ייבוש תת רצפתי
ללא מעבר דירה!

חיסכון כספי עד פי 5 לעומת שיפוץ (4)
  1. חוסך עד פי 5 עלויות לעומת  הרמת מרצפות ופינוי הבית!
  2. חוסך עלות השכרת דירה בתקופת שיפוץ!
  3. עובד לפי דרישות התקן הישראלי עם תוצאה מובטחת !
  4. זמן הייבוש קצר בעד כ75% מזמן השיפוץ!
  5.  אפשרות לבדיקת לחות לפי התקן בבית הלקוח!

ייבוש תת רצפתי ללא
מעבר דירה!

  1. חוסך עד פי 5 עלויות לעומת  הרמת מרצפות ופינוי הבית!
  2. חוסך עלות השכרת דירה בתקופת שיפוץ!
  3. עובד לפי דרישות התקן הישראלי עם תוצאה מובטחת !
  4. זמן הייבוש קצר בעד כ75% מזמן השיפוץ!
  5.  אפשרות לבדיקת לחות לפי התקן בבית הלקוח!

*בדיקת אחוזי לחות ללא עלות!
*בהזמנת שירותי ייבוש דירה

תחזרו אלי עם הצעה !

ייבוש תת רצפתי
ללא מעבר דירה!

  1. חוסך עד פי 5 עלויות לעומת  הרמת מרצפות ופינוי הבית!
  2. חוסך עלות השכרת דירה בתקופת שיפוץ!
  3. עובד לפי דרישות התקן הישראלי עם תוצאה מובטחת !
  4. זמן הייבוש קצר בעד כ75% מזמן השיפוץ!
  5.  אפשרות לבדיקת לחות לפי התקן בבית הלקוח בשקיפות מלאה!
חיסכון כספי עד פי 5 לעומת שיפוץ (1)
חיסכון כספי עד פי 5 לעומת שיפוץ
חיסכון כספי עד פי 5 לעומת שיפוץ (2)

ייבוש תת רצפתי
ללא מעבר דירה!

  1. חוסך עד פי 5 עלויות לעומת  הרמת מרצפות ופינוי הבית!
  2. חוסך עלות השכרת דירה בתקופת שיפוץ!
  3. עובד לפי דרישות התקן הישראלי עם תוצאה מובטחת !
  4. זמן הייבוש קצר בעד כ75% מזמן השיפוץ!
  5.  אפשרות לבדיקת לחות לפי התקן בבית הלקוח בשקיפות מלאה!
חיסכון כספי עד פי 5 לעומת שיפוץ (1)
חיסכון כספי עד פי 5 לעומת שיפוץ
חיסכון כספי עד פי 5 לעומת שיפוץ (2)

שיקום נזקי מים חכם

מים הם אחד מיסודות החיים הדבר שחובה לשתות והבריא מכול הנוזלים לגופנו ! ואיתו אפילו ניתן לנקות! אך מים במקומות הלא נכונים גורמים לנזקים בלתי הפיכים ועצומים! מהרגע שהחלו להתבצר בתשתיות המבנה שלכם המים כך המצב נהיה מסוכן יותר ויכול להידרדר עד הרס מוחלט של מבנה וככל שתתעכבו עם מתן הטיפול כך הנזק יתפתח וכמובן המחיר יעלה בשל הנזק הנוסף שצברתם! לכן כשמדובר בנזקי מים יש להבין שטיפול מהיר חוסך ומייעל את הטיפול!

הדבר החשוב ביותר בנזקי מים הוא טיפול מהיר ואיכותי וקריאת לחברת SMART PLUMBERS על מנת לעצור את המשך הנזק ולשקמו במהירות הגבוהה ביותר! ללא טיפול מידי יגרם קורוזיה ועובש ברחבי המבנה ונזקי המים ישבשו לכם את חיי היום יום אם זה בבית, בעסק או במוסד! נזקים אלו יסתכמו להוצאות כספיות גבוהות ויתרה מכך יהיו מסוכנים לבריאות!

גם כשאר ישנו נזק רחב היקף טיפול איכותי ומקיף של חברת SMART PLUMBERS יניב לכם תוצאות מדהימות!

בזכות שירותי איתור הנזילות המתקדמים שלנו נוכל לאתר את הגורם המדויק לנזק ולאחר מכן לתקנו. ולאחר מכן לשקם את נזקי המים בעזרת שירותי ייבוש תת רצפתי של חברתנו אשר ניצבים בחזית הטכנולוגיה העולמית לצד מומחי איתור נזילות וייבוש תת רצפתי !

חברת SMART PLUMBERS מצליחה להציל לכם את הנכס והתכולה שניזוקה ועוצרת את המשך התפשטות הרטיבות ברחבי המבנה!

נזקי מים כתוצאה משיטפון הם אחת הבעיות השכיחות ביותר שיחוו בעלי בתים ועסקים כאחד! כשזה קורה זה פשוט קורה רגע אחד לפני כן הכול היה בסדר תקין ורגיל ושניה אחת לאחר מכן ישלך נזק אדיר כתוצאה מנזקי המים שיכולים לנבוע בשל פיצוץ צנרת, בעיות איטום, שיטפונות בשל מי גשמים וסתימות ביוב שלאחר מכן הביוב עלה על גדותיו.

הערך החשוב של ביצוע שיקום נזקי מים במהירות

תגובה מהירה וזריזה היא המפתח להפחתת ואפילו ביטול נזקי המים. התייחסות רצינית לנזק ובמהירות עשויה להפחית את עלויות השיקום וגם להפחית את גידול העובש ומזהמים אחרים אשר עתידים לבוא בעקבות המים.

כאשר תהליך השיקום אינו מתחיל במיידי, המים מתאדים בעצמם והאוויר סופח את המים שהתאדו ומפיץ מחדש את הלחות לפריטים אחרים כמו אריחי תקרה ואפילו קירות גבס, פרקט, ריהיטם ועוד

הנה כמה דוגמאות עבורכם לנזק משני שהמים גורמים:

• עובש מתחיל להתיישב תוך 48 שעות

• רצפות עץ כאמור פרקט מתחילות להתכרבל

• טיח וצבע נסדקים ומתקלפים

• הרובה מתפוררת במרווחי הרצפות כאמור “פוגות”

• רהיטי עץ בסכנת התנפחות

• קורוזיה

השירות ב SMART PLUMBERS מובטח על ידי מומחים בתחום שיקום נזקי המים בישראל! בין אם נזקי המים בביתכם קשורים למזג האוויר, אינסטלציה, הינכם חייבים להתקשר מיד על מנת למנוע מן הנזק להתפשט! אנו מבינים את הלחץ והדאגה שבלבבכם כשבעיות אלו קורות אך אל דאגה אנו נעזור לכם ונפתור את כול נזקי המים בעזרת מאתרי נזילות מומחים ומוסמכים לצד סוקרי נזקי מים המומחים בשירותי ייבוש תת רצפתי ולצד אינסטלטורים מקצועיים ומומחי איטום ובכך נכסה את כול הפינות לנזקים שבנכס שלכם! אנו זמינים עבורכם 24 שעות ביממה במשך כול ימי השבוע בכדי להתמודד עם מצב החירום שלכם! הצוותים המיומנים שלנו יתנו לכם שירותי שיקום נזקי מים הטובים ביותר עם אחריות, לנו הציוד המתאים והידע הנדרש על מנת להחזיר את ביתכם למצבו הבטוח לפני אירוע של נזקי המים.

אז איך משקמים את נזקי המים במבנה מגורים?

מהערכת מצב ומחיר ועד ביצוע הכולל אחריות, צוות המומחים שלנו מוכן להתמודד עם צרכי השיקום של נזקי המים בבית . בעזרתנו אתה יכול להיות בטוח שהנכסים שלך יהיו משוקמים והנזק שיישאר אחרינו יהיה מינימלי!

הדבר הראשון שהמומחים  שלנו יעשו הוא להשתמש בציוד ובמאתרי נזילות כדי לגלות עד כמה נזקי המים החמורים ולמה הם קרו ואיך ניתן לשמור על הנכס שמצב זה לא יחזור שנית ולאחר מכן יחלו בפעולת השיקום.

תהליך שיקום נזקי המים בפועל שונה, תלוי אם המים נמצאים מתחת לביתכם או בתוכו…

בתוך הבית ובדירות : אנו מנסים להגיע לשם במהירות האפשרית כאשר נזקי המים הם בתוך ביתך או דירתך. המומחים שלנו ישאבו את המים ויעזרו לך במידת הצורך לשקם רצפת עץ כאמור פרקט. ריהוט יוזז מהאזורים הרטובים. אם נזקי המים נובעים ממים מלוכלכים, כנראה שיש לזרוק שטיחים, אולם אם המים נקיים, אנו נוכל לייבש את השטיח למרות שיש לומר ששטיחים נזרקים מכיוון שזול יותר להחליף מאשר לייבש אותן. אם יש נזקי מים המשפיעים על קיר, אנו נסיר את הלוח ונקדח חורים קטנים בקיר. זה יאפשר תנועת אוויר ממכונות ייעודיות לייבש את הקיר.

תחת הבית: ראשית אנו נכבה את אספקת המים שלך. בשלב הבא אנו נשאב את המים כדי שלא יעלו מעלה ויסבו נזק לבית. אם הבעיה נגרמה על ידי פיצוץ צנרת, אנו נדאג כי אינסטלטור יוכל לגשת לצינור ולבצע את התיקון. לאחר מכן אנו נעשה הערכת מצב בשביל למנוע מנזקי המים להתפשט ונייבש את החול או נחליפהו בחדש.

שיקום נזקי מים בעסק ובמוסדות

מהערכה ועד השלמה, צוות המומחים שלנו מוכן לטפל בכל צרכי השיקום שלך.

תן ל SMART PLUMBERS להסיר את המים ולייבש את הנכס שלך כך שהפעולות שלנו יחסכו את כמות ימי ההשבתה הנמוכה ביותר האפשרית. אנו בוא אליך בהקדם האפשרי ונוכל לטפל בעסק שלך כבר במיידית שכך תוך שעות ספורות או ימים תוכל לשוב ולפתוח את העסק בהקדם האפשרי.

ישנם פרוטוקולים קפדניים ביותר שאנו עובדים לפיהם ומיישמים אותם במהירות כשמדובר בנזקי מים. אחרת, ההפסד הכולל שלך יהיה גבוה בהרבה מהנדרש. יש לנו המלצות רבות מעסקים שחזרו לעבודה תוך ימים או שעות ספורות ובכך נחסך להם הפסד הרווחיות של העסק באותם ימים!

אנו מבצעים את העבודה במהירות הגבוהה ביותר כדי שתוכלו לחזור לעבוד ולהמשך הפעילות העסקית.

המומחיות לעשות זאת נכון

לשיקום נזקי מים יש פרמטרים רבים . המומחים שלנו יודעים לייבש בתים, דירות ועסקים לרמת ייבוש שפותרת לחלוטין את נזקי המים. אנו יכולים להתמודד עם כל עבודה מקטנה ועד גדולה באמצעות טכניקות וטכנולוגיות ייבוש מתקדמות כדי להחזיר מבנה ספוג ברטיבות למצבו המקורי. ניתן להשתמש באותן טכניקות ייבוש כדי לעכב את צמיחתו של העובש תוך שמירה על רהיטים, אלקטרוניקה, ריצוף ומסמכים.

המלאי הגדול שלנו של ציוד ייבוש והסרת לחות ואמצעים משוכללים בין הגדולים בישראל.

המומחים המנוסים שלנו ייקחו את הזמן להעריך ביסודיות את כל היקף הנכס שלך כדי להבטיח שהעבודה תושלם לפני שהם עוזבים. הנה כמה טיפים לנזקי מים כעזרה ראשונה:

1. כבה את שקעי החשמל ומכשירי החשמל באזורים מוצפים או בסמוך להם, כל עוד זה בטוח. אסור לטפל בשום מכשיר חשמלי כשאתה עומד במים.

2. ודא שמקור המים כבוי.

3. הסר הכל מהרצפה, כולל שטיחים רטובים.

4. הסר מייד את מוצרי הנייר ממקור המים.

5. להוציא כמה שיותר מים מהנכס.

6. העבירו ציורים לאזור יבש.

7. העבירו רהיטים מהאזורים הנגועים ברטיבות והמים.

8. כול חפץ או מוצר שנרטב הוצא החוצה למגע שמש.

9. פתח מגירות ודלתות על מנת למנוע התפתחות עובש.

10. נגב רהיטים כדי להיפטר מעודף לחות.

שיקום נזקי מים

הבית נרטב בהצפה? המבנה נפגע מחדירה של מים? נזילה גרמה לרטיבות ברצפה? יש לטפל כמה שיותר מהר. הבית בו אתם גרים לא צריך להיות רטוב. נזקי מים הם צרה צרורה, השטיחים נרטבו, הקירות מלאי עובש, חפצים יקרי ערך התמלאו במים. בכל בית ובכל מבנה עלולים להיות נזקי מים ויש לפעול לפתרון מייד באמצעות שיקום נזקי מים מקצועי. רוב הבתים בארץ הם ישנים וכך גם הצנרת שלהם.

ברוב המקרים זו צנרת שעשויה מנחשות או מברזל כפי שהיה נהוג פעם, לעומת צנרת העשויה מפלסטיק עמיד כיום. הצינורות הישנים מעלים חלודה או קורוזיה במהלך השנים, ניזוקים ומתפוצצים ומתחילה נזילה החודרת את מעטפת הבניין ומשם עוברת לקירות המבנה. .

נזקי מים עלולים להיות בכל מקום

זה עלול לקרות במרתף, שפתאום הוא מוצף במים. או בקירות הבית שנרטבו כתוצאה מפיצוץ צינור, המים מטפסים למעלה במערכת הקפילארית, שזו מערכת הצינורות של הבניין, והקירות נותרים עם נזק. או באמבטיה, כשצינור מתפוצץ והמים מחלחלים לתקרה של השכנים ומהם הלאה לדירות נוספות. או רצפה שנרטבה כתוצאה מפיצוץ או סדק בצינורות שמונחים תחתיה.

גם מעטפת הבניין עלולה להינזק ממי גשמים המחלחלים דרך מרזב  סתום. המים, שאינם יכולים לרדת במרזב, מציפים את הגג ואם יש בו סדקים או שבר כלשהו, הם מגיעים למעטפת הבניין וממנה עוברים לקירות של הדירות. לכן שיקום נזקי מים הוא חובה. בכל מקרה של רטיבות בבית יש להזמין חברה בעלת ציוד ייעודי מתאים שתבצע את השיקום באופן מהיר ואיכותי.

אי-אפשר להתמודד לבד עם הרטיבות והנזקים. צריך לכך מכשור מתאים ומיומנות. לנזקי מים יש הרבה השפעות והטיפול בהם חייב להיעשות על ידי אנשי מקצוע מוסמכים המתמחים בענף שיקום הנזקים.

שיקום נזקי מים – איך זה עובד

תחילה מייבשים את הרטיבות.  לאחר בדיקה שמוודאת כי האזור אכן יבש, משקמים את הקירות והנזקים עם שפכטל וצבע. לאחר תהליך הייבוש, שנמשך בין 3-8 שבועות, השיקום עצמו לוקח בין יומיים לשבוע, תלוי במידת הנזק.

נרחיב על התהליך. אחרי שמגלים את מקור הנזילה ומטפלים בו, מתחילים בשיקום הנזקים. תחילה מייבשים את האזור. למשל, אם מדובר ברצפה, עושים ייבוש תת-רצפתי לחול או לחצץ שנמצאים מתחת לאריחי הרצפה.

הייבוש נעשה באמצעות משאבות בעלות עוצמה גבוהה כדי לזרז את זמן הייבוש במטרה למנוע היווצרות עובש וכדי למנוע מהמים לחלחל מתחת לריצוף וליצור מצב של מים כלואים מתחת לאריחים. עוצמת השאיבה נקבעת לפי כמות המים.

הפעולה של הסרת המים כוללת הסרה של מים עודפים מעל פני השטח ושאיבת מים כלואים מתחת לפני השטח וכן שימוש בסופחי לחות תעשייתיים. במסגרת העבודה נבדקים גם שטיחים ופרקטים כדי להעריך האם יש צורך להסירם.  כשמדובר בקירות, מייבשים אותם ולבסוף משקמים אותם באמצעות גירוד וצביעה.

ייבוש לחות

לאחר סילוק המים, הרצפה והקירות עדיין רטובים למגע. רוב חומרי הבניין, כגון טיח וגבס, חול, שומשום ועץ הם בעלי נקבוביות והמים חודרים לתוכם. המים העודפים גורמים לעיוותם כגון התנפחות או שבירה והופעת עובש. ייבוש הלחות נעשה על ידי מובילי אוויר.

בהתמודדות עם נזקי מים יש לפעול מיידית. דחייה אפילו של כמה שעות עלולה להיות קריטית ולהעצים מאוד את היקף נזקי המים. אירוע של נזקי מים עלול להיות טראומטי ואפילו להזיק לבריאות. לכן יש לפנות לחברה מקצועית, דוגמת Smart-Plumbers כדי שתפעל ותלווה אתכם לאורך כל התהליך של שיקום נזקי מים בבית, במרד או בעסק.

שיקום נזקי מים – כל מה שצריך לדעת

לא משנה איזה מבנה יש בבעלותכם או באחריותכם, אתם צריכים לתחזק אותו. בדרך כלל תחזוקה של מבנה היא משהו שמבצע בשגרה והוא לא מטריד יותר מדי – ניקיון, תיקונים קטנים, שיפוצים קלים וכדומה אבל כשיש בעיה משמעותית צריך להתמודד איתה ולפעמים זה יכול להיות כאב ראש לא קטן.

בעיקר כשמדובר על נזקים לתשתיות, אלו תיקונים וטיפולים שיכולים לקחת ימים ולפעמים גם יותר מזה, ויש לכך גם השלכות כלכליות כי מדובר בדרך כלל על תיקון ושיקום בהיקפים גדולים. נזקי מים הם דוגמא טובה לכך. שיקום נזקי מים יכול להיות מורכב והוא דורש טיפול משמעותי של חברה מקצועית.

שיקום נזקי מים בגלל רטיבות בקיר

רטיבות בקיר היא אחת הדוגמאות למה שנזקי מים יכולים לגרום. זה מתבטא בעובש וכתמים וזה אומר שיש איזו שהיא נזילה מאחורי הקיר שצריך למצוא את המקור שלה. שיקום נזקי מים במקרה כזה יתחיל עם איתור מקור הנזילה באמצעות מצלמה טרמית שיודעת לזהות הפרשי טמפרטורה וכך לזהות איפה יש נזילה.

אבל איך בכלל מגלים שיש ככל הנראה נזילה כלשהיא? בדרך כלל עוד לפני הכתמים והעובש על הקיר שמים לב לחשבון המים שאינו רגיל. בנוסף, אפשר לראות גם את שעון המים רץ כשאף צרכן מים לא עובד ושני אלו יכולים בהחלט להוות אינדיקציה לבעיה משמעותית כלשהיא.

נזקי מים – סיבות נוספות

נזקי מים יכולים להיגרם מסיבות רבות נוספות. כך לדוגמא כשיש שיטפונות ואין ניקוז טוב של המים, הם עלולים לגרום לנזקים קשים. בישראל אנחנו רואים את זה בכל חורף, בעיקר בבתי קרקע או בבתים שנמצאים מתחת לגובה האדמה ואם אין ניקוז זה מתכון לאסון. אין ספק שאפשר מראש להקטין את הסיכויים להצפה בעיקר אם יודעים שיש בעיה במערכת הניקוז.

מה עוד יכול להוביל לנזקי מים? חדירה של מי גזמים כמובן. אלו יכולים לחדור זרך הרצפה או דרך חלונות לא סגורים או לא אטומים, והתוצאה תהיה קטסטרופאלית לציוד שיש בחלל. במקרה כזה אטימה איכותית יכולה לעשות עבודה מעולה. עליית מי ביוב גם היא סיבה לנזקים וכאן כבר מדובר על מורכבות גדולה יותר בגלל הריח ובגלל המים המזוהמים שיכולים לגרום לנזקים עוד יותר גדולים. גם פיצוץ בצנרת הוא סיבה לדאגה וגם הוא יוביל בהכרח לנזקים אם הוא לא יטופל באופן מהיר.

בעיות אינסטלציה – הגורמות העיקריות לנזקי מים

מנינו אם כן את הגורמים השונים לנזקי מים אבל יש את הגורם העיקרי, זה שבדרך כלל מוביל לנזקים והוצאות. רוב צנרת האינסטלציה נמצאת מאחורי הקיר או מעל התקרה או תחת הרצפה, וככזו היא יכולה לגרום לנזקים שייקח זמן לזהות אותם. יכולים להיות חיבורי צנרת לא איכותיים, חיבורים רופפים או כאלו שמשתחררים ואז יש נזילה של מים, יש פיצוצי צנרת שיכולים גם הם לגרום לנזילה משמעותית ויש ניקוזים שנסתמים. הדבר הנכון הוא לעשות בדיקה תקופתית כדי לזהות בשלב מוקדם בעיה כלשהיא או משהו שעלול לגרום לבעיה.

בעיקר בבתים או מבנים ישנים בהם מערת האינסטלציה כבר עברה לא מעט, כדאי לעשות בדיקה אחת לכמה זמן. תחזוקה נכונה ובדיקה מקדימה יכולים לחסוך המון, הן בבלגן, הן בכאב ראש וכמובן בכסף.

תגובה מהירה היא הדבר החשוב ביותר!

בכל מה שנוגע לרטיבות, בין אם היא בקירות ובין אם היא תת רצפתית, ייבוש מהיר יכול לעשות את ההבדל בין צמיחת עובש והרחבת הבעיה ובין השתלטות עליה וטיפול בה. מהר מאוד יהיה עובש וריח רע, תהיה התקלפות של הקירות ופגיעה בטיח בקירות הבית. תגובה מהירה כמה שיותר תקטין את הנזקים, ותגובה מהירה זה אומר ייבוש מהיר של הקירות או הרצפה באמצעות ציוד מקצועי ואיכותי.

זו הסיבה שאם אתם כבר מזהים רטיבות, אם תחכו איתה זה רק ילך ויחמיר. אתם צריכים לפנות לחברה מקצועית עם ניסיון ועם הציוד המתאים, כדי שתעשה את העבודה הדרושה. יש אנשים שמעדיפים לחכות עם הבעיה כי אולי היא תחלוף מעצמה… הם לא רוצים להוציא כסף ולא מבינים שזה יעלה להם הרבה יותר בהמשך אם הם לא יתייחסו לבעיה. אסור לחכות וצריך לפעול כמה שיותר מהר כדי להשתלט על הבעיה.

אם לא, מהר מאוד קירות גבס יירקבו, תהיה חלודה על מתכות שיש במבנה, רהיטים מעץ יתנפחו ויינזקו וימשיכו תהליכים הרסניים שרק ילכו ויתגברו.

הפגיעות השונות

נזקי מים אם כן עלולים לגרום לפגיעות שונות כמו גם לנזקים בסדרי גודל משתנים. אבל לאילו פגיעות הם גורמים בפועל?

הנה כמה מהם. הם קודם כל גורמים לפגיעה אסתטית, פגיעה במראה המבנה עד כדי אזורים שיכולים להיראות דוחים במראם. יש כאלו שחושבים שאם הם יצבעו ויעלימו את נזקי הרטיבות, הבעיה תיעלם. היא לא ויותר מזה, היא רק תתגבר מכיוון שאם לא יראו את הרטיבות תקופה מסוימת, גם לא יטפלו בה. המראה יהיה של קירות מתקלפים וטחובים  ושלא לדבר על הריח…

כתוצאה מאותם נזקים ייגרם גם נזק בריאותי למי שישהה במבנה כזה. מה זה אומר? היום ישנה מודעות רבה לכל מה שנוגע לבריאות. אנשים עושים לא מעט על מנת להיות בריאים, הם שומרים על עצמם ומטפלים בבעיות כמה שיותר מוקדם, ויש היום גם מודעות לקשר בין רעלים ובריאות. מבנה שיש בו בעיות רטיבות הוא מבנה בו יהיה שגשוג של עובש ופטריות. בנוסף, יש היום יותר אלרגיות ממה שהיה בעבר, יותר  אנשים סובלים ועובש מעודד אלרגיות.

פגיעה נוספת היא פגיעה בתשתיות. ההסבר פשוט, הרי בין התשתיות יש את תשתית החשמל ותשתית החשמל עלולה להינזק אם יגעו בה מים. תשתיות זה גם אומר תשתית האינסטלציה וגם תשתית הגז, וכשמדובר על פגיעה בתשתיות זה לא רק נזק כלכלי אלא עלול להיות גם סכנה של ממש. צריך לזכור גם את הפגיעה בחוזק המבנה בגלל חלודה, תזוזה של האדמה ובכלל, הפיכת המבנה לרעוע יותר וכך גם מסוכן יותר.

לפנות רק לטובים ביותר

אם אתם צריכים שיקום נזקי מים אתם צריכים את הטובים ביורת שיטפלו לכם בבעיה כדי שהנזקים לא יהיה גדולים. אתם צריכים חברה כמו smart plumbers, חברה רצינית ומקצועית שקודם כל תאבחן את הבעיה ולאחר מכן היא תטפל בה.

הדבר החשוב ביותר כפי שציינו הוא כפי שציינו לא לחכות. צריך לטפל בבעיה במהירות ולהקטין את נזקיה. למה אתם צריכים חברה כמו זו? קודם כל כי יש לה את הציוד המתקדם ביותר לאיתור בעיות ותקלות. היום אפשר לזהות בעיות במהירות ולהקטין את הנזקים בזכות הציוד, כך לדוגמא מצלמה טרמית תחסוך את הצורך לשבור את כל הקיר בשביל לזהות נזילה ולחברה יש את כל האמצעים הדרושים בשביל לאבחן ובשביל לטפל.

בנוסף, צוות החברה הינו מיומן, צוות שיעשה הכול על מנת שהבעיה תאותר ותטופל ובכדי שהלקוח יהיה מרוצה. אם  גם אתם צריכים שיקום של נזקי מים כמו גם איתור בבעיות וטיפול בהן, אתם מוזמנים לפנות כבר עכשיו ולקבל את כל המידע שאתם צריכים!

לחזרה של נציג לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית!

אזורי שירות לייבוש תת רצפתי

מאמרים על ייבוש תת רצפתי

דילוג לתוכן