שירותי איתור נזילות איכותיים של מומחים

החברה מספר 1 בארץ לאיתור נזילות מים ללא הרס בעזרת מצלמה טרמית והטכנולגייה המובילה בישראל

התקשרו עכשיו 072-3930090

מאתרים נזילות מעל 20 שנים עם 100% הצלחה,עכשיו גם אתם תהנו מהידע והניסיון שלנו 

שירותי איתור נזילות איכותיים של מומחים

החברה מספר 1 בארץ לאיתור נזילות מים ללא הרס בעזרת מצלמה טרמית והטכנולגייה המובילה בישראל

מאתרים נזילות מעל 20 שנים עם 100% הצלחה,עכשיו גם אתם תהנו מהידע והניסיון שלנו ,חייגו עכשיו ונאתר לכם את הנזילה ללא הרס!

**מתחייבים לאיתור הנזילה!

השאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם לשיחת ייעוץ ללא עלות
לקוחות ממליצים

שמאתר נזילות מומחה יחזור אלי!

היתרונות של מצלמה תרמית לאיתור נזילות

אם אתם מוצאים נזילה בבית או בעסק שלכם, אל תיבהלו. הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא לנסות לבדוק מהיכן מגיעה הנזילה ועד כמה היא חמורה. אם אתם לא מצליחים לגלות את מקור נזילת המים, אפשר בהחלט לקרוא לאינסטלטור. כמו כן, ניתן גם להשתמש במצלמה תרמית כדי לזהות את מקור הנזילה ולתקן אותה. אם האינסטלטור מקצועי מספיק, סביר להניח שהוא יעבוד עם מצלמה מהסוג הזה. רגע לפני שמזמינים ביובית או שרברב, מה חשוב לדעת על מצלמות אלו?

מהי מצלמה תרמית ולמה משמשת?

בין אם מדברים על איתור נזילת מים, פתיחת סתימת ביוב עם ביובית או איתור סתימה בביוב, יש לדעת כי מצלמות תרמיות משמשות למציאת מקורות חום. מצלמה תרמית היא מכשיר המשתמש בטכנולוגיה רגישה לחום כדי לזהות חריגות בבניינים, גשרים, מנהרות או מבנים אחרים.

חריגות אלו נגרמות לרוב כתוצאה מנזילות מים או כשלים בבידוד תרמי. באופן כללי ומבלי להיכנס לעובי הקורה הטכנולוגית, מצלמה תרמית פועלת על ידי שליחת קרן אינפרה אדום לתוך צינור כדי לזהות כל חום שיוצא ממנו. לאחר מכן, המצלמה משתמשת במידע זה כדי לזהות היכן עשויה להיות דליפה, או אם אין דליפה כלל.

ביצוע איתור הנזילות:

אם צינור מתפוצץ, הוא יפלוט מים קרים או חמים ויהיה לזה פרופיל תרמי שונה מצינור שאינו דולף. ניתן לזהות בקלות נזילה על צינורות החימום החמים על המסך במצלמה תרמית לאיתור נזילות מכיוון שלעתים קרובות הצינור והחומרים הסובבים יהיו בעלי חתימת חום סטנדרטית בעוד שהמים יהיו בדפוס שונה.

היכן מצלמות תרמיות נמצאות בשימוש?

מצלמות תרמיות נמצאות בשימוש נרחב בתחום איתור נזילות מים, פתיחת סתימת ביוב, איתור סתימות בביוב ועוד. הן פועלות על ידי זיהוי הפרש הטמפרטורה בין משטח חם לקר. הסיבה לכך היא, שהמים פולטים חום כשהם דולפים מצינורות או ממקורות אחרים. בימינו, מצלמות תרמיות משמשות בתעשיות רבות כמו בנייה, ייצור וחקלאות לאיתור מקורות חום ונזילות מים.

מצלמות תרמיות נמצאות בשימוש נרחב כבר שנים רבות מכיוון שהן קלות לשימוש, חסכוניות וניתנות לשימוש בכל מקום. ואלו הם היתרונות העיקריים של מצלמות אלו. מבחינת החיסרון, הן יחסית יקרות לשימוש. בשל כך, מומלץ לשאול מראש את השרברב לגבי העלות של השימוש במצלמה זו.

מהם היתרונות של מצלמה תרמית לאיתור נזילות מים?

מצלמות תרמיות הן דרך מצוינת לזהות נזילות מים, מכיוון שהן יכולות לחדור דרך קירות, רצפות, צינורות ביוב ותקרות. הסיבה לכך היא, שאור אינפרה אדום אינו נחסם על ידי חסמים אלו כמו אור רגיל. במילים אחרות, זוהי סוג של “ראיית רנטגן” למטרת איתור סתימות בביוב, איתור נזילות מים ועוד.

מצלמות תרמיות רגישות יותר ממצלמות רגילות, כך שהן יכולות לזהות דליפות קטנות יותר מרחוק. ניתן גם לכייל אותן למדידת שינויי טמפרטורה לאורך זמן, מה שמאפשר לעקוב אחר מגמות ודפוסים של שימוש במים או דליפות.

לחזרה של נציג לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית!

מאמרים על איתור נזילות מים

דילוג לתוכן