שירותי איתור נזילות איכותיים של מומחים

החברה מספר 1 בארץ לאיתור נזילות מים ללא הרס בעזרת מצלמה טרמית והטכנולגייה המובילה בישראל

התקשרו עכשיו 072-3930090

מאתרים נזילות מעל 20 שנים עם 100% הצלחה,עכשיו גם אתם תהנו מהידע והניסיון שלנו 

שירותי איתור נזילות איכותיים של מומחים

החברה מספר 1 בארץ לאיתור נזילות מים ללא הרס בעזרת מצלמה טרמית והטכנולגייה המובילה בישראל

מאתרים נזילות מעל 20 שנים עם 100% הצלחה,עכשיו גם אתם תהנו מהידע והניסיון שלנו ,חייגו עכשיו ונאתר לכם את הנזילה ללא הרס!

**מתחייבים לאיתור הנזילה!

השאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם לשיחת ייעוץ ללא עלות
לקוחות ממליצים

שמאתר נזילות מומחה יחזור אלי!

איתור נזילה בצנרת באמצעים טכנולוגיים מתקדמים

נזילות מים גלויות ונסתרות עלולות לגרום לנזקים כבדים לרכוש שיסתכמו בהוצאות כספיות גבוהות. לעיתים מתגלה רטיבות או עובש שבעלי הבית או העסק אינם יודעים מה מקורם והנזק מתחיל להצטבר. בנוסף לעלויות הכלכליות של נזק לקירות, לרהיטים, מראה מוזנח ומכוער, ובזבוז מים יקרים, הרטיבות המצטברת לאורך זמן והופכת לעובש גובה גם מחיר בריאותי מהשוהים בחדר. לכן מובן שיש לבצע איתור נזילה בצנרת ולפתור את הבעיה מהשורש.

כיצד מבצעים איתור נזילה בצנרת

בעבר כאשר היה צורך לבצע איתור נזילה בצנרת, לא הייתה ברירה והחלו לחפור ולפשפש עד שהיו מוצאים את מקום התקלה. כמובן שכתוצאה מהתהליך הזה היה נגרם הרס רב, אי נוחות ועוגמת נפש רבה, וככל שהזמן מתארך וההרס מתמשך, העלויות הכלכליות גבוהות וקשות יותר.

היום אין בכך צורך משום שקיים ציוד מקצועי חדיש ומשוכלל בדמות מצלמות טרמיות ומצלמות אינפרא אדום. מכשור זה ממפה את שטח הבית או העסק ומאתר באופן נקודתי, מדויק וללא טעויות את המקומות בהם קיימת הצטברות חריגה של נוזלים המעידה על נזילות מים.

הבדלי הטמפרטורות מאפשרים לנו לאתר דליפות ונזילות בהצלחה מקסימלית בכל מקום שבו הן מתרחשות: בחדר השינה, האמבטיה או הסלון, במרפסת וביציאה לחצר. אנו מגיעים כמובן גם למשרדים, חנויות, מסעדות ועסקים שונים במטרה לתת מענה מהיר ויעיל בכל בעיית צנרת שמתגלה.

איתור נזילה בצנרת באמצעות הטכנולוגיה הייחודית

אז איך איתור נזילה בצנרת מתבצע? היום כבר אפשר לחסוך את כאב הראש, את הנזק ואת הבלאגן שסביבו. יש מצלמות תרמיות ואינפרא אדום שעושות את העבודה, כאלו שיודעות לזהות בדיוק מאיפה הנזילה בשביל שהנזק יהיה נקודתי. איך עובדת מצלמה תרמית? מסתבר שיש הבדל בטמפרטורות בין מים שנמצאים במקור הנזילה לכאלו שכבר נזלו, והמצלמה יודעת לזהות את הבדלי הטמפרטורות הללו ולהצביע במדויק על מקור הבעיה. כך אפשר לא רק בקירות או ברצפה אלא גם במרזבים, בצנרת של הבניין, בגינה או בבריכה לאתר את התקלה ולטפל בה כמה שיותר מהר בשביל למנוע נזק עתידי.

כל היתרונות של איתור נזילה מקצועי

איתור מקצועי חוסך כאמור הרס מיותר ובזבוז משאבים רב. האיתור המדויק גם מוזיל את עלויות התיקון שהופך להיות ממוקד ויעיל יותר. באמצעות הציוד החדיש שברשותנו והצוות המקצועי שלנו אנו מונעים באופן קבוע הרס למבנה הכולל הרמת מרצפות ואריחים, שבירת קירות וחפירות בלתי דרושות. בין לקוחותינו נמנים בנוסף ללקוחות פרטיים רבים גם מוסדות גדולים, מפעלים ועסקים רבים.

חברת SMART-PLUMBERS היא חברה מובילה ומתקדמת בתחומים של איתור נזילות, בדק בית בדירות קבלן חדשות, ייבוש צנרת וגם בעת שיפוצים הכוללים חידוש צנרת כללי. צוות החברה המקצועי והמסור מומחה בשימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר בתחום האינסטלציה ומאתר נזילות בכל אזור בבית או בעסק. אם אתם זקוקים לאיתור נזילות, צרו עמנו קשר ואנו נעניק לכם ייעוץ חינם בשמחה ובמקצועיות.

משלמים עכשיו – חוסכים אחר כך

איתור נזילה בצנרת בצורה מקצועית ואיכותית ועם אמצעים טכנולוגיים מתקדמים חוסך גם לא מעט כסף. איך? קודם כל בהקטנת הצורך לשבור ולהרוס מה שלפעמים מחייב את בני הבית לצאת ממנו לכמה ימים וגורר עלויות. בנוסף, אם מאתרים במהירות את מקור הנזילה חוסכים לא מעט בחשבון המים, וחוסכים את הנזק העתידי שמים שלא זורמים בתוך הצנרת יכולים לעשות. כל העבודה היא מהירה יותר ופשוטה יותר והחיסכון לטווח הארוך הוא של אלפי שקלים ואף יותר מזה. כל מה שצריך הוא חברה מקצועית כמו smart plumbers שתעשה את העבודה בצורה טובה, יסודית, איכותית ומקצועית וכמובן תגיע במהירות לאבחן את הבעיה ולטפל בה

הבינו מדוע איתור נזילות כל כך חשוב

טפטוף מים בלתי פוסק של ברז מקולקל יכול בקלות להעלות את מפלס העצבים. נזילה מסוג זה, יחסית קל לאתר וגם קל לתקן. החלפת גומיית אטם לברז עושה את העבודה. אבל יש נזילות מסוג אחר, שהרבה יותר קשה לזהות מהר. ובכל זאת איתור נזילות מסוג זה חשוב ביותר. גם אם צריך להזמין לשם כך מומחים חשוב להזדרז. מי שידחה, יתעורר ויגלה שנזק ואי נוחות הצטברו וחבל.

איתור נזילות תחת הרצפה ובקירות

סוג הנזילות שחשוב במיוחד לאתר הינו כזה שמתחיל אפילו “בקטן”. סדק זעיר בצנרת המים. חלון לא אטום שגורם לרטיבות בקיר. כל מיני סיבות יכולות להביא לכך שמצטברים עוד ועוד מים, מתחת למרצפות. מאחורי הפאנלים. בתוך הקירות. אם לא מבעים בזמן איתור נזילה, התוצאה יכולה להיות יותר מורכבת לתיקון, עם יותר הוצאות.

זה מה שקורה אם, חלילה, מזניחים

אם חלילה מזניחים ולא מטפלים, אם מפספסים נזילה או אפילו יותר מאחת, כמה דברים עלולים להתרחש. למשל, התקלפות של צבע מהקירות. התפוררות של טיח שפתאום מתחיל ליפול בגושים. פגיעה במצע הסומסום שמתחת לבלטות, באופן שמזיק לצנרת ולתשתית. אינסטלטורים מנוסים מסבירים שאפילו בטון עלול להפוך עם הזמן לפריך, שביר ומפורר, כאשר עוד טיפת מים ועוד אחת ועוד אחת, ניתכים וזולגים. אם עוד דוחים ולא מטפלים, המים יכולים לנדוד לעוד אזורים. אפילו עד כדי פגיעה בברזלים שבתוך קירות, עמודים ובטון. מים, אפילו לא רבים, בתוך הקירות או בתקרות או ברצפות, עלולים להשחית צנרת מים או ביוב, להביא לקצרים במערכת החשמל ואף לגרור צורך בשיפוץ מסיבי. הפתרון – איתור נזילות מהיר ותיקון הבעיה במקצועיות יתרה.

לזהות לאתר ולתקן באמצעים משוכללים

על מנת לבצע איתור נזילות מומלץ לבדוק שאין חריגות בחשבונות המים. שאו עיניים ובדקו לעיתים קרובות את התקרה, את פינות החדרים, הקירות. בדקו שאין עובש, התנפחות, התקלפות וכדומה. וככדי לבצע איתור מקצועי ובכל מצב, הזמינו את המומחים של Smart plumbers. גם מזהים, גם מתקנים, באמצעים הכי משוכללים. לרבות ייבוש תת רצפתי בטכנולוגיה מתקדמת.

איתור נזילה בצנרת – איתור נזילה בתוך הקיר

חברת Smart plumbers מתמחה בביצוע עבודות איתור נזילה בצנרת. כאשר יש נזילה בקיר שלנו איכות החיים שלנו נפגעת והבריאות ובטיחות הנכס שלנו עומדים בסכנה. חשוב מאוד לבחור לאתר כמה שיותר מהר את מקור הנזילה בשביל שיהיה אפשר לתקן אותה מהר. יש נזילות שהמקור שלהן הוא בתוך הקיר בצינורות שהתפוצצו בו. אם התפוצץ צינור בתוך קירות הבית שלנו חשוב מאוד לקרוא לאינסטלטור מומחה שיבדוק את זה.

איתור נזילה בצנרת – איתור נזילה בתוך הרצפה

ביצוע עבודות איתור נזילה בצנרת יכול להיות איתור של נזילה בתוך הרצפה. כאשר ברצפת הבית שלנו יש נזילה אז איכות החיים שלנו נפגעת מאוד. חשוב מאוד לבחור לשפץ את הרצפה בבית שלנו וגם לאתר כמה שיותר מהר את הנזילה. איתור מהיר של הנזילה יאפשר לנו ליהנות מאיכות חיים טובה יותר בה לא יהיו נזילות בבית שלנו בחורף ובשאר העונות.

איתור נזילה בצנרת – איתור נזילה בביוב

חלק מהנזילות שיכולות להיות בבתים פרטיים יכולות להיות איתור נזילה בביוב. איתור נזילה בצנרת זה דבר חשוב מאוד. המקור של הנזילה בביוב שלנו יכול להיות בביוב הביתי שלנו או בביוב של השכונתי שלנו. אם יש לנו הצפות חוזרות ונשנות בביוב שלנו כדאי לנו לשים לב לכך ולא לעבור על כך לסדר היום. כאשר אנחנו מזמינים ושוכרים את השירות המקצועי של אינסטלטור מומחה הוא יכול לסייע לנו לאתר את המקור לנזילות ולתקן זאת.

נזילות בביוב יכולות להיות הרות גורל ממש. נזילות אלו יכולות להביא למצב של הצפה של הביוב שלנו כך שהבית שלנו יתלכלך ויהיה מזוהם ויהווה סכנה לבריאות שלנו. חשוב מאוד לבחור לטפל מהר באירועים של נזילות בביוב וחשוב מאוד לא לזלזל בכך. ככל שנטפל יותר ברצינות בנזילות שיש בבית שלנו כך איכות החיים שלנו תשתפר ונוכל לחזור לאורח חיים רגיל.

איתור נזילה בצנרת – על ידי שרברב איכותי

איתור נזילה בצנרת יכול להיעשות רק בעזרת שרברב מקצועי. אינסטלטור מקצועי יכול לסייע לנו מאוד באיתור של נזילות בבית שלנו. חשוב לשכור אינסטלטור מקצועי ואמין שהוא יודע מה הוא עושה ויודע לעבוד באופן מקצועי על איתור הנזילה שלנו ופתרון שלה. נזילות יכולות לגרום לנזק רב לרכוש ולכן חשוב מאוד לאתר את הנזילה ולטפל בה כמה שיותר מהר. ככל שנטפל מהר יותר בנזילות שיש בבית שלנו כך יגרם פחות נזק לרכוש שלנו שיכול להסתכם במאות אלפי שקלים.

איתור נזילה בצנרת – מה יכול לגרום לנזילות בצנרת?

איתור נזילה בצנרת יכול לגרום לנו לנזק בריאותי ולנזק ברכוש. כאשר יש נזילה בבית שלנו חשוב לאתר את המקור שלה ולטפל בכך שהנזילה תפסיק. יש הרבה סיבות למה נזילות יכולות לקרות. נזילות יכולות לקרות בגלל איטום לא נכון של הקירות או הגג בבית שלנו ואז מי הגשמים חודרים לתוך הבית ומרטיבים את הקירות. סיבות נוספות לנזילות יכולות להיות צנרת ישנה וחלודה שמתפוצצת או מאבדת את הכוח שלה להחזיק במים ואז הם פורצים החוצה ומרטיבים את הקיר.

בסופו של דבר אם אנחנו רוצים לדאוג לאיכות החיים שלנו ולשלמות הבית שלנו כדאי לנו לוודא שלא יהיו נזילות בצנרת הביתית שלנו. כאשר אנחנו מזהים רטיבות בקירות הבית שלנו או עובש כנראה שהמקור לכך הוא נזילות שקורות בגלל סיבות שונות. טיפול מהיר בנזילה יאפשר לנו ליהנות מאיכות חיים טובה יותר ויפתור את הבעיה של הנזילה שלנו ויפסיק אותה.

לחזרה של נציג לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית!

מאמרים על איתור נזילות מים

דילוג לתוכן