שירותי איתור נזילות איכותיים של מומחים

החברה מספר 1 בארץ לאיתור נזילות מים ללא הרס בעזרת מצלמה טרמית והטכנולגייה המובילה בישראל

התקשרו עכשיו 072-3930090

מאתרים נזילות מעל 20 שנים עם 100% הצלחה,עכשיו גם אתם תהנו מהידע והניסיון שלנו 

שירותי איתור נזילות איכותיים של מומחים

החברה מספר 1 בארץ לאיתור נזילות מים ללא הרס בעזרת מצלמה טרמית והטכנולגייה המובילה בישראל

מאתרים נזילות מעל 20 שנים עם 100% הצלחה,עכשיו גם אתם תהנו מהידע והניסיון שלנו ,חייגו עכשיו ונאתר לכם את הנזילה ללא הרס!

**מתחייבים לאיתור הנזילה!

השאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם לשיחת ייעוץ ללא עלות
לקוחות ממליצים

שמאתר נזילות מומחה יחזור אלי!

מצלמה תרמית לאיתור נזילות בכל מבנה

נזילות הן אחד הגורמים המשמעותיים ביותר לנזקים במבנים ונכסים ולרוב, למועד איתור הנזילה יש משקל גדול ביכולת לתקן אותה במינימום שימוש בכוח אדם וציוד, מה שגם משפיע כמובן על עלות הפרויקט.

נזילות במבנה גורמות לא רק לנזק אסתטי שלעיתים הוא בלתי הפיך, אלא גם לנזק בריאותי: המים המצטברים עלולים לגרום להופעת עובש ופטריות, המסוכנות לבני האדם ובעלי חיים ועלולות לגרום לשלל בעיות נשימתיות ורפואיות. כדי לאתר את הנזילות בצורה הטובה ביותר, יש להשתמש בציוד משוכלל, כגון מצלמה תרמית לאיתור נזילות.

ערכו בדיקת רטיבות ברגע שאתם מבחינים בה

אם הבחנתם בסממן חיצוני לרטיבות ונזילות במבנה, הזמינו מיד בדיקת איתור נזילות במצלמה תרמית. בדיקת רטיבות ונזילות מגופים כמו צנרת, דודי שמש ועוד, יכולה לסייע לכם לעצור בזמן את הנזק מלהתפשט.

זאת כמובן בתנאי שאתם פונים לחברה מקצועית בתחום בדיקת רטיבות, המבצעת איתור נזילות במצלמה תרמית – טכנולוגיה המאפשרת להגיע למקורות נזילות נסתרים, באמצעות ניטור הבדלי טמפרטורות: המקומות הרטובים נראים במצלמות בצבעים שונים מהמקומות שנותרו יבשים וכך אפשר לאתר במדויק, את מקור הנזילה ומסלול התפשטותה.

מחיר בדיקת נזילות

חשוב לזכור כי מצלמה תרמית לאיתור נזילות נחשבת לחוד החנית מבחינה טכנולוגית ולכן השימוש בה אינו זול. עם זאת, מדובר בהשקעה משתלמת שלא כדאי להתפשר לגביה. מחיר בדיקת נזילות באמצעות מצלמה תרמית לאיתור נזילות, תמיד ישתלם אל מול האפשרות לחיות, לעבוד ולשהות לאחר מכן, במבנה תקין, בלי שבריאותכם תפגע ותוכלו להמשיך בשגרת חייכם או שגרת העבודה שלכם.

זכרו כי ככל שתאתרו את הנזילה מוקדם יותר, כך תחסכו סכום גדול שהיה מושקע במקום זה, בפרויקט תיקונים יקר וארוך.

שירותים נוספים בהמשך לבדיקת נזילות

חברה מקצועית ואמינה יכולה להציע לכם מבחר שירותים נוספים, שישלימו את פעילותה של מצלמה תרמית לאיתור נזילות. אחד השירותים האלו הוא מכשיר ייבוש תת רצפתי, הנועד לתקן את הרטיבות הכלואה מתחת לרצפה, במטרה לייבש את השטח ולוודא כי בעיית הרטיבות אינה חוזרת.

מכשיר ייבוש תת רצפתי מייבש את החול מתחת למרצפות, שלעיתים נרטב עקב ליקויים במבנה, הצפות וכדומה. הייבוש נעשה באמצעות החדרת צינורות דקיקים דרך המרצפות ומאפשר לכם להמשיך ולהינות מהנכס, ללא דאגות לגבי רטיבות.

כשיש נזילה בבית או במשרד חשוב לטפל בה במהירות. נזילה נראית לעין נובעת במקרים רבים מרטיבות שנמצאת הרבה זמן בתוך קיר רצפה או מקיומו של צינור דולף. לכן, יש חשיבות רבה לבצע אבחון מהיר כדי לצמצם את הנזק עד כמה שניתן. כיום כבר לא צריך לשבור קירות או להרים מרצפות כדי לאבחן נזילות. באמצעות מצלמה תרמית לאיתור נזילות מבצעים בדיקה ידנית עם מכשיר סריקה מיוחד שיודע לזהות את מקור הדליפה.

שימוש בטכנולוגיית מצלמה תרמית לאיתור נזילות

המצלמה קרויה מצלמה תרמית כיוון שעבודתה מבוססת על גלי אנפרא אדום. גלים אלו רגישים לחום, ובשל כך הם יכולים לזהות הפרשי טמפרטורה גם דרך קירות. כאשר מכוונים את הגלים לקיר הם צובעים את האזורים בהם יש מים דולפים והמצלמה מציגה מעין מפת צבעים על הצג. כך האינסטלטור יכול לזהות אזורי נזילה ולטפל באותה נקודה דולפת.

מי יכול לתפעל מצלמה תרמית?

מצלמה תרמית דורשת מיומנות הן באחיזה ותפעול והן בקריאת המפה. אדם שמשתמש במצלמה תרמית עבר הכשרה והוא מסוגל לזהות את הנזילה בתוך מפת הצבעים. הטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת לייעל ולקצר תהליכים. לחסוך זמן נזקים וכסף. באמצעות מצלמה תרמית ניתן למפות אזורים קטנים בבית ואזורים גדולים. כדוגמת, סריקת קירות בדירות פרטיות במפעלים ועוד.

מתי יש להזמין אבחון תרמי לבית?

את השירות מומלץ להזמין מיד שמזהים סימני רטיבות ראשוניים. כדוגמת לחות בקיר, כתמי עובש, חלודה בריהוט, בועות בקיר, קצר בחשמל או כשמגלים צריכה גבוהה של מים מעבר לממוצע הקבוע. מומלץ לשלול אפשרות של נזילה סמויה. ככל שמגלים את הנזילה בראשיתה התיקון יהיה יותר קטן והנזקים יוקטנו. נזילה יכולה להתפשט במהירות לפגוע בריהוט, במוצרי חשמל, לגרום לעובש שמזיק לבריאות ולמערכת הנשימה.

בדק בית

מקרה נוסף בו ניתן לבצע שימוש במצלמה תרמית לאיתור נזילות הוא לפני כניסה לבית חדש. כאשר קונים דירה מדובר בהוצאה משמעותית מאד. לכן, מומלץ לבצע בדק בית כדי לשלול בעיות שאינם ניראות לעין כדוגמת נזילה בקיר. החשיבות לזיהוי מוקדם משמעותית כאשר מדובר בדירה חדשה כי הבעיה לא תהיה ניתנת לזיהוי ללא מצלמה תרמית. כשהסימנים יופיעו על הקיר כבר יהיה מדובר בנזק כבד שיגרום עגמת נפש רבה.

מה כולל השירות

החלטתם להזמין בעל מקצוע שיבצע בדיקה לאיתור נזילה באמצעות מצלמה תרמית לאיתור נזילות, חשוב שתדעו שמדובר בשירות מקצועי שמבצע איתור של הנזילה בלבד. השירות לא כולל תיקון של הבעיה ולשם כך נדרש להזמין אינסטלטור שיבצע את התיקון על פי ממצאי המיפוי של המצלמה. חשוב להשקיע את השירות הזה כדי להתיקון יהיה מהיר יעיל ועם מינימום נזקים בשבירת קירות.

בחירת אנשי מקצוע לזיהוי נזילות.

אז אם אתם חוששים שיש בביתכם או בעסק נזילה על פי הסימנים שציינו אל תהססו ותזמינו את המומחים של סמארט פלאמברס. אנשי המקצוע מגיעים עם הציוד המתאים ומבצעים מיפוי של האזור. לחברה ציוד מקצועי לזיהוי בעיות איטום. נזילות, ומכונה לייבוש מים תת רצפתיים. כך, שתוכלו להנות משירות יעיל של אנשי מקצוע מוסמכים ופתרונות מקיפים למגוון בעיות שנגרמות מרטיבות מים.

מכשיר ייבוש תת רצפתי

ייבוש רצפתי נעשה כחלק מתיקון נזקי רטיבות ומים שהתרחשו בעקבות נזילה. הגורמים לרטיבות תת-רצפתית הם בעיקר סדק או פיצוץ בצינור מתחת לריצוף או הצפת מים במקום כלשהו במבנה שחדרו מתחת לריצוף. המים לרוב נספגים בתוך החומר שנמצא מתחת לריצוף ויש לייבשו במהירות האפשרית באמצעות מכשיר ייבוש תת רצפתי, כדי לצמצם את היקף הנזקים.

מכשיר ייבוש תת רצפתי – פתרון מושלם לטיפול ברטיבות

עם ההתפתחות הטכנולוגית בשנים האחרונות והחדשנות במכשירים לטיפול בבעיות שונות הדורשות מענה מדויק ויעיל, נכנס לשימוש  גם מכשיר ייבוש תת רצפתי עם טכנולוגיות מתקדמות, המאפשרות ייבוש רטיבות מתחת לריצוף. הייבוש נעשה באמצעות משאבות וואקום השואבות את הלחות ישירות מהמצע המונח מתחת לריצוף,  מבלי שדיירי המבנה יאלצו להתפנות מהדירה.

את צינורות המשאבה מחדירים מתחת לריצוף באמצעות קידוחים נקודתיים וכמה שיותר מינימאליים בריצוף עצמו או בחומר המחבר בין האריחים, הרובה, כך שהפגיעה ברצפה היא קטנה.

היתרונות של השימוש במכשיר הם שתהליך הייבוש הוא מהיר הרבה יותר מייבוש טבעי והייבוש כאמור נעשה ללא פגיעה בריצוף. ותוך כדי תהליך הייבוש נעשה גם תהליך טיפול בנזקי המשנה של הרטיבות כגון עובש או התנפחות קירות ומשקופים.

איך עובד תהליך הייבוש

מים כלואים או רטיבות נמצאים ברצפה בעקבות פיצוצי צנרת או בעיות איטום בדירה ואין ברירה, צריך לטפל בנזק, ומהר. אז כדי לטפל בבעיה משתמשים במכשיר שאיבה לייבוש תת רצפתי. המכשיר פועל בבית באופן עצמאי כשבועיים עד חודש, עד לייבוש מלא. המצע התת רצפתי עובר בדיקות מעבדה כדי לוודא ייבוש מוחלט.

המכשיר שואב את המים מתחת לריצוף ומייבש אותם באמצעות מערכת של מוליכי חום המאדה את המים. על המכשיר מותקנים משתיקי קול כך שלא צריך לדאוג מהרעש שהוא יעשה במהלך עבודתו.

מדוע יש לטפל ברטיבות תת רצפתית

קודם כל המראה של כתמי עובש רטובים על הקירות הוא  מראה מאוד לא אסטתי. בנוסף, הרטיבות עלולה לעשות נזק למבנה וגם לבריאות הדיירים. המים הכלואים גורמים נזק לתשתיות הבית, לציוד ולריהוט וגם למערכת החשמל בדירה. בנוסף, רטיבות ממש לא מתאימה לדירה בה גרים ילדים. מים עומדים מושכים טחב ועובש שעלולים לגרום למחלות נשימתיות אצל ילדים.

איך יודעים שיש רטיבות תת רצפתית

קודם כל חלחול של מים במעלה הקיר. המים כלואים בתוך הריצוף, כנראה כתוצאה מפיצוץ בצינור, אין להם דרך לצאת, אז הם “בורחים” דרך הקיר. ואז רואים על הקיר את אותם מראות קשים של כתמי עובש, סימני קילוף ורטיבות והתנפחות הקיר.

אבקה לבנה על הרובה בין האריחים גם היא יכולה להעיד על רטיבות. זו תפרחת לבנה הנוצרת כתוצאה מלחות או מים כלואים המנסים לצאת דרך הריצוף. גם רטיבות בתקרה של השכנים היא סימן לא מעודד עבורכם. אם השכנים בדירה שמתחתיכם מתלוננים על רטיבות בתקרה שלהם, המקור הוא כנראה רטיבות ברצפה שלכם. זהו מצב של רטיבות מתקדמת שעלולה גם להזיק למבנה כולו.

גם חשבון מים גבוה מהרגיל עלול להיות נורת אזהרה שמשהו לא טוב קורה עם המים שלכם. אם לא היה כל שינוי בהרגלי צריכת המים שלכם, אבל חשבון המים “מנופח”, כדאי לבדוק כי ייתכן ויש איזו נזילה סמויה שיש לטפל בה.

אם אתם סובלים מנזקי רטיבות בביתכם, עליכם לפעול מהר ולהזמין חברה מקצועית שתעשה את העבודה  עם מכשיר ייבוש תת רצפתי  לייבוש וודאי. חברת SMURT PLUMBERS   תבצע עבורכם את כל הנדרש במהירות, ביעילות ובמחיר הוגן.

לחזרה של נציג לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית!

מאמרים על איתור נזילות מים

דילוג לתוכן