שירותי איתור נזילות איכותיים של מומחים

החברה מספר 1 בארץ לאיתור נזילות מים ללא הרס בעזרת מצלמה טרמית והטכנולגייה המובילה בישראל

התקשרו עכשיו 072-3930090

מאתרים נזילות מעל 20 שנים עם 100% הצלחה,עכשיו גם אתם תהנו מהידע והניסיון שלנו 

שירותי איתור נזילות איכותיים של מומחים

החברה מספר 1 בארץ לאיתור נזילות מים ללא הרס בעזרת מצלמה טרמית והטכנולגייה המובילה בישראל

מאתרים נזילות מעל 20 שנים עם 100% הצלחה,עכשיו גם אתם תהנו מהידע והניסיון שלנו ,חייגו עכשיו ונאתר לכם את הנזילה ללא הרס!

**מתחייבים לאיתור הנזילה!

השאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם לשיחת ייעוץ ללא עלות
לקוחות ממליצים

שמאתר נזילות מומחה יחזור אלי!

מה זה בכלל צילום תרמי?

זה קורה בדרך כלל במבנים ישנים יחסית, מבנים שבהם התשתיות כבר עובדות לא מעט שנים והן נשחקות ומתבלות ככל שעובר הזמן. אבל זה יכול לקרות גם במבנים חדשים יחסית, אם בגלל עבודת אינסטלציה לא טובה בהתקנה או בגלל פגיעה כלשהיא מה שמוביל לתוצאה לא נעימה והיא – נזילה.

נזילה יכולה לגרום לשלל בעיות ונזקים שעליהם נרחיב מעט בהמשך, אך מה שבטוח הוא שככל שהזמן יעבור הנזקים ילכו ויחמירו. חשוב לטפל בבעיה אבל לפני כן לזהות אותה, ואת זה עושים באמצעות צילום תרמי (אם כי יש אמצעים נוספים שאיתם אפשר לאתר את הנזילה)

צילום תרמי – ההבדל בין פעם להיום

לפני שנסביר מהו צילום תרמי חשוב להזכיר מה היתה האופציה היחידה בעבר לזיהוי נזילה בתוך הקיר. אם היה חשש שיש נזילה בקיר, נזילה מהצנרת שבפנים אליה אין גישה רגילה, היה צריך לעשות דבר אחד – לשבור את הקיר. הבעיה היתה גדולה יותר, בעיה שנוצרה בגלל שאי אפשר היה לדעת מהו מקור הנזילה מה שהצריך שבירה לא של נקודה אחת ספציפית אלא של קיר שלם ולפעמים של כמה קירות.

זה גרר המון בלאגן ולכלוך וצורך של דיירי הבית לעזוב אותו לכמה ימים עד שתסתיים ההתגברות על התקלה ועד שיבנו קיר חדש. העלות גם היא היתה בהתאם מכיוון שהריסה ובעיקר בנייה של קירות, היא לא עניין זול. היום עם הצילום התרמי הכול הרבה יותר פשוט.

על הצילום התרמי

אז מהו אותו צילום תרמי? מדובר על מצלמה מתקדמת מאוד טכנולוגית. המצלמה אמורה לזהות לחות בתוך הקיר ואיפה שיש לחות שם הנזילה (באזור מסויים של הלחות) ואת זה אפשר לעשות כשמצליחים לזהות הפרשי טמפרטורות מה שהמצלמה עושה. למעשה היא סורקת את הקיר וקולטת גלי אינפרא אדום מאזורים חמים וכשמגיעים לאזור לח, הגלים פחות משמעותיים או לא קיימים מכיוון שזה אזור ללא חום או עם טמפרטורה נמוכה יותר. אזורים לחים עם אנרגיית חום נמוכה נצבעים במצלמה בצבע כהה יותר מה שמצביע על מיקום הנזילה או קרוב מאוד למקור. לפני שפונים לאינסטלטור אקראי יש לחקור, לבדוק ולבחור בחברה אמינה ומקצועית בעלת ניסיון של שנים כמו Smart Plumbers.

החשד לנזילה והנזקים העתידיים

לא סתם כל איש מקצוע יגיד שנזילה מצריכה טיפול מהיר עד כמה שניתן כי כל רגע מגביר ומגדיל את הנזק. אז למה בכלל עולה החשד שיש נזילה? קודם כל אם חשבון החשמל שלכם מנופח ואתם לא יודעים למה. אם לא היה שימוש מיוחד במים (כמו מילוי בריכה בקיץ וכדומה) אם הצריכה שלכם גבוהה יש לזה כנראה סיבה. בנוסף, עובש על הקיר או על התקרה גם הוא אמור להיות רמז עבה לכך שיש בעיה. אל תחכו עם זה כי עובש זה גם עניין מאוד לא בריא.

ואילו נזקים יכולים להיגרם מנזילה? המון…. יש את הנזק שנגרם לציוד וזה במידה והנזילה פוגעת בריהוט שלכם או בכל דבר אחר. יש את הנזק לתשתיות שגם הן נמצאות בתוך הבית, יש את נזקי הבריאות שהוזכרו ויש את נזקי המבנה.

סימני רטיבות וחשבון מים מופקע? אלו סימנים אשר אמורים לעורר חשד. בעזרת בדיקה פשוטה אפשר למנוע בזבוז מים, לחסוך כסף ולהימנע משבירת קירות וריצוף. אחד האמצעים האפקטיביים ביותר לאיתור נזילות היא באמצעות צילום תרמי. אתם מוזמנים לקרוא על כך במאמר שלפניכם.

צילום תרמי

נזילות בדרך כלל לא רואים. הצנרת חבויה וסמויה מהעין מאחורי קירות או מתחת למרצפות וקשה מאוד לאתר נזילות מים ולהבין את דחיפות הבעיה. עם זאת, מדובר במפגע משמעותי הגורם לנזקים נרחבים במבנה, בתשתית, בציוד ובבריאות. בעזרת טכנולוגיה מתקדמת ניתן לזהות את מקור הנזילה, לטפל בה ולהימנע מנזק כבד.

לדוגמא, צילום תרמי. מדובר בקרינה אינפרא אדומה,IR , שהיא קרינה אלקטרומגנטית המתאפיינת באורך גל שהוא ארוך מגל האור אותו רואים, אך קצר משל קרינת המיקרוגל.

כל עצם על פני כדור הארץ, בפרט גוף האדם, בעלי חיים וצמחים, פולטים קרינת חום. גם חומרים שאינם חיים כגון סלעים, מתכת או בטון יש חתימת חום מיוחדת.

מיפוי תרמי הוא צילום מבוסס חום, טמפרטורה. החיישן התרמי שנמצא במצלמה מודד את החזרת הקרינה האינפרא אדומה מעצמים על פני  השטח. כך ניתן לזהות ולמפות חתימה תרמית של אובייקטים.

מדובר בצילום הממיר קרני אינפרא אדום לתמונה המשקפת שינויי טמפרטורה של האובייקט המצולם.

כיצד מאתרים נזילות במצלמה תרמית?

המצלמה התרמית קולטת אנרגיית אינפרא אדום הנשלחת מעצמים סרוקים. ניתן לסרוק צנרת, קירות, קווי ביוב ועוד. אותות רגישים נקלטים במצלמה ומתורגמים בעזרת מחשב פנימי ותמונות צבעוניות. כל צבע מסמל טמפרטורה אחרת.

מיפוי תרמי הוא בעצם מונח המתאר קליטת קרני אינפרא אדומות מעצמים שונים. קרני האינפרא מתורגמים לכתמי צבע המייצגים טמפרטורה וכך ניתן לקבל תמונה של מה מתרחש במקום שאינו נגיש לנו.

בעזרת איתור נזילות במצלמה תרמית חדשנית ניתן לעשות בדיקה טרמוגרפית כדי שניתן יהיה לאתר במדויק היכן קיימת נזילת מים ולהציע אפשרויות לטיפול בבעיה באופן יעיל. מיפוי תרמי יכול גם לאתר ליקויי בניה כגון בעיות איטום בגג או בקירות, מסביב לדלתות ולחלונות.

מתי מומלץ להשתמש במיפוי תרמי

מומלץ לבצע מיפוי תרמי כאשר יש רטיבות בקיר. מיקום הנזילה מעובד דרך המצלמה והאינסטלטור מפענח את התמונה המתקבלת ומזהה את מקור נזילת המים.

התמונה מציגה פלטת צבעים בין כחול לאדום. הצבע הכחול מייצג אזורי טמפרטורה קרים והצבעים האדומים אזורים חמים.

כיצד פועלת המצלמה התרמית?

מצלמה תרמית פועלת על זיהוי טמפרטורות. כשאר יש נזילה של מים בקירות, משתנה הטמפרטורה. כלומר, באזור בו מתרחשת נזילה ירדו הטמפרטורות. המצלמה מציגה את שינוי הטמפרטורה בזמן נתון. היתרון של השימוש מצלמה הוא שלא צריך לשבור קירות או לפרק את הריצוף כדי לזהות את מקור הנזילה. זוהי דרך קלה ופשוטה ביותר לאתר נזילות מבלי לגרום נזק לבית.

יתרונות השימוש במצלמה התרמית

איתור נזילות באמצעות מצלמה תרמית מאפשר לזהות באופן מדויק את מקור הנזילה. כמו-כן, שימוש במצלמה תרמית חוסך בזמן ובעלויות. הפעולה היא פשוטה לכן אינה לוקחת הרבה זמן ואינה עולה הרבה כסף, מה גם שאין צורך לשפץ ולבנות את כל מה שנהרס.

שימוש במצלמה תרמית גם מאפשר לזהות נזילות בזמן אמת ולאינסטלטור לתקן אותן באופן מידי, בהתאם לזיהוי המקום המדויק.

כשיש חשד לנזילה ורטיבות, מומלץ לפנות לחברת smart-plumbers המיומנת והמקצועית בשימוש בטכניקות מתקדמות של איתור נזילות כגון צילום תרמי. בעזרתו ניתן לגלות את מקור הנזילה  בדיוק מרבי ללא גרימת נזק לחלל הבית או הריסת קירות ורכוש. 

לחזרה של נציג לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית!

מאמרים על איתור נזילות מים

דילוג לתוכן