שירותי איתור נזילות איכותיים של מומחים

החברה מספר 1 בארץ לאיתור נזילות מים ללא הרס בעזרת מצלמה טרמית והטכנולגייה המובילה בישראל

התקשרו עכשיו 072-3930090

מאתרים נזילות מעל 20 שנים עם 100% הצלחה,עכשיו גם אתם תהנו מהידע והניסיון שלנו 

שירותי איתור נזילות איכותיים של מומחים

החברה מספר 1 בארץ לאיתור נזילות מים ללא הרס בעזרת מצלמה טרמית והטכנולגייה המובילה בישראל

מאתרים נזילות מעל 20 שנים עם 100% הצלחה,עכשיו גם אתם תהנו מהידע והניסיון שלנו ,חייגו עכשיו ונאתר לכם את הנזילה ללא הרס!

**מתחייבים לאיתור הנזילה!

השאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם לשיחת ייעוץ ללא עלות
לקוחות ממליצים

שמאתר נזילות מומחה יחזור אלי!

איתור נזילות בדוד שמש

דוד שמש הוא מוצר חיוני לכל אחד ולכל אחת מאיתנו. כמו כן, ניתן למצוא אולמות אירועים רבים אשר מחליטים על התקנת דוד שמש למטרת מים חמים לפעולות הבישול, הניקיון ופעולות נוספות אשר קשורות אל האירוע המתוכנן. אך מה קורה כאשר שמים לב לנזילה בדוד השמש? התחילו לקרוא

דוד השמש נוזל – תקלה שכיחה

אחת מהתקלות השכיחות ביותר היא נזילה בדוד שמש. תקלה זו משתנה ברמת חומרתה ויכולה לנוע בין תקלה קלה, תקלה בינונית אשר חוזרת על עצמה מספר פעמים אך אינה מפריעה במידה ניכרת לבעלי הדוד ותקלה ממושכת אשר יכולה להחמיר.

בסופו של דבר אי איתור וטיפול ממוקד של הנזילה מדוד השמש יכולים להסתיים בתוצאה בעייתית שעיקרה נזקים כבדים או/ו הצפה בבית. איתור נזילות במצלמה טרמית היא אחת הדרכים לפתרון הבעיה אך מהן הסיבות שיכולות להוביל למצב של נזילות בדוד שמש?

סיבות לנזילות בדוד

ראשית כל חשוב לדעת שמרבית הדודים מחזיקים מעמד לאורך זמן ואינם נוטים להתקלקל בשנים הראשונות להתקנתם. פעמים רבות הסיבות לכך שקיימת נזילה בדוד יכולה להיות כתוצאה מבעיה פשוטה אותה ניתן לתקן או לחלופין כתוצאה מבעיה שעיקרה תקלה באחד מחלקי הדוד ונדרשת החלפה של אותו חלק. הסיבות לנזילות בדוד השמש שלכם יכולות להיות:

• בעיה בצנרת – הסיבה לתקלה הראשונה יכולה להיות כתוצאה מצינור שפשוט אינו מחובר כהלכה. דבר אותו ניתן לתקן במהירות, שכן נדרש כאן בסך הכל חיזוק של הצינור. אפשרות שנייה היא שצינור של הדוד קרוע ולכן יש טפטוף/נזילה ויש להחליף חלק זה בצינור חדש.

• נזילה מהפלאנג’ – כאן מדובר על אותו חלק עגול אשר ממוקם בחלק התחתון של הדוד ואליו מחוברים התרמוסטט וגוף החימום. לרוב, הסיבה העיקרית של נזילה מהפלאנז’ היא כתוצאה מהצטברות של אבנית. אפשרות נוספת היא התקנה או איטום לקויים של חלק זה. במקרה ומדובר על תקלה לא חמורה הנובעת מאבנית, איש המקצוע יפתח את הדוד וינקה את האבנית, באם דבר זה אינו אפשרי, חלק זה יוחלף.

גוף חימום בעייתי – מה עושים?

 אם קורה והדוד שמש שלכם אינו מחמם כראוי, אם הוא מקצר ואם אתם שמים לב שחשבון החשמל שלכם גדל בחודשים האחרונים, יש בהחלט מצב שהבעיה נעוצה בגוף חימום תקול. גוף החימום החשמלי ממוקם בתוך הפלאנג’. כאשר מתרחשת תקלה בגוף החימום ומדובר על דוד שמש ישן, איש המקצוע יחליף את הדוד. אפשרות נוספת היא תיקון גוף חימום לדוד שמש. באם מדובר על פלאנג’ שמלא בחלודה או מלא באבנית אותה קשה עד בלתי אפשרי לנקות, כדאי להחליף את כל הפלאנג’ ולא רק את גוף החימום.

לחזרה של נציג לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית!

מאמרים על איתור נזילות מים

דילוג לתוכן