שירותי איתור נזילות איכותיים של מומחים

החברה מספר 1 בארץ לאיתור נזילות מים ללא הרס בעזרת מצלמה טרמית והטכנולגייה המובילה בישראל

התקשרו עכשיו 072-3930090

מאתרים נזילות מעל 20 שנים עם 100% הצלחה,עכשיו גם אתם תהנו מהידע והניסיון שלנו 

שירותי איתור נזילות איכותיים של מומחים

החברה מספר 1 בארץ לאיתור נזילות מים ללא הרס בעזרת מצלמה טרמית והטכנולגייה המובילה בישראל

מאתרים נזילות מעל 20 שנים עם 100% הצלחה,עכשיו גם אתם תהנו מהידע והניסיון שלנו ,חייגו עכשיו ונאתר לכם את הנזילה ללא הרס!

**מתחייבים לאיתור הנזילה!

השאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם לשיחת ייעוץ ללא עלות
לקוחות ממליצים

שמאתר נזילות מומחה יחזור אלי!

מצלמה טרמית – המדריך המלא

יש לא מעט סימנים אשר יכולים להעיד על נזילה במבנה ובין היתר: טפטוף, רטיבות בקירות, עובש וקילופים, חשבון מים מנופח וועד.. אבל, הידיעה על קיומה של נזילה איננה מעידה על מקורה.

לכן, בכדי לטפל בבעיה, חשוב לזהות תחילה את המקור  – ובהתבסס על אותו מידע, להתאים את הליך הטיפול הנקודתי, האיכותי והיעיל ביותר.

מהסיבה הזאת, כבר בשלב מקדים, חשוב להכניס לתמונה חברה אשר מציעה שירות של איתור נזילות באמצעות מצלמה טרמית.

ייעודה של מצלמה מתקדמת וחדשנית זו הוא לאתר את מקור הנזילות – כאשר, הצנרת נסתרת מעינינו, היא עוברת מאחורי הקירות ומתחת למרצפות, והודות למצלמה הטרמית, ניתן לאתר את המקור מבלי לשבור קירות, להרים רצפות להסב נזק לתשתיות הבית או לפגוע ברכוש.

למצלמה טרמית יש גם תפקיד נוסף – מי שעומד לפני רכישה של בית מיד שניה, ורוצה להבטיח שלא צפויות לו “הפתעות” כמו בעיות צנרת או נזילות (מה שעלול לגרור הוצאות כספיות גבוהות וגם להוביל למפח נפש..) יוכל להזמין חברה אשר מציעה שירות של איתור נזילות באמצעות שימוש במצלמה טרמית ובמידה ואכן יש נזילה, הוא ידע זאת בטרם הרכישה.

מצלמה טרמית – כיצד היא פועלת?

פעולתה של מצלמה טרמית מתבססת על קרני אינפרא אדום – קרניים אלו מתאפיינות ברגישות גבוהה לחום – ותכונה זו, מאפשרת להם לזהות בצורה יעילה הפרשי טמפרטורה.

המצלמה כוללת עדשה מיוחדת – אשר מתאפיינת ביכולת למקד אור הנפלט מעצמים שונים אשר ממוקמים במרחקים של 7-14 מיקרו מטרים.

בכדי לתפעל את המצלמה הטרמית, איש המקצוע (האינסטלטור הנבחר), ידאג להפעיל את הברזים בבית על מים חמים ולהתחיל ולחפש באמצעות המצלמה הטרמית את מקור הנזילה.

במצלמה יש מסך עם רזולוציה גבוהה, כאשר, מה שהמצלמה הטרמית קולטת, מוצג על גבי אותו המסך בצורה של צבעים שונים – אשר מעידים למעשה על הטמפרטורות: צבע אדום עד לבן מצביע על טמפרטורה שהינה גבוהה וצבעים כמו סגול, כחול, תכלת וירוק מעידים על טמפרטורה שהינה יחסית נמוכה. .

במקרה בו  מקור הנזילה הוא תוצר של פגיעה בצנרת, המים אמורים לצאת דרך אותו החור ולמעשה לחמם את אותו האזור והאינסטלטור ידע לזהות את מקור הנזילה, בהתאם לאותו הצבע שהמצלמה תשדר למסך.

יש לקחת בחשבון, שכיום ניתן למצוא סוגים שונים של מצלמות טרמיות, חלקן מתקדמות וחדשניות וחלקן בסיסיות יותר – כאשר, ככל שהמצלמה היא יותר מתקדמת, כך פעולת איתור מקור הנזילה תהיה יותר מהירה.

היתרונות של שימוש במצלמה הטרמית

עד לפני שנים לא רבות (טרם כניסתה של המצלמה הטרמית לחיינו), הליך של איתור מקור נזילה, היה מתבצע בצורה ידנית – על ידי שבירת קירות והרמת רצפות – מה שגם הפך את התהליך למורכב ומסובך יותר וגם הותיר לא מעט נזקים, אשר הצריכו הוצאה כספית לא קטנה.

כיום, הודות למצלמה ניתן לאתר את מקור הנזילה בצורה מדויקת, ללא צורך של גרימת הרס.

מצלמות טרמיות חדשניות ומתקדמות מתאפיינים במהירות וביכולות דיוק גבוהות במיוחד – מה שמקצר ומייעל את הליך איתור הנזילה.

בכוחה של מצלמה שהינה מתקדמת ואיכותית לזהות כשלים גם בשלביהם ההתחלתיים – מה שמאפשר לטפל בהם כבר בשלבים אלו ולמנוע מצבים בהם הנזק ילך ויחמיר – וכחלק מכך, יצריך עבודת תיקון שהינה מורכבת ויקרה יותר.

ניתן לראות באמצעות המצלמה הטרמית מה קורה בקירות, בתקרות, מתחת לריצוף ובמקומות נוספים שלא ניתן להגיע אליהם עם אמצעים אחרים.

מצלמה טרמית מהווה כלי עזר חשוב בבדיקה של נזילות, של רטיבות בקירות ובנוסף, היא גם מתוכננת להבחין בשינויים חום וקור בצינורות ובמעטפת של המבנה.

חשוב לציין, כי לצד איתור נזילות, נהוג לעשות שימוש במצלמות טרמיות גם למטרות רבות נוספות ובין היתר: המצלמה משמשת גורמים כאלו ואחרים בתעשייה (לדוגמא, לצורך ניטור של מידות חום), המצלמה הטרמית נחשבת לשימושית גם בעולם המדע – עבור מחקרים שונים וגם בביטחון ובתחום הרפואה נהוג לעשות במצלמה הטרמית שימוש עבור מטרות שונות כמו: איתור אנשים שהינם נשאים במחלות זיהומיות שונות ועוד..

כיצד לבחור חברה מקצועית ומנוסה?

חשוב לזכור, שבכדי שפעולת המצלמה הטרמית אכן תהיה יעילה ובכדי שמקור הנזילה או הרטיבות אכן יאותר בצורה המדויקת ביותר, קיימת חשיבות גבוהה לבחור בתבונה את אותה החברה אשר תבצע את העבודה בתבונה.

בהליך בחירת החברה יש לשים דגש על מספר פרמטרים אשר לכל אחד מהם יכולה להיות השפעה על הבחירה ובין היתר:

• סוג הציוד בו היא עושה שימוש – כדאי לנסות ולשאול שאלות לגבי הדגם והסוג של המצלמה עמה החברה עובדת – כאשר, המטרה היא לוודא שאכן מדובר במצלמה מתקדמת ואיכותית (כיום, הודות לרשת האינטרנט, ניתן לבדוק בצורה מהירה ויעילה את כל הפרטים והמידע לגבי טיב המצלמה).

• הרמה המקצועית והניסיון של האינסטלטור – הליך עבודה עם מצלמה טרמית דורש ידע ומיומנות גבוהה – כאשר, האינסטלטור אשר מתפעל אותה אמור לדעת להשתמש בה נכון ולא  פחות חשוב, לקרוא את הנתונים אותם היא מעבירה בצורה הנכונה.

מהסיבה הזאת, חשוב לשים דגש גם על הרמה המקצועית ועל הניסיון של אותו האינסטלטור – על מנת להבטיח שהוא מחזיק בחובו את הידע והכלים לבצע את העבודה בצורה המצופה.

• מה השירות כולל – יש לוודא שהאינסטלטור לא רק יבצע את הבדיקה, אלא גם יספק לכם דוח מקיף, מסודר ומפורט, אשר כולל תמונות מהמצלמה – לדוח שכזה יש חשיבות מאוד גבוהה במקרה בו אתם מעוניינים לתבוע את חברת הביטוח או במקרה בו הבדיקה מתבצעת במסגרת הליך רכישת דירה.

בנוסף, חשוב לוודא גם מהן הפעולות הנוספות אותן האינסטלטור מבצע במידה והמצלמה הטרמית לא תספק את התוצאה המצופה ממנה – ישנם עוד לא מעט אמצעים טכנולוגיים מתקדמים אשר יכולים להיות יעילים – ולכן, כדאי שהחברה הנבחרת מציעה גם אלטרנטיבות למצלמה.

• חוות דעת והמלצות – אם יש לכם אפשרות לקבל חוות דעת והמלצות מצד לקוחות אשר עשו שימוש באותה חברה והיו שבעי רצון מהשירותים שלה – דבר זה יכול להעיד במידה רבה הן על הרמה המקצועית של אותה החברה והן על אמינותה. כמובן, שאם אתם מכירים אנשים אשר השתמשו בשירותיה של אותה החברה, תוכלו לבדוק מולם או לבחור באפשרות של חיפוש אחר חוות דעת באמצעות רשת האינטרנט (אתרים או רשתות חבריות).

• מחיר (יחס העלות אל מול התועלת – טווח המחירים של איתור נזילות באמצעות מצלמה טרמית הוא רחב יחסית. נכון שהמטרה תהיה לקבל הצעת מחיר הוגנת, אבל בהליך בחירת החברה יש לשים דגש גם על התועלת – במקרים רבים משתלם לשלם מעט יותר, על מנת להבטיח את קבלת השירות הטוב והמקצועי ביותר.

כאמור, מצלמה תרמית מהווה כיום כאמצעי המתקדם, המשוכלל והאיכותי ביותר לאיתור נזילות.

כך שאם אתם זקוקים לשירות של איתור נזילות ורוצים להבטיח עבודה מקצועית ויעילה, ללא גרימת נזק או הרס, דעו שהגעתם לכתובת הנכונה עבור המטרה.

חברת סמארט פלמברס אוחזת בניסיון רב בתחום של איתור נזילות ומקפידה להתחדש ולהתעדכן, על מנת להציע ללקוחותיה שירותים בסטנדרטים בלתי מתפשרים.

מוזמנים ליצור קשר עם החברה והצוות המקצועי והאדיב ישמח להעניק לכם את כל המידע ולהשיב על כל שאלה.

לחזרה של נציג לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית!

מאמרים על איתור נזילות מים

דילוג לתוכן