שירותי איתור נזילות איכותיים של מומחים

החברה מספר 1 בארץ לאיתור נזילות מים ללא הרס בעזרת מצלמה טרמית והטכנולגייה המובילה בישראל

התקשרו עכשיו 072-3930090

מאתרים נזילות מעל 20 שנים עם 100% הצלחה,עכשיו גם אתם תהנו מהידע והניסיון שלנו 

שירותי איתור נזילות איכותיים של מומחים

החברה מספר 1 בארץ לאיתור נזילות מים ללא הרס בעזרת מצלמה טרמית והטכנולגייה המובילה בישראל

מאתרים נזילות מעל 20 שנים עם 100% הצלחה,עכשיו גם אתם תהנו מהידע והניסיון שלנו ,חייגו עכשיו ונאתר לכם את הנזילה ללא הרס!

**מתחייבים לאיתור הנזילה!

השאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם לשיחת ייעוץ ללא עלות
לקוחות ממליצים

שמאתר נזילות מומחה יחזור אלי!

בדיקת רטיבות – התשובות לכל השאלות החשובות

בדיקת רטיבות היא אחת הבדיקות החשובות שכל נכס צריך לעבור, במיוחד לפני ואחרי ימי חורף מלאי גשמים. פעמים רבות, הבדיקה היא הגורם היחיד שיכול להצביע לנו על בעיה של ממש, ולאפשר לנו לטפל בה עוד לפני שהיא מחמירה ותגרום לבעיות יקרות במיוחד.

לצערנו, ישנם לא מעט ישראלים שלא שמעו על בדיקה לגילוי רטיבות במבנים ולא מודעים לחשיבות הגדולה שלה. בדיוק בגלל זה, הכנו את המאמר הזה שאוסף את כל השאלות הנפוצות ביותר שאנחנו מקבלים מלקוחות בנוגע לבדיקה וענינו עליהן אחת ולתמיד.

למה בכלל יכולה להיווצר רטיבות בבית שלי?

ישנן מגוון סיבות שיכולות להוביל להיווצרות של רטיבות בכל נכס שהוא, אך העיקרית שבהן הוא פיצוץ או דליפה שמתגלים בצנרת הביתית. כמו כל מערכת הובלת מים ונוזלים, גם בה יכולים להיווצר חורים מספר סיבות, החל מבלות של המערכת ועד לחתכים שנגמרים בעקבות מזיקים. הדליפה של המים אל מחוץ לצינורות יכולים להוביל לרטיבות בקירות ולנזק בלתי הפיך לבית. בנוסף, יכולה להיווצר רטיבות בעקבות עיבוי מסיבי בחדרים (למשל בחדר אמבטיה שזורמים בו הרבה מים חמים ולא מייבשים אותו בצורה מהימנה).

איך אוכל לדעת שאני צריך לבצע את הבדיקה?

ישנם כמה סימנים שיוכלו לאותת לכם כי ייתכן וקירות הבית שלכם סובלים מרטיבות, הבולטים שבהם יהיו שינויים במראה ומרקם הקיר. במידה ושמתם לב כי הקירות נראים נפוחים יותר מהרגיל, צבע הקיר מתחיל “לצאת” ולגלוש מעל הפנאלים או שהטיח שמרכיב את הקיר נופל ממנו ומרגיש לך – סביר להניח שאתם סובלים מרטיבות וצריכים להזמין איש מקצוע. פעמים רבות, השינויים במראה הקיר ילוו בסימנים נוספים כמו ריח לא נעים, שלוליות מים קטנות בסמוך לקירות ועוד.

האם אני יכול לבדוק חשש לרטיבות בעצמי?

התשובה היא לא, והסיבה לכך היא מיקומה של הצנרת ומערכות המים. משום שכל הצינורות ממוקמים בתוך הקירות, דרושים כלים חדשניים וידע מעמיק על מנת לאתר את הרטיבות, במידה וישנה, ולדעת כיצד לטפל בה.

מי יכול לבצע עבורי בדיקת רטיבות?

את הבדיקה יכולים לבצע עבורכם אך ורק אנשי מקצוע מנוסים ובעלי ידע מקצועי רב בעולמות השיפוצים, הבנייה ואיתור הנזילות בפרט. במידה ואתם סובלים מרטיבות בקירות, חשוב לבחור את איש המקצוע שלכם בקפידה ולוודא שהוא בקיא בכל השיטות העדכניות והחדשניות ביותר לטיפול ברטיבות.

מה עושים במסגרת הבדיקה?

בכדי לבצע בדיקת רטיבות אנחנו משתמשים בכלים חדשניים שיאפשרו לנו לקבל מבט מדויק על הצנרת מבלי לפתוח או לפצוע את הקירות. באמצעות מצלמה הפועלת לפי זיהוי חום ( ומונעת על ידי אור אינפרה אדום ) אנחנו יכולים לקבל תמונה מדויקת של מערכת המים או הביוב ולזהות את מקור הבעיה. יחד עם המצלמה, הצוותים שלנו משתמשים בחיישני רטיבות שעושים שימוש בגלי קול בכדי לזהות את מקור הטפטוף.

לאחר שהבנו את מקור הבעיה, נוכל לטפל בה בצורה ממוקדת שלא תצריך הריסה מוחלטת של הקיר או הרצפה בה הרטיבות נמצאת. נוכל להסיר את חלק הקיר שמאחוריו נמצאת הרטיבות, לטפל בצינור ולהחזיר אותו למצבו הקודם והתקין.

רטיבות בקיר היא נפוצה, בעיקר בבתים בהם הצנרת כבר ישנה. רטיבות עלולה לגרום לנזקים רבים וככל שמאתרים את מקורה ומטפלים בה מהר יותר כך מוזילים באופן משמעותי את עלויות התיקון. בדיקות רטיבות יכולה למנוע הרבה נזקים בטווח הארוך ומומלץ לעשותה בשלבים הראשונים של הופעת הרטיבות.

בדיקת רטיבות

סימני רטיבות או עובש המלווים לרוב בריחות לא נעימים עם שכבות צבע שמתחילות להתפורר הם סימנים לא מעודדים. הסכנות אשר עלולות להיגרם מרטיבות או מנזילה הן פגיעה בתשתיות ובחיפוי המבנה או הבית, פגיעה במעטפת הבידוד, פגיעה בתכולת הבית כגון בציוד, חשמל, רהיטים, פרקטים ושטיחים מקיר לקיר, נזק כספי, בריאותי ואסטטי.

לרטיבות בקירות הבית, שלרוב אינה גלויה לעין, מתלווים סימנים שונים המעידים על היקף הבעיה. למשל, התנפחות של הטיח והיווצרות בועות בקיר, נשירת הטיח כתוצאה מלחות, התקלפות מעל הפנלים במקרה של רטיבות מתקדמת, הצטברות חול רטוב באופן לא מוסבר מתחת למרצפות, רטיבות במשקופי הדלתות ועוד.

לעיתים גם ריח רע יעיד על קיומה של רטיבות בקירות. במקרים כאלו חייבים להזמין בדחיפות בדיקת רטיבות. הבדיקה נעשית לרוב באמצעות מצלמה תרמית אשר יכולה לזהות את מקור הנזילה ואת התפשטות המים בקירות.

טיפול בבעיית רטיבות חייב להתבצע בזמן

הזנחת רטיבות עלולה לעלות ביוקר, הן בתיקון עצמו של הנזילה והן בשווי הנס בעתיד ותיקון הנזקים שנגרמו בעקבות הרטיבות. ברגע שמקבלים סימני אזהרה ראשונים חייבים להזמין בעל מקצוע שיבצע את הבדיקות הנדרשות ויתקן את הדרוש תיקון.

כאשר מבחינים בעובש בקירות או בנפיחויות בקיר, סביר להניח כי יש נזילה במקום כלשהו בבית. כנראה שאחד הצינורות נוזל כתוצאה מבלאי או מקורוזיה והמים מחלחלים לרצפה ומרטיבים את החול ואת שאר החלקים כגון בלוקים וטיח בקירות ואפילו ברזלים הנמצאים בקירות ועלולים להחליד כתוצאה מכך.

גם משקופי החלונות מתרחבים בתחתית ומומלץ לטפל ברטיבות בקירות בזמן. איתור הנזילה מאוד פשוט ומתבצע כאמור במצלמה תרמית אשר מכוונת למיקום הנזילה. אין צורך לעשות נזק בבית, השבירה היא מינימאלית כדי להגיע אל מוקד הנזילה והתיקון ממוקד.

בעיות רטיבות ונזילות דורשות אבחון וטיפול מיוחדים המחייבות בעלי מקצוע שיזהו את מקור הבעיה ויספקו פתרונות מתאימים.

מה כוללת הבדיקה?

• חוות דעתו של מומחה העושה שימוש בטכנולוגיות מתקדמות לזיהוי הבעיה, ללא הרס.

• בדיקת הקירות בהתאם לסימני הרטיבות לרבות מערכת האיטום והצנרת.

• בדיקת לחץ של במערכות של מים חמים וקרים.

• בדיקת לחות באמצעות מד לחות.

• סריקה תרמוגרפית באמצעות מצלמה תרמית המאפשרת זיהוי מקורן של נזילות הסמויות מן העין בצנרת ובתשתית.

• חוות דעת המפרטת את הבעיה, את מקורה והמלצות כיצד לטפל בה.

• בדיקת מערכת הביוב והדלוחין בעזרת סיב אופטי בעל ראש מצלמה רובוטי, טכנולוגיה המאפשרת לאתר במדויק תקלות בתוך צינורות הניקוז והביוב, בדיקה המתבצעת ללא שבירה והרס.

מטרת השימוש במצלמה תרמית

• איתור שברים וסדקים בצנרת הניקוז והביוב.

• איתור גופים זרים וחסמים בצנרת.

• בדיקת מרזבים ואיתור חסמים וכשלים.

• איתור נתקים של צנרת.

ניתן לבצע בדיקה כזו לפני כניסה לבית חדש או במסגרת קבלת החלטה לבי רכישת נכס מיד שניה. גם במקרים שאין רטיבות נראית לעין מומלץ לבצע את הבדיקה כדי לוודא כי מערכות האינסטלציה והאיטום תקינות.

כשיש חשד לנזילה ונדרשת בדיקת רטיבות, מומלץ לפנות לחברת smart-plumbers המיומנת והמקצועית העושה שימוש  בטכניקות מתקדמות ובמכשור מקצועי. במידה ויש רטיבות ניתן בעזרתה לגלות את מקור הנזילה בדיוק מרבי ללא גרימת נזק לחלל הבית או הריסת קירות ורכוש.

Person Hand Measuring The Wetness Off A Moldy Wall
לחזרה של נציג לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית!

מאמרים על איתור נזילות מים

דילוג לתוכן