שירותי איתור נזילות איכותיים של מומחים

החברה מספר 1 בארץ לאיתור נזילות מים ללא הרס בעזרת מצלמה טרמית והטכנולגייה המובילה בישראל

התקשרו עכשיו 072-3930090

מאתרים נזילות מעל 20 שנים עם 100% הצלחה,עכשיו גם אתם תהנו מהידע והניסיון שלנו 

שירותי איתור נזילות איכותיים של מומחים

החברה מספר 1 בארץ לאיתור נזילות מים ללא הרס בעזרת מצלמה טרמית והטכנולגייה המובילה בישראל

מאתרים נזילות מעל 20 שנים עם 100% הצלחה,עכשיו גם אתם תהנו מהידע והניסיון שלנו ,חייגו עכשיו ונאתר לכם את הנזילה ללא הרס!

**מתחייבים לאיתור הנזילה!

השאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם לשיחת ייעוץ ללא עלות
לקוחות ממליצים

שמאתר נזילות מומחה יחזור אלי!

שיפוץ אחרי נזילה

הסוד לתיקון טוב של נזילת מים הוא איתור מקור הבעיה. מעבר לכך, אל תמהרו לתקן קיר רטוב, גם אם תיקנתם את מקור נזילת המים. רצוי לתת לקיר להתייבש, לפני תיקונו.

נזילת מים בבית או דירה עלולה לגרום לנזק משמעותי שלא תמיד נראה לעין באופן מיידי. לפעמים אנחנו רואים נזק קטן לצבע, אולי כתם קל – אבל מתחתיו נחה בעיה משמעותית הרבה יותר. אם ארעה אצלכם נזילה ואתם רוצים לתקן את הצבע ולשפץ את הקיר, עשו זאת בצורה חכמה.

 

 

שלב ראשון – איתור מקור הבעיה

אחת הבעיות המרכזיות בבתים או דירות שיש בהן נזילת מים, היא איתור מקור הנזילה. לרוב, מקור המים הוא בצנרת הביתית, בפיצוץ או חור בצינור או בבעיה בחיבור. בעיה כזו קורית לעיתים בדירות ישנות, כמו אלה של מרכז תל אביב, למשל.

כדאי מאוד להזמין מאתר נזילות: איש מקצוע מצויד במכשיר אינפרא אדום, שיכול לזהות מים זורמים מתחת לרצפה או בתוך הקיר. זיהוי מקור המים והנתיב שלהם יחסוך לכם את ‘פתיחת’ הקיר.

הנזילה אינה בהכרח בצנרת הביתית: לעיתים מים “זוחלים” מבחוץ דרך הקירות, ויוצאים בסופו של דבר באחד מהם. כיצד? מתחת לרצפה יש שכבת חול, והמים, שמחפשים את הדרך המהירה ביותר לזרום בה, זורמים בתוכה, ויוצאים בסופו של דבר בקיר.

במיוחד אם הקיר שבו אתם רואים את הבעיה אינו קיר משותף למטבח, לאחד מחדרי השירותים או האמבטיות,  כדאי מאוד לבדוק אם המים לא מגיעים מחוץ לבית. אפשר לעשות זאת באמצעות מאתר או גם בבדיקה בעין: אם קיר חיצוני פגום, ספוג מים או סדוק, אפשר להניח שהוא מהווה מקור לבעיה.

תיקוני הקיר והצבע: מתי ואיך?

אם הנזק אינו משמעותי או גדול, יכול מאוד להיות שאתם יכולים לבצע תיקון באופן עצמאי. אם לא, או שאין לכם ‘ידיים טובות’, כדאי למצוא שיפוצניק באינדקס עסקים, כדי שהוא יהיה זה שיבצע את העבודה.

עם תיקון הנזילה, יש להניח שהאינסטלטור יסגור את הקיר בחומר מילוי, ואולי גם יחליק מעט את נקודת התיקון. מעבר לכך, יש להמתין לייבוש המקום עצמו עד שניתן להחליק את הקיר ולצבוע אותו. אם מדובר בחורף בתל אביב, למשל, זמן זה עלול להתארך, כיון שהאוויר יהיה רטוב: אל תמהרו, ותנו לקיר להתייבש כהלכה.

לאחר הייבוש, נהוג למרוח חומר שפכטל (מעין מילוי עשוי גבס), שאותו משייפים ומחליקים. אז אפשר לצבוע את הקיר כולו או את החלק המדובר:

משייפים את הקיר ומחליקים אותו, צובעים שכבת פריימר שקופה ומעליה צובעים שכבה ראשונה של צבע. אז ממתינים לייבוש וצובעים שכבה שנייה.

במיוחד אם הבעיה היא באמבטיה או בתקרה (ואז התיקון נעשה על ידי השכנים שלמעלה), רצוי מאוד לצבוע שכבה של צבע מונע עובש. מקומות אלה לחים, ועובש נוטה לכן להתפתח בהם ביתר קלות.

לחזרה של נציג לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית!

מאמרים על איתור נזילות מים

דילוג לתוכן