שירותי איתור נזילות איכותיים של מומחים

החברה מספר 1 בארץ לאיתור נזילות מים ללא הרס בעזרת מצלמה טרמית והטכנולגייה המובילה בישראל

התקשרו עכשיו 072-3930090

מאתרים נזילות מעל 20 שנים עם 100% הצלחה,עכשיו גם אתם תהנו מהידע והניסיון שלנו 

שירותי איתור נזילות איכותיים של מומחים

החברה מספר 1 בארץ לאיתור נזילות מים ללא הרס בעזרת מצלמה טרמית והטכנולגייה המובילה בישראל

מאתרים נזילות מעל 20 שנים עם 100% הצלחה,עכשיו גם אתם תהנו מהידע והניסיון שלנו ,חייגו עכשיו ונאתר לכם את הנזילה ללא הרס!

**מתחייבים לאיתור הנזילה!

השאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם לשיחת ייעוץ ללא עלות
לקוחות ממליצים

שמאתר נזילות מומחה יחזור אלי!

רטיבות בקיר חיצוני – איך מתמודדים?

החורף רק התחיל וכבר גיליתם כתם רטיבות על אחד הקירות החיצוניים של הבית? זה הזמן לטפל בעניין וכמה שיותר מהר. לרבים ישנה מחשבה מוטעית שבעיית רטיבות תיפתר מעצמה. הדבר כמובן אינו כך- להיפך. רטיבות בקיר חיצוני מעידה על כך שהמים מצאו להם דרך קלה יותר לזרום כלפי מטה עד שהצטברו באזור בו נוצר הכתם. מים עומדים גורמים נזקים גם למבנה, בכך שהחומר נשחק ונהרס וגם מבחינה בריאותית- סביבה לחה היא מצוינת עבור עובש ופטריות שידועים כמזיקים לבריאות. לכן, אם גיליתם רטיבות בקיר חיצוני זה הזמן לפנות לחברה המתמחה בתחום כמו PLUMBERS-SMART שתגלה את מקור חדירת המים.

מהן הסיבות לרטיבות בקיר חיצוני?
רטיבות בקיר חיצוני יכולה להיגרם במספר מצבים:

• איטום לא תקין של הקיר: קיר חיצוני שלא עטוף במעטפת איטום מספיקה גורם לכך שהמים יחדרו את המעטפת החיצונית ויחדרו פנימה. הבעיה באיטום יכולה להיות קשורה להתקנת מזגן, חלונות או כל פעולה שדרשה קדיחה והחלישה את מבנה הקיר.

• איטום לא תקין של הגג: כאשר הגג אינו אטום מספיק המים חודרים דרכו ומתפשטים. כיוון תנועת המים הוא כלפי מטה ולכן פעמים רבות הרטיבות תבוא לידי ביטוי בקיר.

• “עייפות החומר”: היחלשות החומר ממנו עשוי הקיר והיווצרות סדקים קורות במבנה ישן גם באופן טבעי. השמש, הגשם, מלחים (כמו באזור הים), כימיקלים ועוד גורמים לבלאי טבעי של הקיר.

• נזילה מצנרת: רטיבות בקיר חיצוני יכולה לקרות לא רק מחדירת מי גשמים אלא גם מסדק בצינור העובר בקיר זה.

איך לטפל בבעיה?
כאשר מגלים רטיבות באזור כלשהו, זהו האזור בו הבעיה יצאה החוצה והתגלתה. שם לא יהיה מקור הבעיה. מקור הבעיה יכול להיות מרוחק מנקודה זו וכך קורה בד”כ. כדי לטפל בבעיה כמו שצריך יש לאתר קודם כל את מקור הבעיה. זאת יש לעשות בעזרת אמצעים חדשניים כמו מצלמה תרמית. מצלמה תרמית מראה תמונה של פנים הקיר על פי הטמפרטורה. ככל שאזור רטוב יותר כך יהיה קר יותר. עיקר הטיפול הוא איתור מקור הנזילה ולכן חשוב שאת העבודה יבצע בעל מקצוע מיומן באיתור נזילות. לאחר שהנזילה אותרה יש לאטום את האזור באמצעות חומר איטום מתאים ולצפות אותו מחדש. חשוב שגם את האיתור וגם את האיטום יבצע איש מקצוע בעל ניסיון רב בתחום.

 

לחזרה של נציג לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית!

מאמרים על איתור נזילות מים

דילוג לתוכן