שירותי איתור נזילות איכותיים של מומחים

החברה מספר 1 בארץ לאיתור נזילות מים ללא הרס בעזרת מצלמה טרמית והטכנולגייה המובילה בישראל

התקשרו עכשיו 072-3930090

מאתרים נזילות מעל 20 שנים עם 100% הצלחה,עכשיו גם אתם תהנו מהידע והניסיון שלנו 

שירותי איתור נזילות איכותיים של מומחים

החברה מספר 1 בארץ לאיתור נזילות מים ללא הרס בעזרת מצלמה טרמית והטכנולגייה המובילה בישראל

מאתרים נזילות מעל 20 שנים עם 100% הצלחה,עכשיו גם אתם תהנו מהידע והניסיון שלנו ,חייגו עכשיו ונאתר לכם את הנזילה ללא הרס!

**מתחייבים לאיתור הנזילה!

השאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם לשיחת ייעוץ ללא עלות
לקוחות ממליצים

שמאתר נזילות מומחה יחזור אלי!

איתור נזילות – תשובות על כל השאלות הבוערות

נזקי מים הם מסוג הנזקים שיכולים לפגוע בתפקוד ובערך של נכס בצורה המשמעותית ביותר. יותר מזה, במידה והם לא מטופלים בזמן, הנזקים עלולים להתרחב ולפגוע במבנה הבית, מה שעלול לגרור איתו תיקונים רבים ויקרים. לא מעט ישראלים מחפשים דרך להימנע מהמצב ולטפל בנזילות שמתגלות בבית במהירות האפשרית, אך מה אפשר לעשות במידה ואנחנו לא יודעים מהו מקור הנזילה? התשובה לכך מסתכמת בשתי מילים: איתור נזילות.

מדובר בשירות שמלווה אותנו כבר לא מעט זמן, אך אנשים רבים עדיין לא מכירים אותו ונותרו עם לא מעט שאלות לגביו. על מנת לעשות קצת סדר בבלגאן, הכנו עבורכם את המאמר הקצר הזה, בו סיכמנו עבורכם את כל השאלות הנפוצות שאנחנו מקבלים מלקוחות וענינו עליהן אחת ולתמיד.

האם לנזילות יכול להיות גם נזק בריאותי?

כמובן שכן. במידה וישנה נזילה בקירות או ברצפה שאינה מטופלת בזמן, היא עלולה להתפשט ולהגיע לחלקים נרחבים בבית. המצב הזה עלול להוביל להיווצרות מושבות עובש גדולות בתוך הבית, ובשנים האחרונות הולכת ועולה המודעות לנזקים השליליים שלעובש יש על גוף האדם. התגובה הפיזית של אנשים רבים לעובש היא פיתוח של אלרגיה, רגישויות שונות ואף מחלות כאלו ואחרות. לכן, חשוב לטפל בנזילה כמה שיותר מוקדם, בכדי שתוכלו לשמור על כל דיירי הבית בריאים ושלמים.

האם באמת אפשר לזהות נזילה מבלי לפגוע בקיר?

אם בעבר היה מדובר באמת במשימה בלתי אפשרית, היום המצב הוא לגמרי אחר. ההתפתחויות הטכנולוגיות בעולמות הבנייה והשיפוצים הביאו לחיינו מספר כלים שמאפשרים לנו לאתר נזילות, קטנות וגדולות כאחד, מבלי לפגוע בכל הקיר או הרצפה בה עולה החשש לנזילה. בעזרת מצלמות תרמיות, מיפוי רטיבות, פעילויות של השוואת לחץ ואיתור מקורות נזילה באמצעות בלון ייעודי אנחנו יכולים לאתר את מקום הנזילה המדויק ולטפל רק בו באופן מבוקר ומבודד.

איך המצלמה התרמית מסייעת באיתור הנזילות?

אנשים נדהמים כאשר אנחנו מספרים להם שביצוע פעולת איתור נזילות מתבצעת באמצעות מצלמה תרמית, והם לא מצליחים להבין כיצד היא עובדת ואיך היא יכולה לעזור לנו. ראשית, חשוב להבין כיצד המצלמה הזו בכלל עובדת. מדובר במצלמה שבתוכה מותקנים מספר חיישנים תרמים, כלומר חיישנים שיודעים להבדיל בין מקומת חמים יותר לבין מקומות קרים יותר במשטח מסוים. בנוסף, המצלמה עושה שימוש במודד טמפרטורות שמסייע לה בביצוע המשימה.

השילוב של שני הכלים החדשניים האלו מאפשר לנו לאתר כל נזילה שהיא מבלי לפרק את הקיר או הריצוף. לאחר שנסרוק את המשטח שבו אנו חושדים שיש נזילה, המצלמה תציג לנו מפה מפורטת של הבדלי החום והקור בה. כך, נוכל לזהות מקומות קרים יותר כמקומות החשודים כנזילה ולהבין את ההתפשטות שלה. כדאי לדעת כי המצלמה יודעת להגיד לנו האם מדובר ברטיבות של מים חמים או קרים, ובכך להבין מהו הגורם לכך ובמה עלינו לטפל בכדי למנוע נזילות עתידיות.

האם גם אינסטלטורים יודעים לאתר נזילות?

אינסטלטורים הם אנשי מקצוע חשובים ורציניים, אך מרביתם אינם יודעים כיצד לאתר נזילות בצורה הטובה והמקצועית ביותר. מרבית עבודתם של האינסטלטורים מתמקדת בטיפול בנזקי הרטיבות או בהחלפת המערכות הפנימיות שגרמו לה, אך הם אינם מוסמכים לעבודה עם כלים עדינים שיוכלו לכוון אתכם אל מקום הדליפה האמיתי. גישת העבודה של האינסטלטורים שונה לחלוטין מהגישה של עסקים המתמחים באיתורי נזילות, לכן עדיף לדבר עם המומחים במידה ואתם חוששים שהתפתחה נזילה גם בנכס שלכם.

מדוע מחיר השירות יקר יותר ממחירם של בעלי מקצוע אחרים בתחום?

לא מעט לקוחות תוהים בנוגע למחיר שירות איתורי הנזילות, מחיר שלרוב גבוה יותר מהמחיר שמבקשים אינסטלטורים או בעלי מקצוע אחרים בשוק. אנחנו מבינים שהמחיר הגבוה יכול להרתיע, אך חשוב להבין ממה הוא נובע ומה מרכיב אותו. חשוב להבין כי נדבך גדול מהמחיר מורכב ממחירן הגבוה של המכונות והמכשירים בהם אנו משתמשים בכדי לבצע את עבודתנו. משום שמדובר במכונות חדישות שיודעות לבצע פעולות שעד לא מזמן היו נחשבות בלתי אפשרויות – שכר הטרחה והשימוש במכשירים עולה. בנוסף, על כל עובד שמשתמש באותן מכונות לעבור הכשרה מדוקדקת עליהן, בכדי שהוא ידע להשתמש בהן בצורה הטובה ביותר ולהפיק מהן את הלקחים הנכונים. גם שכרו וזמנו של העובד מגולמים בתוך המחיר.

הזמנתי שירות לאיתור נזילה, מה אקבל בסוף יום העבודה?

חשוב לדעת כי לאחר שאיש המקצוע יסיים את המשימות שהוא צריך לבצע במטרה לאתר את הנזילה שלכם, הוא צריך להפיק לכם דו”ח מסודר בו ירוכזו כל הממצאים שלו וכל הפעולות שהוא ממליץ לבצע בהמשך בכדי לטפל בנזילה ולמנוע נזילה עתידית באותו המקום או באותה הנקודה. דו”ח סיום העבודה חייב להכיל את הפעולות שאיש המקצוע ביצע בביקור אצלכם, מהם הליקויים שהוא מצא ( במידה והם קיימים ) ועוד. בעזרת הדו”ח הזה תוכלו לדעת מה הם הצעדים הבאים שלכם ומה אתם צריכים לבקש מאיש המקצוע לבצע בכדי שתוכלו להנות מבית יבש וללא נזילות מים לא רצויות.

האם ניתן להשתמש בדו”ח העבודה אל מול חברות הביטוח?

כמובן. הדוחות שאנחנו מפיקים בסוף יום העבודה הם דוחות רשמיים שעומדים בכל התקנים הנדרשים, כך שניתן להציג אותם אל מול חברות הביטוח ואף בפני בית המשפט אם תצטרכו לעשות כן במסגרת תביעת נזיקין. בנוסף, נשמח לספק לכם חוות דעת מקצועית ומדוקדקת של סוקר מומחה לנזקי מים מטעמנו, שהוסמך על ידי מכון התקנים בישראל ובקיא בעולמות עבודה אלו.

כיצד לבחור חברה שתבצע עבורי איתור נזילות מקצועי?

הבחירה בחברה שתבצע את הבדיקה עבורכם היא בדיקה משמעותית שחשוב להקדיש לה לא מעט זמן ומחשבה. לפני שאתם מזמינים איש מקצוע אליכם הביתה, חשוב לחקור את החברה בה הוא עובד וללמוד על הוותק והניסיון שלה. כשאתם שוכרים את שירותיה של חברה מנוסה ובעלת קהל לקוחות רחב – אתם יכולים לדעת שאתם בידיים טובות. אנשים לא יישארו עם חברה שלא יודעת להעניק את התוצרים הטובים ביותר, וכך תוכלו לסנן בין כל האפשרויות.

דרך נוספת שתסייע לכם לבחור בין החברות השונות היא לקרוא ביקורות ותגובות של לקוחות קודמים על שירותיה של החברה. הלקוחות הם אלו שיכולים לתת לכם חוות דעת מהימנה ולא משוחדת על הדרך שבה העסק פועל ומעניק שירות, האם הם עומדים בכל ההבטחות שהם נותנים, האם הם מבקשים מחירים הוגנים והאם הם ממליצים עליהם גם ללקוחות חדשים, כמוכם.

במידה וגם אתם זקוקים לשירות איתור נזילות מהיר, יעיל ומקצועי – אנחנו בחברת “smart plumbers” נשמח לעמוד לרשותכם! במסגרת העבודות, נעשה שימוש בכלים החדישים והמקצועיים ביותר שיעזרו לנו לאתר את הנזילה שקיימת אצלכם בנכס וגם לטפל בה במהירות האפשרית. בנוסף, נשמח להמשיך ולהעניק לכם שירות גם לאחר איתור הנזילה, בכדי שתוכלו להישאר עם ראש שקט ולדעת שטיפלתם במים הלא רצויים אחת ולתמיד, ללא הפתעות לא נעימות. במידה ויש לכם שאלות נוספות או שאתם רוצים להזמין את הצוות שלנו בהקדם, אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר באמצעות הטלפון שלנו: 072-3930090.

Heating Specialist with Gas Leak Detector in His Hand Performing Necessary Check
לחזרה של נציג לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית!

מאמרים על איתור נזילות מים

דילוג לתוכן