שירותי איתור נזילות איכותיים של מומחים

החברה מספר 1 בארץ לאיתור נזילות מים ללא הרס בעזרת מצלמה טרמית והטכנולגייה המובילה בישראל

התקשרו עכשיו 072-3930090

מאתרים נזילות מעל 20 שנים עם 100% הצלחה,עכשיו גם אתם תהנו מהידע והניסיון שלנו 

שירותי איתור נזילות איכותיים של מומחים

החברה מספר 1 בארץ לאיתור נזילות מים ללא הרס בעזרת מצלמה טרמית והטכנולגייה המובילה בישראל

מאתרים נזילות מעל 20 שנים עם 100% הצלחה,עכשיו גם אתם תהנו מהידע והניסיון שלנו ,חייגו עכשיו ונאתר לכם את הנזילה ללא הרס!

**מתחייבים לאיתור הנזילה!

השאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם לשיחת ייעוץ ללא עלות
לקוחות ממליצים

שמאתר נזילות מומחה יחזור אלי!

הטכנולוגיה החדשנית שמסייעת לאיתור נזילות מים

איתור נזילות מים הוא תחום לאיתור נזילות סמויות, שהן כל אותם המקרים בהם הנזק החיצוני ניכר וקל לזיהוי, אך מקור הנזילה נסתר וכך קשה למצוא ולתקן אותה. נזילות מים לא מטופלות יכולות לגרום נזק של ממש, משום שהן מכרסמות בצנרת וסביבה, מנפחות את חשבון המים ויכולות להוות מפגע שבשלב מאוחר יותר עלות התיקון שלו תהיה גבוהה יותר וכך גם המורכבות שבעבודה.

כדי להתגבר על הקושי באיתור נזילות, פותחו טכנולוגיות חדשניות המגייסת שכלולים מודרניים לטובת איתור מהיר ואפקטיבי של הנזילות. הטכנולוגיה הזו מתבססת על מצלמות תרמיות ומצלמות המבוססות על אינפרה-אדום, שמאתרות נזילות בכל המרחב בהן הן נמצאות: בקירות, בצינורות, בריצוף ואפילו בבריכות. הרעיון שמאחורי הטכנולוגיה הזו פשוט אך גאוני: הבדלי הטמפרטורות בין המקומות בהן נמצאת הנזילה לבין שאר המרחב, נראים במצלמות בצבעים שונים וכך ניתן לאתר בקלות את המיקום המדויק של הנזילה.

איתור נזילות מים נעשה על-ידי מקצוענים בלבד

על-מנת להבטיח שהנזילה אכן תאותר במהירות והתיקון בה יהיה מהיר ויעיל, מומלץ להיעזר בחברה מקצועית המתמחה בהפעלת המצלמות הטרמיות והאינפרה אדום. לא כל החברות משתמשות בטכנולוגיה זו וחלקן מסתמכות עדיין על השיטות המסורתיות לאיתור נזילות מים. אולם כדי שהטיפול יהיה מקיף ותוכלו לחזור במהירות לשגרת חייכם, כדאי לבחור בחברה שתעניק לכם את השירות הזה.

החברה המובילה לאיתור נזילות

אם אתם מחפשים חברה שתעניק לכם את מכלול השירותים הקשורים לתחום ותסייע גם באיתור הנזילות באמצעים טכנולוגיים חדישים, סמארט פלמברס היא החברה שאתם צריכים להתקשר אליה. החברה מתמחה באיתור נזילות מים ללא הרס ובנוסף, מסייעת בתיקון במידת הצורך.

הדבר קריטי במיוחד כאשר מדובר בבניין דירות ובין הדיירים מתפתח ויכוח לגבי מקור הנזילה והאחריות של כל דייר על תקינות הצנרת בדירה שלו. השימוש במצלמות תרמיות פותרת את הבעיה הזו ומאפשרת גילוי מהיר של מקור הנזילה. בנוסף, החברה מתמחה בתיקון נזילות בבריכות ובכל מקום בו אפשר לאתר נזילה. יתירה מכך, נזילה יכולה לבוא מצנרת מים חמים וקרים, ביוב ובעיות איטום. יש חשיבות גבוהה לבעיה זו מכיוון שהיא עלולה לגרום לבעליה נזק כלכלי משמעותי עקב חשבונות מים מנופחים.

לחזרה של נציג לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית!

מאמרים על איתור נזילות מים

דילוג לתוכן