שירותי איתור נזילות איכותיים של מומחים

החברה מספר 1 בארץ לאיתור נזילות מים ללא הרס בעזרת מצלמה טרמית והטכנולגייה המובילה בישראל

התקשרו עכשיו 072-3930090

מאתרים נזילות מעל 20 שנים עם 100% הצלחה,עכשיו גם אתם תהנו מהידע והניסיון שלנו 

שירותי איתור נזילות איכותיים של מומחים

החברה מספר 1 בארץ לאיתור נזילות מים ללא הרס בעזרת מצלמה טרמית והטכנולגייה המובילה בישראל

מאתרים נזילות מעל 20 שנים עם 100% הצלחה,עכשיו גם אתם תהנו מהידע והניסיון שלנו ,חייגו עכשיו ונאתר לכם את הנזילה ללא הרס!

**מתחייבים לאיתור הנזילה!

השאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם לשיחת ייעוץ ללא עלות
לקוחות ממליצים

שמאתר נזילות מומחה יחזור אלי!

בדיקת רטיבות, מתי עושים את זה ולמה זה חשוב

רטיבות בבית ובעצם בכל מבנה שהוא, זה לא דבר טוב. כאשר ישנה תקלה, מסוג התקלות שנציג בהמשך, חשוב לתקן כמה שיותר מהר. נסביר מתי עושים בדיקת רטיבות, למה זה חשוב ובאילו אמצעים משתמשים המומחים.

בדיקה לאחר הצפה

כשהחורף כאן, גם עונת ההצפות מגיעה איתו. אם חוויתם חלילה הצפה, תצטרכו להיעזר בשירותי שאיבה. אבל לא תמיד שאיבת ההצפה שמה סוף לעניין. בעקבות הצפות מסיביות, בבתים, במרתפים, במקלטים, בעסקים, עשויה להיווצר רטיבות כלואה. לא תמיד הסימנים לכך ברורים וניכרים במבט ראשון. על מנת למנוע נזקים חמורים, חשוב להזמין בדיקת רטיבות מקצועית. במסגרת הבדיקה לוקחים דוגמית מהמצע שמתחת לרצפה. כך אפשר למדוד את רמת הלחות. אם מדובר ברמה גבוהה, מעל התקן, יש לבצע ייבוש תת רצפתי. אם לא מטפלים בכך, עלולות להתפתח תופעות חמורות. למשל, מרצפות עלולות להתרומם. סדקים עשויים להופיע. ריחות של עובש יכולים למלא את הבית. ויש עוד תופעות, לא פחות מציקות ולכן – חייבים לבדוק ולטפל.

בדיקת רטיבות במסגרת בדק בית, לפני שקונים

מקרה אחר שבו צריכים להזמין בדיקה מקצועית היא בקנייה של דירה חדשה. באחוז ניכר מבין הדירות החדשות הבנייה הסתיימה אך אפשר למצוא ליקויי בניה משמעותיים. בעיקר, מדובר בליקוי צנרת, אינסטלציה ואיטום. לא חייבים לחכות לחורף או לחורפים הבאים, כדי לראות אם מופיעה בעיה קשה של נזילות או רטיבות בבית. לא חייבים להמתין כאשר אפשר פשוט לבדוק. מזמינים שירותי בדק בית, שכוללים סקירה מקיפה וזיהוי תקלות מבעוד מועד. קבלן שמקבל דוח בדיקה מקצועי צריך לתקן את הליקויים על חשבונו. אם הוא לא עושה כן, אפשר לפנות לבית המשפט ולדרוש את המגיע לכם כחוק.

סימנים חשודים בתקרה או בפנלים

גם מי שאיננו מומחה לנזילות או לאינסטלציה יכול לזהות לא מעט סימנים חשודים שיכולים להעיד על נזילה אפשרית. הטיפ שלנו – היו עירניים לסימנים חשודים בתקרה או בפנלים. אם רואים כתמי רטיבות, שינויי צבע, נפיחות בטיח וכדומה, כדאי להזמין בדיקה מקיפה ומקצועית. צריך לזהות בדיוק מהיכן מגיעה הנזילה, לצורך תיקון מקיף ואיכותי. הבדיקה יכולה לגלות מתי התקלה היא בצנרת מים קרים, מתי הבעיה היא בצנרת המים החמים או במערכת חימום המים, הדוד או מערכות נלוות.

חשבון מים מנופח ללא סימנים ברורים לעין

אם לא ראיתם סימן מיוחד לנזילה אבל חשבון המים הפך לחריג, זאת אומרת שיש היכן שהוא נזילה. זאת, במידה ולא שיניתם את הרגלי צריכת המים שלכם מסיבה כזאת או אחרת. על מנת לדעת מהיכן נובעת הנזילה יש להזמין בדיקה מקצועית, שיכולה להתבצע באחת מבין השיטות המקצועיות שעליהן נצביע כעת.

איך מבצעים בדיקה מקצועית

אז איך מבצעים בדיקת רטיבות בימינו? אפשר להצביע על כמה שיטות:

1. מצלמה תרמית – זוהי מצלמה מיוחדת שיכולה לצלם את מה שקורה בתוך קירות, מבעד לגגות וכדומה. הצילום מזהה את חום המים שמגיעים מהדוד, כאשר יש דליפה, אפשר לראות מהיכן היא מגיעה.

2. בדיקה בגז – הזרמת גז לתוך צנרת, מערכות אינסטלציה, מים או ביוב מאפשרת גילוי של נזילה. גלאי הגז מוצא את המקום ולאחר זאת ניתן לגשת לתיקון.

3. בדיקה במיקרופון רגיש – זיהוי רטיבות יכולה להתבצע במקרים מסוימים על ידי מיקרופון רגיש שמאתר את קולות הדליפה.

זקוקים לבדיקה לפני רכישת בית, איתור נזילה או רטיבות ממערכת אינסטלציה פגומה, התיישנות של צינורות או דודים או מכל מקור אחר? המקצוענים של חברת Smart plumbers עומדים לרשותכם.

אנציקלופדיית בדיקת רטיבות

עוברים דירה לבית חדש?  חוששים מפני רטיבות בבית ישן?  הדבר שאתם צריכים זה בדיקת רטיבות ובדיוק על זה אנחנו עומדים לדבר בכתבה הזו.

בדיקת רטיבות היא בדיקה חיונית והכרחית בהחלט על מנת לוודא שכל המערכות בבית, במשרד או במפעל עובדות בצורה שוטפת (לא תרתי משמע חלילה…) ותקינה.

מדוע חשוב לאתר רטיבות במהירות המרבית?

ככל שמגלים רטיבות בשלביה המוקדמים יותר, כך עלויות התיקון, תהיינה נמוכות יותר. נסו להשוות את העלות של הזמנת אינסטלטור לתקן תשתיות מים בבית, לעומת עלות של הזמנת אינסטלטור אחרי הצפה בבית הכוללת גם תיקון ארונות מטבח ורכישת תנורים חדשים?  בלי השוואה!! בדיקת רטיבות עולה כמה שקלים, אך במקרה שהתגלתה רטיבות לפני שהתפרצה בפועל, היא חוסכת הון.

ועכשיו נרד לפרטי בדיקת רטיבות. איך בדיוק זה עובד? מה בודקים? וכל מה שרציתם לדעת.

מתי יש צורך להזמין בדיקת רטיבות?

1. בירור מקום הרטיבות – בדיקת רטיבות יש להזמין כאשר יש רטיבות ובעל מלאכה לא מצליח להבין מה המקור לרטיבות. המכשירים הטכנולוגיים המתקדמים איתם אנו מבצעים את הבדיקה, נותנים בכל פעם מחדש תשובות מדויקות ומפתיעות.

2. בדיקה טרם רכישת דירה – בדיקת רטיבות מסוגלת לגלות מקומות המועדים לרטיבויות עוד לפני שהופיעו בפועל. כאשר קונים דירה מקבלן ולא מבצעים בדיקת רטובים, אתם עלולים להיתקל ברטיבות שתיקונה תהיה על חשבונכם. כדי למנוע מקרים מצערים כאלו, יש לבצע בדיקת רטיבות בטרם כניסה לדירה, במידה ותהיה בעית רטיבות כלשהי, הקבלן יהיה מוכרח לתקן אותה על חשבונו.

מה נכלל במסגרת בדיקת רטיבות?

-בדיקת לחות – הלחות במערכות הצנרת צריכה להיות מאוזנת. לחות שאינה מאוזנת מעידה על בעיות רטיבות עתידיות שעלולות להתחיל להשפיע בשטח אחרי תקופה לא ארוכה ממועד הבדיקה.

-בדיקת לחץ – הלחץ בתוך מערכות המים החמים והקרים צריך גם הוא להיות מבוקר, על מנת לאתר רטיבות במעוד מועד, בודקים את רמת הלחץ במערכות אלו.

-בדיקת מערכות ניקוז – בעבר כאשר התעורר צורך לבדוק מערכות ניקוז, היה צריך להרוס חלק מהמערכת על מנת לאפשר לבעלי המלאכה להגיע לנקודות התורפה בהן עלולות להיווצר תקלות. כיום, כל מה שצריך זה להחדיר סיב אופטי המאפשר בתוך דקות ספורות לגלות תקלות פנימיות במערכות הניקוז.

-צילום תשתיות מים – בדיקה זו נערכת באמצעות מצלמה טרמית דרכה ניתן לגלות סימנים מקדימים לרטיבות.

כעת נעבור לדוגמאות מהשטח.

 אילו בעיות רטיבות עלות להיגרם כתוצאה מגשמי ברכה?

גשמי ברכה עלולים להוות מטרד עבור מי שגר בבית שנבנה בצורה כושלת. מי הגשמים עלולים לחלחל מקומת הגג ולגרום לגשם ממשי בתוך הבית שהדרך היחידה להתמודד איתו זה הנחת דלי שיכיל את כמות המים המטפטפים לתוך הבית פנימה.

מקרה זה רלוונטי לקומה האחרונה בבניין מגורים או לאנשים המתגוררים בבית פרטי.

אבל, גם אנשים המתגוררים בקומה ראשונה במגדל מגורים עלולים להיתקל בבעיות שנוצרו ממי גשמים. כבר קראו מקרים בהם הוזעקנו לדירות שהוצפו ממש ממי גשמים גם בקומות נמוכות. איך? כל דירה והבעיות שלה.

אל תחכו ליום בו תגלו את עצמכם נאבקים עם רטיבות בלתי נסבלת, הזמינו שירותי בדיקת רטיבות אצל המומחים בתחום. רטיבות בדירה עלולה לגרום לעובש ולבעיות נשימתיות אצל ילדים ומבוגרים. יש לכם אפשרות לעצור את התופעה המבחילה הזו מבעוד מועד. מוזמנים להשאיר לנו פרטים ואנו נשמח לתת לכם מענה והכוונה חינם על מנת שנראה כיצד אנו יכולים להועיל לכם.

בדיקת רטיבות עושים אצל סמארט פלומברס.

לחזרה של נציג לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית!

מאמרים על איתור נזילות מים

דילוג לתוכן