שירותי איתור נזילות איכותיים של מומחים

החברה מספר 1 בארץ לאיתור נזילות מים ללא הרס בעזרת מצלמה טרמית והטכנולגייה המובילה בישראל

התקשרו עכשיו 072-3930090

מאתרים נזילות מעל 20 שנים עם 100% הצלחה,עכשיו גם אתם תהנו מהידע והניסיון שלנו 

שירותי איתור נזילות איכותיים של מומחים

החברה מספר 1 בארץ לאיתור נזילות מים ללא הרס בעזרת מצלמה טרמית והטכנולגייה המובילה בישראל

מאתרים נזילות מעל 20 שנים עם 100% הצלחה,עכשיו גם אתם תהנו מהידע והניסיון שלנו ,חייגו עכשיו ונאתר לכם את הנזילה ללא הרס!

**מתחייבים לאיתור הנזילה!

השאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם לשיחת ייעוץ ללא עלות
לקוחות ממליצים

שמאתר נזילות מומחה יחזור אלי!

מאתר נזילות – כל מה שחשוב לדעת

נזילה בדירה יכולה להוות כתוצר של מקרים שונים ובין היתר: בעיה באיטום או נזילה מהצנרת.

חשוב לציין, שנזילה אשר לא מטופלת בצורה מהירה, מקצועית ויסודית, עלולה להסב נזק משמעותי לבית ולכן, קיימת חשיבות גבוהה לפעול מהר, ולהזמין מאתר נזילות מקצועי ומנוסה.

מכיוון שהצנרת מותקנת מאחורי הקירות או מתחת למרצפות, יש לוודא שאותו איש מקצוע מקפיד על עבודה עם ציוד טכנולוגי חדשני ומתקדם – מה שיאפשר לו לאתר את מקור הנזילה ללא פגיעה או גרימת הרס לבית.

כיום, הודות לטכנולוגיה המתקדמת, יש לא מעט אלמנטים חדשניים כמו: מצלמה טרמית, מצלמת סיב אופטי ואמצעים נוספים, באמצעותם ניתן לזהות את מקור הנזילה בצורה יעילה, מהירה ומדויקת – וחשוב מכל, ללא גרימת הרס.

איך לזהות את קיומן של נזילות?

כמובן, שבכדי להזמין מאתר נזילות ולדאוג שהבעיה תטופל בתוך זמן קצר, קיימת חשיבות לזהות תחילה את קיומה של הנזילה.

ישנם מספר סימנים אשר ניתנים לזיהוי חיצוני והם עלולים להעיד על התפתחות של נזילה ובין היתר: קירות רטובים, טפטוף מהתקרה או מהקיר ועובש וקילופים.. בנוסף, גם חשבון מים שהינו מנופח יותר מהחשבון הרגיל, יכול להוות כתמרור אזהרה על קיומה של נזילה (אשר עלולה להיות גם נזילה סמויה).

כך שאם הבחנתם באחד או יותר מהסימנים, ההמלצה היא לא להתמהמה וליצור קשר עם חברה המתמחה באיתור נזילות ללא גרימת הרס.

מאתר נזילות – הפעולות המבוצעות

למרות שהציוד הטכנולוגי המתקדם מסייע בייעול וקיצור הליכי איתור נזילות, עדיין מדובר בפעולה מורכבת, כשהמטרה היא לאתר את מקור הנזילה בצורה מדויקת. מהסיבה הזאת, תהליך העבודה של מאתר נזילות יתבסס ברוב המקרים על מספר שלבים (כאשר, לכל שלב שכזה יש חשיבות והשפעה על התוצאה):

בשלב הראשון, יש צורך לאתר את מקור הנזילה – המקור יכול להיות בצינור המצוי במערכת דלוחין – ובכדי לוודא את הנושא הזה, יש לצבע בדיקת הצפה. מקור הנזילה יכול להיות גם במערכת אספקת המים ובמקרה הזה יש לבצע בדיקה מעמיקה לגבי איתור של סימנים אשר יכולים להעיד שזהו מקור הנזילה.

בשלב הבא, אחרי שהתקבלה הבנה כללית לגבי מקור הנזילה, מגיע הרגע לאתר את המיקום המדויק שלה. כאמור, כיום הודות לציוד חדשני כמו מצלמה תרמית המבוססת על קרני אינפרה אדום, מכשיר העובד על אקוסטיקה וחיישן גז – ניתן לאתר את המקור המדויק של הנזילה מבלי לשבור קירות ומרצפות או לגרום להרס בבית.

כאמור, אחרי שהנזילה אותרה, ניתן להתקדם לשלב הבא והוא לטפל במקור הנזילה.

הקפדה על מקצועיות ומיומנות

זה אומנם נכון שהציוד הטכנולוגי של היום, מאפשר לאתר את מקור הנזילה בצורה פשוטה ויעילה יותר. אבל חשוב לזכור, כי בכדי שהמטרה אכן תושג, יש צורך באנשי מקצוע מנוסים, אשר יודעים בדיוק אלו פעולות הם צריכים לבצע ואיך לעבוד עם הציוד בצורה אשר תשיג את המטרה.

לכן, לא מספיק ליצור קשר עם החברה הראשונה אשר מציעה שירות של איתור נזילות ללא הרס – אלא יש להקפיד ולבחור את אותה החברה בקפידה – תוך דגש על פרמטרים כמו: ניסיון, שיטות עבודה, סוג וטיב הציוד, המלצות וכיוצא בזה..

אם יש לכם נזילה בבית, או שעלה אצלכם חשד (ולו הקל ביותר) לקיומה של נזילה, זה בדיוק הזמן ליצור קשר עם מאתר נזילות מקצועי ומוסמך.

חברת סמארט פלמברס הינה חברה מקצועית ומנוסה, אשר מתמחה באיתור נזילות, תוך עבודה עם ציוד חדשני ומתקדם המאפשר לאתר נזילות בתוך זמן קצר וללא גרימת הרס.

מאתר נזילות – איך לבחור את הטוב ביותר?

בחירת איש מקצוע יכולה להיות משימה לא קלה. כביכול זה נראה פשוט – רק צריך להיכנס לרשת ולבחור אחד לא? אז זהו, שזה לא תמיד ככה, בעיקר שמדובר באיש מקצוע שאמור לאתר תקלות בבית או בנכס שלכם. אחד מאנשי המקצוע שצריך לבחור בקפידה הוא מאתר נזילות, אותו אדם שאמור לעשות שימוש בכלים חזקים בכדי לעלות על נזילה מסוכנת בזמן. על מנת שתוכלו לעשות את הבחירה הנבונה, אספנו עבורכם כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור את איש המקצוע הטוב ביותר.

אל תהססו לבחון את הכלים בהם הוא משתמש

הטכנולוגיה של שנת 2023 מאפשרת לנו לעשות המון דברים שפעם היו נראים כמעט בלתי אפשריים, והיא ממש לא דילגה על עולמות השיפוצים. הכלים החדשניים של היום, לרבות המצלמה התרמית, עוזרים לאנשי המקצוע לאתר את הנזילה בזמן ולמנוע נזק מהותי למבנה. לפני שאתם מזמינים מאתרי נזילות אליכם הביתה, אל תפחדו לשאול אותם על המכשירים והכלים בהם הם משתמשים. חיפוש קצר ברשת יוכל לחשוף אתכם למוצרים הטובים ביותר, כך שתוכלו לדעת מה לדרוש.

צריכים להציג את הנזקים בבית המשפט? וודאו שיש לו סמכות להציג חוות דעת מומחה

פעמים רבות, נזקים של נזילות גורמים לנזק בלתי הפיך בבית, ועל מנת לקבל פיצויים או בכדי להוכיח שהנזילה נגרמה על ידי גורם אחר יש להציג חוות דעת מומחה בבית המשפט. על אף שכל מאתר נזילות צריך להוציא בסוף עבודתו דו”ח שמאגד את הליקויים שהתגלו בנכס, לא כל חוות דעת שכזו קבילה בבית המשפט. לכן, במידה ואתם חושבים שתצטרכו להציג את דו”ח הליקויים בבית המשפט, וודאו לאיש המקצוע שאתם מזמינים יש סמכות להציג חוות דעת מומחה. את האישור עליו לקבל ממכון ישראלי מקצועי לחוות דעת של מומחים.

הניסיון הוא הכלי הטוב ביותר

יש פתגם שאומר “אין חכם כבעל ניסיון” וכשזה מגיע לבעלי מקצוע – הפתגם הזה הופך למציאות של ממש. כשאתם מזמינים מאתרי נזילות בעלי ניסיון וידע, אתם מבטיחים לעצמכם שירות טוב יותר ובהכרח גם פתרון מהיר יותר של הבעיה. אנשי מקצוע בעלי ניסיון הם אנשים שראו כבר את כל מה שיש לראות בתחום, והם יכולים לגייס את כל הידע שברשותם על מנת לפתור גם את הנזילה שהנכס שלכם סובל ממנה. במרבית האתרים וכרטיסי הביקור ניתן לראות את שנות הניסיון שיש לאדם או לחברה בתחום, ובאופן די וודאי כדאי לבחור באלו שיש להם שנות ניסיון רבות ועשירות כמה יותר.

העדיפו מאתר נזילות בעל המלצות

יש סיבה לכך שיש אנשי מקצוע בעלי המלצות רבות וכאלו שפחות. הלקוחות הם אלו שיכולים להעיד בצורה האובייקטיבית ביותר על טיב עבודתו של איש המקצוע והאם הם ממליצים עליו גם ללקוחות עתידיים. ההמלצה שלנו? לפני שאתם מרימים את הטלפון, הקדישו כמה דקות לקריאת ביקורות וחוות דעת על כל מאתר שאתם שוקלים להזמין. נסו להבין מהביקורות כיצד הוא מתנהל, האם הוא מעניק שירות נעים, האם הוא הצליח לאתר את הנזילה במהירות, האם הוא דרש מהם מחיר הוגן בעבור עבודתו ועוד.

מאתר נזילות – איך למצוא את הטוב ביותר?

בחיים, חשוב לשמור קרוב אלינו כמה מספרי טלפון של אנשי מקצוע מנוסים, כאלו שיכולים לעזור לנו בשעת צרה ולסייע לנו לחזור במהרה לשגרה. מעבר לאנשי שיפוצים, טיפוח הגוף, בעלי מקצוע בעולמות הרכב והנכסים, חשוב לשמור צמו אליכם גם מספר של מאתר נזילות מקצועי.

מזג האוויר של החודשים האחרונים הראה לנו שמזג אוויר חורפי וגשום לא פוסח גם על ישראל. לצערנו, אותו מזג אוויר יכול פעמים רבות להוביל להצפות והופעה של נזילות במבנים שונים. חשוב לזכור כי נזילות יכולות להיווצר ממגוון רחב של סיבות, לכן חשוב שיהיה לכם בשליפה מספר של בעל מקצוע שיוכל לעמוד לרשותכם בעת צרה. אבל, איך אפשר לבחור את האיש או החברה הטובים ביותר למשימה? אם גם אתם מתלבטים, אנחנו מזמינים אתכם להמשיך לקרוא. אספנו עבורכם כמה טיפים מועילים שיעזרו לכם למצוא את שירות איתור הנזילות הטוב ביותר עבורכם.

אל תפחדו לשאול על הניסיון של בעל המקצוע

אחד הקריטריונים החשובים ביותר בבחירה של כל בעל מקצוע הוא הניסיון שלו. כשאתם שוכרים את שירותיו של בעל מקצוע מנוסה, אתם מרוויחים הרבה יותר מהביקור שלו. אתם יכולים לדעת שהוא נתקל כבר בנזילות רבות והתמודד איתן בהצלחה, מה שמעלה את הסיכויים שלו לטפל גם בנזילה שלכם. בנוסף, סביר להניח שאותו אדם כבר ראה נזילות חמורות וסבוכות יותר מזו שאתם סובלים ממנה, כך שהוא יוכל להעניק לכם את הפתרון המדויק והמהיר ביותר לבעיה. לא מעט אנשים חוששים לשאול את בעלי המקצוע שהם מזמינים על הניסיון שלהם, מה שעלול ליצור בעיות וקבלה של טיפול לקוי. אנחנו מזמינים אתכם להתגבר על הבושה הקטנה ולשאול, משום ששלמות הנכס שלכם וערך התשלום שאתם מעניקים חשוב הרבה יותר.

העדיפו איש מקצוע שטיפל בכמה שיותר סוגי מבנים

יכול להיות שאתם רגילים לחשוב על מאתר נזילות כאדם שפועל אך ורק במבנים שמשמשים למגורים, אך האמת היא שזוהי מחשבה שגויה. נזילות לא מבדילות בין סוגי מבנים, והן יכולות להופיע בכל מקום שבו יש מערכת צנרת או מערכת ביוב. עם זאת, האמרה שמאתרי נזילות מקצועיים לרוב מוזעקים אל מבני מגורים יכולה להיות די נכונה.

במידה ויש ברשותכם נכס הסובל מנזילה, חשוב שתבררו אם בעל המקצוע שאתם משוחחים איתו טיפל במבנים מסוג זה. בדרך כלל, מערכת הצנרת של מבנה מגורים תהיה שונה ממערכת צנרת של מבנה משרדים למשל או ממבנה המיועד למסחר. לכן, יש להעדיף ולשכור את שירותיו של בעל מקצוע שהתמודד עם נזילות במבנים מסוגים שונים. רק כך תוכלו לדעת שיש לו את הידע הנדרש לטפל גם בבעיה שלכם. אל תהססו לבקש ולראות עדויות לעבודות מסוג זה, ואפילו לדבר עם בעלי המבנים המדוברים ולשמוע את דעתם.

בררו באילו כלים הוא ישתמש בתהליך איתור הנזילות

כמו כל ענף עבודה, גם עולמות איתור הנזילות לא מפסיקים להשתכלל ולהמציא את עצמם מחדש הודות לפיתוחים טכנולוגים מרתקים. עם זאת, לצערנו יש כמה בעלי מקצוע שבוחרים להישאר מאחור ולא לראות מה יש ל-2023 להציע בתחום. לכן, חשוב שתבררו מהם הכלים בהם מאתרי הנזילות שאתם מתעניינים בהם עובדים איתם.

בשנים האחרונות, אחד מכלי איתור הנזילות שצבר פופולאריות רבה בקרב בעלי המקצוע הוא המצלמה הטרמית. מדובר במצלמה שמאפשרת לנו לאתר נזילה המתרחשת בתוך קיר, רצפה או תקרה מבלי לפגום בהם. כל מה שעלינו לעשות הוא לקרב את המצלמה אל האזור שבו הנזילה כנראה מתרחשת, לעבור איתה על גבי המשטח ולראות מה המצלמה מציגה לנו. באמצעות תיעוד גלי אינפרא אדום, גלים אשר נפלטים ממקורות חמים, נוכל לאתר את המקומות הקרים יותר במשטח ובכך להבין מהיכן הנזילה נובעת.

כלים נוספים אשר נחשבים כיעילים, חדשניים ומתקדמים לאיתור נזילות הם אמצעים אקוסטיים שונים שמאפשרים לשמוע רעש טפטוף גם אם הוא נמצא עמוק בתוך הקיר או מערכת הביוב והצנרת. באמצעות מכשירים מיוחדים ניתן ממש “להיכנס” אל תוך הקירו ולהאזין לכל מה שמתרחש בו. ניתן לאתר את הנזילה בקלות גם באמצעות חיישן גז, בלון ייחודי שנכנס אל תוך הצנרת ויסייע באיתור מוקד הנזילה, מיפוי של הצנרת ועוד כלים נוספים רבים.

בדקו האם יש לו רישיון להעניק לכם “חוות דעת מומחה”

ישנם לא מעט מקרים בהם התיעוד והטיפול בנזילה בנכס מסוים תמצא את דרכה אל כותלי בית המשפט. מדובר בעיקר במקרים בהם אנשים רוצים לתבוע את בעלי הנכסים בהם הם מתגוררים על תנאים לא נאותים ומקרים אחרים בעולמות הנדל”ן. חשוב שתדעו כי כל אדם ועסק שמציעים לכם שירותי איתור נזילות צריכים להעניק לכם בסוף העבודה דו”ח מפורט שמכיל בתוכו תיאור של כל הליקויים שנמצאו, אך לא כל חוות דעת מסוג זה תהיה קבילה בבית המשפט.

בשביל שתוכלו להיות בטוחים שאתם מכוסים מכל הכיוונים, חשוב שתוודאו כי לבעל העסק שאתם שוכרים את שירותיו יש אישור להעניק לכם חוות דעת מומחה. אישור זה ניתן על ידי מכון ישראלי המתמחה בחוות דעת מומחים, ועליו להציג בפניכם את אישור זה, שמתורגם לתעודה קטנה שהוא אמור לסחוב איתו אל כל לקוח. במידה וקיים בידיו אישור זה, חוות הדעת שהוא ינפיק לכם תהיה קבילה וכשרה.

העדיפו מאתר נזילות בעל המלצות מרובות

נקודה זו רלוונטית עבור כל בעל מקצוע שהוא, אך היא נכונה פי כמה וכמה עבור העוסקים במלאכת איתור הנזילות. מדובר בשירות שצריך להיות מהיר, יעיל ואדיב, כזה שיאפשר לשוהים בבניין לחזור לעיסוקיהם כמה שיותר מהר מבלי לסבול ממים לא רצויים בכל פינה שפוגעים בנכס. בדיוק בגלל זה, חשוב לשמוע מה יש ללקוחות הקודמים של אותו מאתר או חברת איתור נזילות לומר עליהם ועל השירות שהם קיבלו מהם.

פעמים רבות, חיפוש פשוט של שם העסק או בעל המקצוע ברשת יוכל לחשוף אתכם לשלל תגובות וביקורות שיוכלו לסייע לכם בקבלת ההחלטה. בנוסף, אם לחברה יש אתר או פרופילים ברשתות החברתיות, תוכלו למצוא גם שם המלצות וחוות דעת רבות. מומלץ להקדיש זמן לקריאה ולשמוע על השירות שניתן להם מנקודת מבט אובייקטיבית. קראו מה יש להם לומר על העבודה שבוצעה עבורם, האם היא נעשתה בזמן סביר, האם המחיר תאם את העבודה, מה היה היחס של נותני השירות ועוד. כך תוכלו לוודא שאתם עושים את הבחירה הטובה ביותר ומשקיעים בעסק איתור נזילות שייתן לכם את התמורה הטובה ביותר לכסף שלכם.

צריכים לאתר נזילה? פנו לחברת איתור הנזילות המובילה בישראל!

אחרי שעזרנו לכם להבין בדיוק מה הדברים שאתם צריכים לבדוק לפני שאתם בוחרים מאתר נזילות קבוע, תנו לנו להרגיע אתכם: אנחנו ב”Smart Plumbers” עונים על כל הקריטריונים וגם הרבה מעבר! כבר שנים רבות שהצוותים המקצועיים שלנו סייעו לאלפי בתים בישראל להתגבר על הנזילות ולחזור להנות מבית יבש ומוגן. במידה וגם אתם מחפשים אנשי מקצוע שניתן לסמוך עליהם במקרי חירום, אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ונגיע גם אל הנכס שלכם בהקדם! ניתן ליצור איתנו קשר באמצעות הטלפון: 072-3930090.

אנחנו ב-“Smart Plumbers” מקווים שהצלחנו להסביר לכם כיצד לבחור מאתר נזילות מקצועי ואמין שיבצע עבורכם את העבודה המדויקת ביותר. הצוות המקצועי שלנו ישמח לעמוד לשרותכם ולאתר עבורכם את הנזילה במהירות, בכדי שתוכלו לחזור לשגרה יבשה. במידה ויש לכם עוד שאלות או שאתם רוצים להזמין את אחד ממאתרי הנזילות שלנו אליכם לנכס, אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בטלפון: 072-3930090.

לחזרה של נציג לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית!

מאמרים על איתור נזילות מים

דילוג לתוכן