שירותי איתור נזילות איכותיים של מומחים

החברה מספר 1 בארץ לאיתור נזילות מים ללא הרס בעזרת מצלמה טרמית והטכנולגייה המובילה בישראל

התקשרו עכשיו 072-3930090

מאתרים נזילות מעל 20 שנים עם 100% הצלחה,עכשיו גם אתם תהנו מהידע והניסיון שלנו 

שירותי איתור נזילות איכותיים של מומחים

החברה מספר 1 בארץ לאיתור נזילות מים ללא הרס בעזרת מצלמה טרמית והטכנולגייה המובילה בישראל

מאתרים נזילות מעל 20 שנים עם 100% הצלחה,עכשיו גם אתם תהנו מהידע והניסיון שלנו ,חייגו עכשיו ונאתר לכם את הנזילה ללא הרס!

**מתחייבים לאיתור הנזילה!

השאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם לשיחת ייעוץ ללא עלות
לקוחות ממליצים

שמאתר נזילות מומחה יחזור אלי!

קבלו מספר טיפים עבור איתור נזילות מים בירושלים

ממוקמים בירושלים וסובלים מנזילות? בנזילות כדאי לטפל מהר ובצורה אחראית, עד החזרת המצב לקדמותו באופן מלא. עם זאת, חשוב להבין שלא כל אינסטלטור סטנדרטי באמת מומחה המאתר נזילות. בדיוק כך, להצלחה ודיוק באיתור של מקור הבעיה, סביר להניח שתידרשו לבעל מקצוע הנעזר בטכנולוגיות מתאימות וניסיון ספציפי. כך תוכלו לחסוך מעצמכם עיכובים, עלויות נוספות וקירות שבורים…

אז מה עושים בשביל לא להסתבך? פונים למומחה לביצוע איתור נזילות מים בירושלים ומבררים מספר נקודות חשובות:

עם טכנולוגיית איתור נזילות מים, לא מנחשים

מכיוון שהנזילה מתרחשת הרחק מהעין וממקור נסתר בקירות, רצפה ותקרות, הרי יש קושי משמעותי באיתורה. בנוסף לכך, המים נוטים לפלס את דרכם דרך מסלולים שונים ולפרוץ במקומות לא צפויים, כך שלעיתים קרובות מתעורר רושם מוטעה לגבי מקורם. פה נכנסת לפעולה עבודת זיהוי שעד ממש לא מזמן, התבצעה באמצעות ניחושים ושבירת קירות. פשוט עוברים עם כלי חציבה ושוברים קירות ורצפות, בנקודות אסטרטגיות חשודות.

כיום כבר אין צורך בכך וניתן בהחלט לקיים בדיקת נזילות בשיטות טכנולוגיות המאפשרות זיהוי וודאי ומדויק, ללא “עבודה כירורגית” בקירות. לכן, כשאתם מזמינים בעל מקצוע המבצע איתור נזילות מים בירושלים, חשוב לוודא שמדובר במישהו המסוגל לבצע זיהוי בשיטות מתקדמות.

את תיקון הנזילה, יש לבצע היטב

לאחר שמקור הבעיה אותר, יש לבצע עבודות תיקון. אינסטלטורים רבים מודעים לכך ש”רחוק מהעין זה גם רחוק מהלב” וחבל. עבודות תיקון שבוצעו בדרכים בעייתיות, תוך שימוש בחומרים ירודים עלולות לעלות לכם ביוקר. את זה המחדל מגלים רק לאחר זמן מה, כך שבמקרים רבים יש קושי לאתר את האינסטלטור שביצע את העבודה ולדרוש ממנו לשאת באחריות.

לא כדאי להתפשר בכל הקשור לתיקוני צנרת שכן מדובר בנושא רגיש הנדרש לטיפול מקצועי ואחראי, להשגת שקט נפשי לשנים רבות. כמו כן, ראוי שתמצאו לכם בעל מקצוע יציב ועם מוניטין ברור, כך שתוכלו ליהנות מאחריות נדיבה וזמינות.

עובדים רק עם מקצוענים שמטפלים בנזקי מים

גם נזילה קלה עלולה לגרום לנזקים רבים. נזקים אלה כוללים פגיעה אסתטית, לרבות כתמי עובש בקירות הבית וקילופי צבע או טיח אך לא רק. עם הזמן הנזקים מתפשטים והמים מחלחלים לתוך ריהוט ותשתיות השונות, כמו חשמל ותקשורת), עד לכדי סיכון בטיחותי ממשי. במצבים מסוימים עלולים להתרחש סדקים בקירות, הרמת רצפות הנגרמים לעיתים בשל תזוזות מבנה והחלשתו. לא די בכך ומדובר גם בפגיעה בריאותית בשל חשיפה לעובש שעלולה להביא למחלות כרוניות שונות.

לכן, כשאתם בוחרים בבעל מקצוע לאיתור נזילות מים בירושלים, חשוב שתבררו אם הוא מטפל גם בנזקי מים. אין טעם לטפל בנזילות ולהשאיר רטיבות בקירות, תקרה או מתחת לריצוף שכן הרטיבות הכלואה עלולה בהחלט להרחיב את היקף הנזקים, גם לאחר סיום העבודות ופתרון הבעיה. חשוב לציין שאת עבודות תיקון הנזקים יש לבצע היטב להשגת תוצאה מיטבית ובהתאם לתקנים המקובלים בתחום.

סמארט פלאמברס מחסלת נזילות במחירים נהדרים

חברת סמארט פלמברס מתמחית בביצוע איתור נזילות מים בירושלים, תוך שימוש בטכנולוגיות זיהוי איכותיות, ביצוע תיקונים וכל הטיפול שנדרש להשגת ייבוש מלא במקום. צוות סמארט פלמברס מבצעים מזה שנים רבות עבודות איתור נזילות מים בירושלים והסביבה עבור בעלי בתים, מבנים עסקיים, מתקני יצור ומוסדות ציבור, לשביעות רצון לקוחותינו. הסוד שלנו נמצא ביכולת להביא לכם פתרון מלא לבעיות נזילה ורטיבות, וזאת ביעילות, מהירות ומחיר נוח. את עבודתנו אנו מבצעים עם:

• ציוד איתור מתקדם – כשאנו מגיעים אליכם, אנו מבצעים סריקה מקיפה הכוללת בדיקות שונות עם מד לחות, מצלמה תרמית, ציוד אקוסטי, אמצעים לזיהוי בעזרת גז ידידותי, זיהוי אלקטרומגנטי, השוואות לחץ, השוואות מפלס ועוד.

• ביצוע מקצועי ואיכותי – אנחנו לא חוסכים בתיקון ונביאים פתרונות מושלמים במקום, בעזרת יכולת ביצועית מוכחת ושימוש במיטב החומרים. ככה אתם יכולים לדעת שקיבלתם שיפוץ מוצלח וללא הפתעות מיותרות.

• מתקנים ומייבשים – את תיקון נזקי המים אנו מבצעים כמקובל בתחום, עד לתוצאה המתבקשת. את זאת אנו עושים בעזרת ציוד ייעודי המותאם למצבים שונים. הציוד כולל: ייבוש עוצמתי עם מאווררים גדולים ותנורי חימום תלת פאזיים, יניקת לחות ממקומות נסתרים (כמו מתחת לריצוף) וכן סחיטת לחות באזורים סגורים (בעיקר מרתפים).

למידע נוסף על טיפול באיתור נזילות מים בירושלים, צלצלו עכשיו או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם, עם הצעה מדהימה להחזרת השפיות לחייכם.

לחזרה של נציג לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית!

מאמרים על איתור נזילות מים

דילוג לתוכן