעייתי מאוד לחבר את המבנה לתשתית המים, החשמל, הגז והתקשורת. מחיר איתור תשתיות תת קרקעיות הוא בין השאר עד כמה השטח הוא גדול זה שצריך לאתר בו את התשתיות.

הגורמים המשפיעים על מחיר איתור התשתיות

אז הנה מה שמשפיע על מחיר איתור התשתיות התת קרקעיות. בגדול, כמו בכל עבודה של אנשי מקצוע, המחיר מורכב מחומרי עבודה שבמקרה הזה אין מעבר להפעלת אמצעי האיתור ובעיקר, כמה זמן לוקחת העבודה. משך העבודה ייקבע בהתאם לכמה תנאים בשטח כמו: מהו גודל השטח בו צריך לאתר את התשתיות שנמצאות מתחת לפני הקרקע? האם מדובר על שטח קטן יחסית לבניית בית פרטי או שטח גדול לבניית בניין מגורים, מפעל או כל מבנה גדול אחר? בנוסף, עוד פרמטר הוא האם מדובר על שטח פתוח או על מבנה שרוצים לדעת על התשתית שנמצאת מתחתיו.

יש גם את האובייקטים שנמצאים מעל לפני הקרקע ואיתם אפשר להעריך על כמה תשתיות תת קרקעיות מדובר. גם זה פרמטר שמשפיע על זמן העבודה ופועל יוצא על מחיר העבודה. אם זה שטח עירוני, האם זה רחוב צדדי או דרך ראשית גם זה ישפיע על משך העבודה וגם הנתון הזה ישפיע על עלות העבודה. מה תהיה עלות העבודה? את זה תצרכו לשאול את החברה ממנה תזמינו את השירות, חברה שתיקח את כל הנתונים הללו ועוד אחרים ותיתן לכם הצעת מחיר מסודרת. אבל איך בוחרים חברה שתיתן את השירות המיוחל? מה חשוב לוודא?

בחירת החברה הנכונה

מה שחשוב יותר מאותו מחיר איתור תשתיות תת קרקעיות הוא איזו חברה תעשה לכם את עבודת האיתור. למה? כי אין אפשרות שנייה ומדובר פה על דברים שיכולים להיות דרמטיים. תחשבו על מצב בו מתבצע איתור תשתיות לא מקצועי מספיק ועל השטח הנבדק נבנה מבנה שאחר כך מתקשים לחבר אותו לתשתיות בגלל זה. בעייתי מאוד נכון? אתם צריכים חברה סופר מקצועית שתעשה לכם עבודה לא פחות ממושלמת, חברה כמו Smart Plumbers שיש לה אין סוף לקוחות מרוצים ושהיא עושה עבודה מדהימה תוך מתן יחס אישי לכל לקוח ולקוח. אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר בשבילכם. אתם לא יכולים להרשות את זה לעצמכם.

לחזרה של נציג לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית!

מאמרים על איתור נזילות מים

דילוג לתוכן