שירותי איתור נזילות איכותיים של מומחים

החברה מספר 1 בארץ לאיתור נזילות מים ללא הרס בעזרת מצלמה טרמית והטכנולגייה המובילה בישראל

התקשרו עכשיו 072-3930090

מאתרים נזילות מעל 20 שנים עם 100% הצלחה,עכשיו גם אתם תהנו מהידע והניסיון שלנו 

שירותי איתור נזילות איכותיים של מומחים

החברה מספר 1 בארץ לאיתור נזילות מים ללא הרס בעזרת מצלמה טרמית והטכנולגייה המובילה בישראל

מאתרים נזילות מעל 20 שנים עם 100% הצלחה,עכשיו גם אתם תהנו מהידע והניסיון שלנו ,חייגו עכשיו ונאתר לכם את הנזילה ללא הרס!

**מתחייבים לאיתור הנזילה!

השאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם לשיחת ייעוץ ללא עלות
לקוחות ממליצים

שמאתר נזילות מומחה יחזור אלי!

מהו צילום תרמי לאיתור נזילות?

זה יכול לקרות לכל אחד בכל זמן. אתם מקבלים חשבון מים מנופח ומנסים להבין מאיפה הוא הגיע. הרי לא עשיתם שימוש מוגזם במים בחודש האחרון? הרי לא מדובר על איזה אירוע מיוחד או גינה שטיפחתם במיוחד שהצריכו שימוש מוגבר במים? אז למה החשבון הוא כזה? אלה יכולים להיות גם פיצוצים שגיליתם בקיר, התנפחות של צבע בקיר, סדקים בחיבורים בין הקירות או עם הרצפה, התקלפות של חלק מהקיר או כל דבר אחר.

המסקנה הלא נעימה היא אחת. יש לכם נזילה בקיר ואתם צריכים לאתר אותה וכמה שיותר מהר. צילום תרמי לאיתור נזילות הוא אופציה מעולה בשבילכם.

מתי תצטרכו צילום תרמי לאיתור נזילות?

צילום תרמי לאיתור נזילות יהיה נצרך במידה ותגלו או שתחשדו שיש לכם נזילה בקיר הפנימי של הבית. כן, אם יהיו אחד או יותר מהסימנים שהוזכרו, תצטרכו לחשוב כבר הלאה, על איתור מדויק וטיפול בבעיה. מה שיכול לגרום לרטיבות כזו היא קודם כל חדירה של מי גשמים בדרך כלל בגלל איטום לקוי של הגג. בנוסף, רטיבות עלולה להיווצר כתוצאה מנזילה מצנרת הביוב בגלל בעיה בקו שלכם או של שכן איתו אתם חולקים קיר. גם רטיבות מתחת לריצוף וגם פיצוץ בצנרת מים יכולים בהחלט להיות טריגר לנזילה משמעותית שמצריכה איתור וטיפול.

נזילה פעם והיום

אם ניקח אחורה כמה שנים, עוד לפני שהצילום התרמי נכנס כמו גם טכנולוגיות מתקדמות אחרות, אירוע כמו נזילה היה אירוע משמעותי מכל בחינה. הוא היה אירוע שאורך זמן, אירוע יקר וגם אירוע שהוא כאב ראש לא קטן.

למה? כי היה צורך לצאת מהבית לכמה ימים והיה צורך לשבור קירות שלמים עד שמגלים את מקור הנזילה. לא היה צילום תרמי ולכן הכול היה בגדר השערה, וכשמשערים מפספסים לפעמים. היום עם צילום תרמי אפשר למצוא בדיוק את הנקודה שבה יש את הנזילה. ניתן לאתר את התקלה בתוך זמן קצר ולטפל בה כמה שיותר מהר בלי לשבור חצי מהבית.

קצת על צילום תרמי

אז מהו למעשה אותו צילום תרמי שעושים בו שימוש לאיתור של נזילות? מדובר במצלמה המציגה תמונה שמשקפת את הטמפרטורה במקום אליו מכוונים אותה באמצעות צבעים ובכך מסייעת לנו להבין איפה מקור הבעיה. במקום בו המים זורמים הטמפרטורה תהיה שונה ממקום בו יש מים שכבר עומדים, ולכן מצלמה כזו יכולה לתת מיקום מדויק של נזילה.

בפועל זה אומר שלאחר מכן כל מה שצריך זה לפתוח בדיוק איפה שיש את הנזילה. זה אומר לשבור חלק קטן יחסית בקיר, להגיע אל הצינור הבעייתי ולטפל בו. אין הרבה כאב ראש, לפעמים לא צריך בכלל לצאת מהבית כי הבעיה תיפתר בתוך כמה שעות והכל הרבה יותר פשוט וקל.

אז מי עושה צילום תרמי?

צילום תרמי לאיתור נזילות לא כל אינסטלטור עושה, למרות שרבים מהם עובדים עם חברות העושות שאת וכשיש בעיה הם מזמינים את החברה. רק חברה שיש לה ציוד מקצועי ומתקדם יכולה לתת שירות זה, חברה בעלת מצלמות תרמיות וניסיון רב שנים במקרים מעין אלו.

חברה כזו היא Smart Plumbers, החברה המובילה בתחום בישראל שסייעה כבר למאות לקוחות לפתור את הבעיה שלהם במהירות. יש לה שירותים נוספים כמו ייבוש תת רצפתי, שיקום וחידוש צנרת ואחרים. Smart Plumbers שמחה תמיד לסייע ותמיד במחיר הוגן, אמינות גבוהה ואחריות.

צילום תרמי לאיתור נזילות, מה זה אומר?

טכנולוגיית הדמיה תרמית היא טכניקה המשמשת להפקת תמונות של הקרינה התרמית (קרינת חום) הנפלטת מעצמים שונים. צילום במצלמה המיוחדת יכול לזהות מצד אחד חום של אנשים או בעלי חיים ומצד שני חום של מבנים או חפצים ואלמנטים נסתרים. כלומר, צילום תרמי לאיתור נזילות מאפשר לכוון מצלמה מיוחדת למיקום שבו עוברת צנרת מים חמים נסתרת. במידה והצנרת נבקעה או סדוקה או שיש נזילה מכל סיבה אחרת, הצילום מזהה את המים החמים שמתאספים בתוך הקיר או מתחת לרצפה. בזכות צילומים מהסוג הזה, ניתן לבצע לאחר מכן תיקון בצורה יעילה, עם מינימום הריסה של אלמנטים מבניים.

צילום תרמי לאיתור נזילות – כל היתרונות

טכנולוגיית הדמיה תרמית לא נועדה רק לשם זיהוי חום כשלעצמו. הטכנולוגיה הזאת יכולה לשמש גם למטרות כגון זיהוי חפצים או חומרים מוסתרים מהעין. במקרה שעליו אנו מדברים, המצלמה המיוחדת משתמשת בקרינה אינפרא אדומה כדי לזהות נזילות מים עוד לפני שניתן לראות אותן בעיניים. המכשור המיוחד משמש חברות לאיתור נזילות לזיהוי מקור הנזילה, לקראת תיקון הצנרת או שיקום מבנים. ניתן לומר כי לצילום מהסוג הזה יש כמה וכמה יתרונות חשובים. בין היתר:

  1. דייקנות בתוצאה – צילומים תרמיים לאיתור נזילות נחשבים למדויקים מאוד. במיוחד מתקבלת תוצאה מדויקת, כאשר על ביצוע העבודה מופקד איש מקצוע מיומן ומנוסה.
  2. מהירות האבחון – בודק מיומן יכול להכין דוח בדיקה מפורט בצורה מהירה למדי. הדבר ניתן לביצוע כאשר הנזילה מתקיימת בצנרת מים חמים. כל מה שצריך זה לדעת לנתח את תוצאות הצילום ולכוון את ציוד הבדיקה לפי תוואי צנרת המים.
  3. ללא הרס אלמנטים מבניים – בחלופות ישנות של איתור נזילות, יש צורך לבצע הריסה של אלמנטים מבניים כגון מרצפות, חלקי תקרה וכדומה. בעזרת הצילום התרמי אין צורך לפרק תקרות או לקדוח אריחים או מרצפות. לאחר שמזהים בצורה מדויקת היכן ישנה נזילה, אפשר לבצע תיקון ממוקד.
  4. חיסכון בכסף – מכיוון שאפשר בצורה כזאת להימנע מפעולות הנדסיות מורכבות ויקרות, הזיהוי של הנזילה ולאחר מכן התיקון שלה נעשים באופן מוזל בהרבה, תוך חיסכון בכסף.

איך עובד התהליך

כאמור, צילום תרמי לאיתור נזילות יכול לשמש ליישומים שונים ואחד מהם הוא איתור נזילות מים במערכות חימום והולכה של מים. זוהי טכנולוגיה שימושית עבור בעלי בתים ומנהלי מבנים, וועדי בתים וכדומה. התהליך מתחיל עם מצלמה מיוחדת שפותחה עם יכולות תרמיות ויכולת זיהוי חום. המוצר הטכנולוגי עוזר למשתמשים למצוא דליפות בבתים או בבניינים שלהם על ידי זיהוי נקודות חמות על הקרקע, בקירות, ברצפות וכדומה, עם טכנולוגיית הדמיה תרמית.

מצלמות תרמיות הן סוג של מצלמה שמשתמשת בהפרש הטמפרטורה בין האובייקט לסביבתו כדי לזהות חום. ניתן להשתמש במצלמות תרמיות לאיתור נזילות מים בבית או בעסק, כאשר המים מאופיינים בטמפרטורה שונה וגבוהה יותר ביחס לסביבתם. המצלמה התרמית יכולה לזהות דליפה על ידי ניתוח שינויי הצבע בתמונה, כאשר טמפרטורות שונות נראות במצלמה בדמות צבעים שונים. למשל, אזור כחול אומר שיש הרבה מים חמים וכנראה יש פה נזילה. לעומת זאת, אזור אדום אומר שיש פחות מים, כלומר המים נמצאים בתוך הצנרת או שיש נזילה קטנה בלבד.

ככלל, צילום תרמי לאיתור נזילות בעזרת מצלמות תרמיות משמש לעתים קרובות במסגרות תעשייתיות או ביתית כדי לזהות נקודות חמות, אובדן חום ונזק מבני. לעיתים, משלבים בבדיקה ציוד נוסף, כגון בדיקה על ידי חיישנים, זיהוי נזילות בגז, בדיקה באולטרה סאונד ועוד. להזמנת שירות – פנו לחברת Smart plumbers.

לחזרה של נציג לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית!

מאמרים על איתור נזילות מים

דילוג לתוכן