שירותי איתור נזילות איכותיים של מומחים

החברה מספר 1 בארץ לאיתור נזילות מים ללא הרס בעזרת מצלמה טרמית והטכנולגייה המובילה בישראל

התקשרו עכשיו 072-3930090

מאתרים נזילות מעל 20 שנים עם 100% הצלחה,עכשיו גם אתם תהנו מהידע והניסיון שלנו 

שירותי איתור נזילות איכותיים של מומחים

החברה מספר 1 בארץ לאיתור נזילות מים ללא הרס בעזרת מצלמה טרמית והטכנולגייה המובילה בישראל

מאתרים נזילות מעל 20 שנים עם 100% הצלחה,עכשיו גם אתם תהנו מהידע והניסיון שלנו ,חייגו עכשיו ונאתר לכם את הנזילה ללא הרס!

**מתחייבים לאיתור הנזילה!

השאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם לשיחת ייעוץ ללא עלות
לקוחות ממליצים

שמאתר נזילות מומחה יחזור אלי!

איך מבצעים איתור נזילות במצלמה טרמית?

המומחים של סמארט פלאמברס לצד הטכנולוגיות המתקדמות בעולם של מצלמות תרמיות ושיטת חכמות ומתקדמות גאים להציג איתור נזילות ורטיבות ללא הרס!

למה מאתרים נזילות במצלמה טרמית?

אנו נעזרים במצלמה התרמית בכדי להבחין בהבדלי טמפרטורה אשר נובעים מנזילה כאשר יש פיצוץ צנרת באספקת המים החמים, הקרים וצנרת הדולחין. ההדמיה הטרמית עוזרת גם במיפוי השטח הרטוב וגילוי נתיב המים! אנו משתמשים בטכנולוגיה זאת על מנת לאתר נזילות בדירות, בתים פרטים ,מבנים מסחרים ובכול מקום אשר התגלתה רטיבות ויש לאתר אותה.

גילוי הנזילה מתבצע על ידי צוות המומחים שלנו לאיתור נזילות מים מדוייק חשוב להדגיש כי מתבצע בצורה בלתי פולשנית ללא הרס!

הבדיקה נעשית על ידי כך שהמאתרים שלנו סורקים ברחבי הנכס עם המצלמה וממשיכים לגילוי נתיב ההתקדמות של המים והרטיבות לצד מכשירים לאיתור נזילות נוספים לפי ממצאי הסריקה הטרמית הראשונית.

חשוב לדעת כאשר יש נזילה נוצרת רטיבות ועקב הרטיבות יש שינוי טמפרטורות במקום הרטוב

המצלמה התרמית שלנו תגלה ותציג את הבדלי הטמפרטורות האלה ומאתר הנזילות שנשלח אליכם יוכל לפענח את ההדמיה התרמית לכדי מצב שבו תקבלו פתרון ממשי ומדוייק בהתחייבות!

על זאת אנו שמחים לתת לכם את השירות המתקדם ביותר בעולם לאיתור נזילות ובעיות רטיבות לא גרימת נזק לתשתיות המבנה ולא צורך במגע אדם! אנו כאן כדי לחסוך זאת שכן אנו יודעים גם הנכס שלכם חשוב עבורכם! ופועלים יום יום בחידוש ובמחקר וזאת על מנת לקדם את שירותנו לטוב ביותר!

בסוף הבדיקה תינתן האפשרות להנפקת דוח ממצאים חכם על ידנו ומפורט על הממצאים שנתגלו והפתרונות הדרושים ליישום! הדוחות שלנו קבילים בבית המשפט ולהחזרים מחברת ביטוח.

איך הפתרון החכם של סמארט פלאמברס לאיתור נזילות במצלמה טרמית עובד?

סקירה ראשונית  – בשלב הסקירה מאתר הנזילות שלנו יבצעו סריקה בנכס וזאת על מנת לאתר רטיבות שניתנת לראות בעין ובעיות גלויות של תקלות נפוצות באינסטלציה ובאיטום שניתן להבחין!

בדיקת לחץ למים החמים והקרים – בדיקת לחץ היא בדיקה אשר בודקת את לחץ המים כאשר השיבר פתוח וכאשר השיבר סגור . אנו נחבר את שעון הלחץ שלנו לצנרת הזנה לנכס ונתחיל בבדיקה. זוהי בדיקה ראשונית אשר תחסוך לנו זמן בסריקה התרמית ותיתן לנו אינדיקציה לגבי פיצוץ צנרת באספקת המים הנקיים של הנכס.

בדיקה אספקת מי דולחין – זוהי אספקת הביוב של הנכס ואותה ניתן לבדוק בסקירה ראשונית בבלוני לחץ שבה אנו בודקים ביסודיות את כשלי הדולחין ולאחר מכן אנו נקבל אינדיקציה נוספת שתעזור לנו בדיוק איתור הנזילה.

התאמת שיטת איתור- שיטות איתור הנזילה הם רבות אך לאחר קבלת סקירה ראשונית ואינדיקציה לגבי הבדיקות הפשוטות אנו נחליט את אופן האיתור וכיצד יתבצע . לדוגמא נזילה בתוך דירה או בניין מגורים שיש נפילת בלחץ המים נעשה בעזרת המצלמה הטרמית, נזילה מחוץ לצנרת התוך מבנית נשתמש בגז ידודתי לאיתור נזילות עם מחשב וסנסור מיוחד לאיתור ואם החשד הוא כלפי צנרת אספקת מייד ולחין נוכל להתאים בשביל הדיוק המירבי צילום קו בסיב אופטי.

לרוב אנו נשתמש במצלמה הטרמית ונאתר את הנזילה בדיוק של 100% אך לרשותנו כלל הטכנולגיה וזאת כאמור לביצוע איתורים לא פולשנים!

אז איך בעצם מאתרים נזילה באמצעות המצלמה הטרמית?

ברוב המקרים המצלמה הטרמית נותנת לנו את האפשרות לאתר במהירות ללא הרס עם מחיר משתלם ונוח לכול כיס שבעזרתה ניתן גם לחסוך בעלויות התיקון! בגילוי הנזילה סורק מאתר הנזילות שלנו את המבנה ומתאפשר לו בעזרת הטכנולוגיה המתקדמת מיפוי טרמי של פנים המבנה ובשל כך הוא רואה מבעד לריצוף, לקירות, תקרה ואפילו פרקט!

בשל הצטברות מים ותחילת רטיבות דבר זה גורם להשפעה על הטמפרטורה ובכך אנו נראה במצלמה הטרמית איזורים חמים יראו בצבעי אדום כתום ואזורים קרים יראו בצבעי כחול שחור .

מאתר נזילות מבית סמארט פלאמברס יודע לקרוא את הנתונים המתקבלים בצורת דימוי במצלמה ולאתר את מוקדי הנזילה ללא הרס! לעיתים קרובות המצלמה הטרמית נותנת פתרון מהיר ואיתור זריז במיוחד עם תוצאות תקדימיות אך לעיתים רחוקות יש פיצוץ נסתר במים קרים שכן השפעת הטמפרטורה בעת פיצוץ היא שונה לגמרי לכן יש לנו את השיטות המתקדמות שבעזרתם אנו נעשה פעולות נוספות ובכך בסריקה הטרמית נבחין גם בפיצוץ בצנרת מים קרים!

איתור נזילות במצלמה טרמית – השיטה היעילה ביותר

במידה ואתם מוטרדים מהופעה של נזילות בביתכם, דעו לכם כי ניתן לאתר אותן בקלות ובתוך זמן קצר אם רק תחליטו לפנות אל חברה שמבצעת איתור נזילות במצלמה טרמית. Smart Plumbers מתמחים בשימוש במצלמה טרמית לאיתור של נזילות, כך שאם זה משהו שאתם רוצים לעשות, אז כמובן שיהיה כדאי לכם לבחור רק במקצוענים שיוכלו לעזור לכם.

בחירה בחברה מקצועית שתדע לעשות את העבודה הזו על הצד הטוב ביותר זה בוודאי משהו שיוכל לאפשר לכם לטפל בנזילות בהקדם האפשרי, וזאת מבלי שתצטרכו להתמודד עם נזקים שיחמירו בסופו של דבר. כך שזה משהו שיהיה כדאי לכם להתחיל לשקול ברצינות ולוודא שאתם פשוט עושים את הצעד הנדרש מבחינתכם במובן הזה.

ההבדלים בין חברות שונות שמבצעות איתור נזילות במצלמה טרמית יכולים להיות משמעותיים במיוחד, כך שאם אתם לא רוצים לבחור בחברה שלא ניתן לסמוך עליה ואתם רוצים פשוט לדעת שאתם נותנים למקצוענים אמיתיים לעשות את העבודה, אז חברת Smart Plumbers תספק לכם את המענה המושלם.

מגלים נזילות בבית בתוך זמן קצר

חוששים שאולי יש נזילות בצנרת ואין לכם מושג איפה הן נמצאות בדיוק? השימוש במצלמה טרמית נחשב ליעיל במיוחד על מנת לזהות באופן מדויק את מיקום הנזילות ולטפל בהן בהקדם. כך שאם אתם אכן רוצים לעשות כל מה שצריך בביתכם, אז זה משהו שיהיה כדאי לכם לשקול ברצינות ולא להתעכב עליו יותר מידי.

כפי שאתם יכולים להבין, ישנה חשיבות גדולה לאיתור וטיפול מוקדם ככל שניתן בנזילות, שכן בדרך הזו ניתן להבטיח שלא תצטרכו להתמודד עם נזקים משמעותיים יותר. כך שאם אתם לא רוצים לראות את הבית שלכם במצב בעייתי יותר רק בשל נזילות שנמצאות בצנרת, אז יהיה כדאי לכם לעשות כל מה שנדרש בהקדם האפשרי ולא להתעכב עם הטיפול.

כמובן שאם רק תחליטו לבחור בצוות המקצועי של חברת Smart Plumbers תוכל לקבל את כל השירות שאתם רק צריכים על מנת לפתור את המצב בהקדם האפשרי ולדעת בוודאות שאתם עושים כל מה שצריך.

איתור נזילות במצלמה טרמית עם Smart Plumbers

רוצים לבדוק כבר בזמן הקרוב מה המצב של הצנרת שלכם ומה נדרש לעשות על מנת לטפל בנזילות שבה? כל מה שאתם צריכים לעשות זה ליצור קשר עם Smart Plumbers ולתאם בדיקה של הצנרת שלכם עם מצלמה טרמית כבר בזמן הקרוב. לאחר שתעשו את זה תוכלו להתקדם הלאה עם התהליך ולהבין טוב יותר האם נדרש לטפל בנזילות, במידה ויש לכן כאלה בבית ובהתאם לחומרה שלהן. רק כך תוכלו לטפל במצב ביעלות מרבית ולחזור לשגרת החיים שלכם, כך שלא תצטרכו לחשוש מעניין הנזילות כלל וכלל בסופו של דבר.

האפשרות לבחור בשירותיה של חברה מקצועית שיודעת לטפל בבעיות נזילות זה בוודאי משהו שיוכל להקל עליכם ולפתור לכם את כל הבעיות שעלולות להיות נלוות להתמודדות עם נזילות ורטיבות בבית. כך שזה כל מה שאתם צריכים לעשות על מנת לפתור את הבעיה הזו כבר בזמן הקרוב ומבלי שתצטרכו לבזבז את הזמן שלכם לשווא.

תנו לאנשי המקצוע של Smart Plumbers לבצע עבורם איתור נזילות במצלמה טרמית, כך שתוכלו לחזור לשגרה בבית שלכם כבר בזמן הקרוב. אתם מוזמנים לפנות אל החברה כבר בזמן הקרוב והם יוכלו להסביר לכם בדיוק מה נדרש לעשות על מנת לטפל בהקדם בנזילות בבית שלכם. זה בוודאי משהו שיהיה כדאי לכם לעשות כבר בזמן הקרוב.

איך מבצעים איתור נזילות במצלמה טרמית?

איתור נזילות מים במצלמה טרמית נעשה על ידי מאתר נזילות מומחה אשר הוכשר ויש לו הסמכות בנושא המצלמה הטרמית. חשוב מאוד גם הבנה של עולם האינסטלציה על מנת לאתר וזה מבדיל את מאתר הנזילות המומחה מאינסטלטור.

איתור הנזילה במצלמה טרמית נעשה על ידי זיהוי הבדלי טמפרטורה וקבלת תמונה מדויקת על מסך המצלמה . המצלמה קולטת גלי אינפרה אדום שנפלטים מאזורים חמים וקרים ומשקפת אותם בעזרת צבעים למאתר הנזילות. התפקיד של המאתר לקרוא את ממצאים אלו ולאתר את מקור הנזילה במדויק ללא צורך בהרס בהרס ובחסכון מירבי ללקוח

לחזרה של נציג לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית!

מאמרים על איתור נזילות מים

דילוג לתוכן