שירותי איתור נזילות איכותיים של מומחים

החברה מספר 1 בארץ לאיתור נזילות מים ללא הרס בעזרת מצלמה טרמית והטכנולגייה המובילה בישראל

התקשרו עכשיו 072-3930090

מאתרים נזילות מעל 20 שנים עם 100% הצלחה,עכשיו גם אתם תהנו מהידע והניסיון שלנו 

שירותי איתור נזילות איכותיים של מומחים

החברה מספר 1 בארץ לאיתור נזילות מים ללא הרס בעזרת מצלמה טרמית והטכנולגייה המובילה בישראל

מאתרים נזילות מעל 20 שנים עם 100% הצלחה,עכשיו גם אתם תהנו מהידע והניסיון שלנו ,חייגו עכשיו ונאתר לכם את הנזילה ללא הרס!

**מתחייבים לאיתור הנזילה!

השאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם לשיחת ייעוץ ללא עלות
לקוחות ממליצים

שמאתר נזילות מומחה יחזור אלי!

איתור נזילות – מתי נזדקק לו?

שירות איתור נזילות הוא שירות שאנחנו לא זקוקים לו בשגרה, אך הוא כלי חשוב במניעת מצבי חירום וגרימת נזק. כל נכס בישראל עלול לסבול מנזילות, ובמידה והן לא מאותרות בזמן יכולות להיגרם מגוון בעיות. החל משחיקה של יסודות הבית, דרך פגיעה בקירות ועד קריסה של מערכת הצנרת הכללית – לפעמים נזילות הן הרבה יותר מכמה טיפות של מים.

אם גם אתם רוצים לוודא שהנכס שלכם נשאר בטוח ויבש, אנחנו מזמינים אתכם להמשיך לקרוא. אספנו עבורכם את כל המקרים והאירועים שמצריכים בדיקה של איש מקצוע במטרה לאתר נזילה ולהשאיר אתכם עם ראש שקט.

אחרי שלא הצלחתם למצוא את הנזילה בעצמכם

נזילות הן תופעה די שכיחה, אך לפעמים קל לשכוח שנזילות יכולות להופיע מכמה מקומות שונים בנכס. פעמים רבות, ניתן לאתר את מקור דליפת המים באמצעות סיבוב קטן במבנה: בדיקה של מונה המים לאורך הלילה תוכל לאשר או להפריך את החשש שמדובר בנזילה, בחינה של הניאגרה בחדר השירותים תוכל לחשוף האם מדובר בנזילה שדורשת את טיפולו של אינסטלטור מומחה, עלייה קצרה לגג המבנה תאפשר לכם להעיף מבט בדוד השמש ולראות האם הוא פגום, ויש עוד מספר פעולות שניתן לבצע לפני שאתם מזמינים איש מקצוע. במידה ולא הצלחתם לאתר את הנזילה אבל אתם עדיין חוששים ממנה – כנראה שהגיע הזמן להרים את הטלפון.

כשיש חשש אמיתי לנזילה בנכס

ישנם לא מעט מקרים בהם עולה בנו חשש אמיתי בפני נזילה בנכס שבבעלותנו. לרוב, החשש יעלה בעקבות הופעה של אחד או יותר מהסימנים הבאים:

  • הופעה של עובש או טחב על קירות המבנה
  • הופעה של רטיבות על קירות או רצפת המבנה
  • הופעה של קילוף הצבע והשכבות המגנות בקירות המבנה
  • שינוי בולט בצבע מרצפות המבנה
  • הופעה של מים עומדים בחצר או בגינת המבנה
  • טפטוף מים שנובע מתקרת המבנה
  • ועוד

תחושת קור שאתם לא רגילים לה

בחורף אולי יהיה קשה יותר לשים לב לכך, אבל אחד הסימנים לקיומה של נזילה בנכס היא תחושת קור מקירות או רצפת הבית שאתם לא מרגישים בדרך כלל. איך תוכלו לדעת האם יש שינוי בטמפרטורה? פשוט תניחו את היד על הקיר או הרצפה ותבחנו האם אתם מרגישים שהם קרים יותר מבדרך כלל. במידה ואתם מבחינים במוקד קר יותר משאר הקיר או שהקיר כולו קר יותר מכפי שאתם זוכרים אותו – יש סיכוי גבוה שקיימת נזילה פנימית שדורשת איתור וטיפול של אנשי מקצוע.

חשבון המים שלכם גבוה מהרגיל?

אחד הסימנים שמצהירים בצורה ברורה כי ככל הנראה ישנה נזילה שדורשת איתור מהיר הוא עלייה בגובה חשבון המים במבנה מבלי שנעשה שימוש גדול מהרגיל במים. אם אתם נמצאים בתקופה שבה אתם מתקלחים יותר או שהצטרף חבר חדש למשפחה שמשתמש גם הוא במים – אז העלייה הגיונית, אך במידה ולא ביצעתם שום שינוי מהותי באורח החיים שלכם או בכמות המים בה אתם משתמשים אז יש סיבה לדאגה. לכן, חשוב לעקוב אחר מחירי המים שאתם משלמים ולוודא שהם תואמים לשימוש שלכם בפועל. במידה ולא, יכול להיות שזה הזמן להזמין שירות איתור נזילות.

מוכרים או קונים נכס? אל תוותרו על בדיקת איתור נזילות

הליך קנייה או מכירה של נכס הוא הליך די מעייף, שדורש את מלוא תשומת הלבב של שני הצדדים בעסקה ופעמים רבות מערב בתוכו גם לא מעט בירוקרטיה. לפעמים, מרוב שאנחנו שקועים בתהליך, אנחנו עלולים לפספס כמה בדיקות חשובות שיכולות לחסוך לנו הרבה התעסקות, זמן וכסף בעתיד. אחת מאותן בדיקות חשובות היא בדיקת מציאת הנזילות, בדיקה אשר חשיבותה עולה פי כמה במידה ואתם רוכשים נכס ישן יחסית.

כפי שאתם בודקים את תקינות המערכות השונות בדירה או בנכס לפני שאתם רוכשים אותו, למה לא לבדוק גם נזילות? במידה ותעברו לדירה ותגלו את הנזילה רק לאחר המעבר – כל הטיפול וההתעסקות בה יהיו מוטלות על הכתפיים שלכם. כשאתם בודקים האם קיימות נזילות בנכס לפני הרכישה, אתם מאפשרים לעצמכם לעבור אליה בראש שקט ולדעת שהיא אטומה ויציבה, בדיוק כפי שמגיע לכם.

שינוי במראה או בריח של רהיטים

כן כן אתם קוראים נכון, ישנם מקרים בהם גם הרהיטים הדוממים שקיימים בנכס יכולים להצביע על קיומה של נזילה. איך הם עושים את זה? אחד החומרים שמגיבים למים בצורה המהירה ביותר הוא עץ, כך שאם הוא בא במגע איתם הוא עלול לשנות את צורתו, לפתח עובש במהירות גבוהה יחסית או להדיף ריח מאוד לא נעים. בנוסף, גם רהיטים שנמצאים בצמוד לקירות יכולים להתריע בפנינו על רטיבות או נזילה שמתפתחת. במידה ואתם שמים לב שרהיטים הממוקמים בצמוד לקיר משנים את צורתם או מתחילים להריח כמו עובש – הזיזו אותם ובחנו את הקיר מאחוריהם או את החלק ברצפה עליו הם עומדים. מאוד יכול להיות שמתפתחת שם נזילה שלא שמתם לב אליה.

גם החשמל יכול להוות סימן משמעותי

לקוחות רבים פונים אלינו לאחר שהם סובלים מתופעה די מפתיעה – קצרים חוזרים ונשנים במערכת החשמלית בנכס מבלי שהם מצאו לכך סיבה ממשית. במידה ובדיקה של ארונות החשמל או בדיקה של חשמלאי מוסמך לא מצאו את הסיבה להפסקות בזרם החשמל, מאוד יכול להיות שהסיבה לכך היא נזילה נסתרת שאנחנו לא יכולים לראות על פני השטח. לכן, אם גם אתם סובלים מקצרים חשמליים לאורך תקופה ולא לגמרי מבינים ממה הם נובעים – ייתכן כי שירות אבחון ואיתור של נזילות יוכל לעזור לכם לפתור את הבעיה.

בדיקה תקופתית בהתאם לגיל הנכס

אין מה לעשות – הצנרת, כמו כל מערכת אחרת, יכולה להשתנות ולהעלות בלאי לאחר שנים ארוכות של שימוש. תקלות במערכות הולכת המים הן לא מאוד נדירות, ובמידה ולא מבצעים בדיקות תקופתיות הנכס עלול רק לסבול מכך. אחת הדרכים הטובות ביותר להבטיח את תקינות המערכות שלכם לאורך זמן היא פשוט לבצע בדיקת לאיתור נזילה או תקלה בצנרת אחת בכמה שנים. כך, תוכלו להיות במעקב על המערכת, לתקן את מה שצריך בזמן ולוודא שלא תופתעו מנזילות או מתקלות גדולות בהמשך הדרך והשהייה בו.

אנחנו ב-“Smart Plumbers” מקווים שהצלחנו להבהיר לכם מתי שירות איתור נזילות יכול להציל אתכם מנזקים גדולים לנכס ועלויות לא קטנות. בעזרת שימוש בטכנולוגיות מתקדמות ובכלים חדשניים, אנחנו יכולים לאתר נזילות גדולות וקטנות במהירות ובכך למנוע נזקים בלתי הפיכים לכל נכס בישראל.

במידה ואתם חושבים שגם אצלכם מתפתחת נזילה, נשמח לעמוד לשירותכם. הצוות המקצועי שלנו יגיע אליכם בכל ימות השבוע ויעזור לכם להימנע מבעיות גדולות הרבה יותר. בכל עבודה מחדש הצוות יבצע שימוש במצלמות תרמיות מתקדמות שיעזרו באיתור מדויק של הנזילה ואפשרות לטפל בה באופן ממוקד מבלי לפגוע או להרוס חלקים אחרים בבית שלא לצורך, דבר שיכול רק להעלות את עלויות הטיפול והתחזוקה של הנכס בהמשך הדרך. במידה ויש לכם שאלות נוספות או שאתם רוצים להתייעץ בנוגע למקרה הספציפי שלכם, אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בטלפון: 072-3930090.

Professional plumber checking water pipes in kitchen, typing report in tablet
לחזרה של נציג לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית!

מאמרים על איתור נזילות מים

דילוג לתוכן